Bron?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:30 schreef Cart_man het volgende:
Onderhandelingen zijn op paar kleine details na afgerond...
Al een paar keer gemeld in zowel dit als het Ajax-topic dacht ik. Was bij Montpellier een groot talent, lid van de Franse jeugdploeg die het EK won met o.a. Mexès en Cissé. Bij Liverpool echter nooit echt doorgebroken en op huurbasis bij Espanyol en Rangers ook niet zeer succesvol. Een gok dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:38 schreef Moreno het volgende:
methodmich ken jij Gregory Vignal? Zo ja wat vind je van hem?
Het zou wat zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Dadelijk op teletekst: 'Simons rond met PSV'
Dan leg ik mijzelf vast met ketting aan de ingang van het maasgebouw en blijf daar zitten tot dat het bestuur is afgetreden.quote:
Je kunt altijd nog naar E. ¤5,00 duurder, zit je droog, naast het uitvak!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:16 schreef Cart_man het volgende:
Ik was te laat, benieuwd of ik nog kan verhuizen naar Z, hehe. Waarschijnlijk controleren ze de naam en komen ze mijn foto tegen in de electronische dossiers van politie Rijnmond.
Ik kom dan foto's nemenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dan leg ik mijzelf vast met ketting aan de ingang van het maasgebouw en blijf daar zitten tot dat het bestuur is afgetreden.
Waarom zou je dat doen dan???quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dan leg ik mijzelf vast met ketting aan de ingang van het maasgebouw en blijf daar zitten tot dat het bestuur is afgetreden.
Tja...werkt vrij simpel lijkt me. Feijenoord verkoopt na dit seizoen een aantal spelers, genereert geld, hiervan kan men andere aankopen doen. Hoe ze dat nu doen, weet ik niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hoe komt Feyenoord aan de centjes voor Simons
Zoveel is 5 miljoen nou ook weer niet. En zo arm is Feyenoord nu ook weer niet, want we geven toch elk seizoen wel zo'n 5 a 6 miljoen aan spelers uit volgens mij. (24 miljoen in 4 jaar ofzo was het?)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hoe komt Feyenoord aan de centjes voor Simons
Jullie doen veel aankopenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zoveel is 5 miljoen nou ook weer niet. En zo arm is Feyenoord nu ook weer niet, want we geven toch elk seizoen wel zo'n 5 a 6 miljoen aan spelers uit volgens mij. (24 miljoen in 4 jaar ofzo was het?)
Geen onterechte uitslagquote:SALOMON KALOU GEKOZEN TOT TALENT VAN HET JAAR
Salomon Kalou heeft de Johan Cruijff Prijs voor Talent van het Jaar gewonnen. Twaalf toptrainers, waaronder Marco van Basten, Johan Cruijff en Guus Hiddink, kozen de jonge Ivoriaan tot grootste belofte. Kalou krijgt naast een beeldje van Cruijff een ‘Cruyff Court’. De aanvaller mag zelf bepalen waar hij dit openbare trapveldje, dat zal ‘Salomon Kalou Veld’ zal gaan heten, aan wil leggen. ‘Het is een eer dat ik ben gekozen tot grootste talent’, zegt Kalou. ‘Ik weet nog niet waar ik het veldje wil laten aanleggen. Daar moet ik eerst goed over nadenken, maar misschien in Ivoorkust. Het is een hele mooie prijs.’
Het is de derde keer dat de prijs wordt uitgereikt. Voorgaande winnaars waren Arjen Robben (2003) en Wesley Sneijder (2004). Robben liet een trapveldje aanleggen in zijn geboorteplaats Bedum, terwijl Sneijder dat in Utrecht deed.
Salomon Kalou, die vorig seizoen nog bij Excelsior uitkwam, maakte tijdens het zojuist afgelopen seizoen veel indruk door liefst 20 doelpunten te maken en als tweede te eindigen op de topscorersranglijst achter Dirk Kuyt.
bron feyenoord.nl
Verhuren lijkt me beter. Volgens mij is het zo dat de club aan wie je verhuurt de loonkosten op zich neemt. Dus dat salaris drukt dan niet meer op de begroting van Feyenoord.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:21 schreef foetre het volgende:
en ze moeten ni verhuren maar verkopen.desnoods weggeven als ze die slarissen maar ni hoeven te betalen.
Het moet ook geen doel op zich zijn, om spelers te gaan verhuren. Maar als ze nou een stuk meer geld opleveren door ze een jaartje in de kijker te laten spelen, waarom zou je ze dan nu voor een habbekrats verkopen? Neem Smolarek, heeft toch nog een miljoen opgebracht, dat had je er een jaar geleden niet voor gekregen hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:13 schreef rotskibo het volgende:
Feyenoord is toch geen uitzendbureau, je moet spelers onder contract hebben staan die je gebruikt, en als je ze niet nodig hebt verkoop je ze maar lekker
http://www.nieuws.nlquote:'PSV doet Kalou aanbieding'
Uitgegeven op 01 juni 2005 om 11:53 uur
(Novum/Infostrada) - PSV heeft Salomon Kalou een contract aangeboden, zo meldt Voetbal International. Voor Feyenoord is een overgang naar de concurrent echter onbespreekbaar. De Rotterdammers waren vorig jaar wel bereid Robin van Persie naar Eindhoven te laten vertrekken, maar de Nederlandse aanvaller koos voor Arsenal.
Voor Kalou bestaat er ook belangstelling van Valencia CF. De negentienjarige aanvaller heeft bij Feyenoord een contract tot medio 2007 en praat met de Rotterdammers over het openbreken van zijn contract. Hij maakte de afgelopen jaargang twintig eredivisiegoals.
Ik dacht dat jullie je gingen focussen op vdv, trabelsi, sneijdert, de jong etc...quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl
Voor wat het waard is![]()
Tja ik vind het ook niks hoor, wat betreft bovengenoemde jodekoekjes al helemaal niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie je gingen focussen op vdv, trabelsi, sneijdert, de jong etc...
Wat een trieste kut-club is het tochquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl
Voor wat het waard is![]()
Jongen stel je niet aan man. Als je een beetje nadenkt dan weet je dat het BS is. En trouwens, als jullie geld zouden hebben en Alex zou oren hebben naar een transfer naar Feyenoord, dan zou je in je handen staan te wrijven en de deur voor hem open houden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat een trieste kut-club is het toch
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen stel je niet aan man. Als je een beetje nadenkt dan weet je dat het BS is. En trouwens, als jullie geld zouden hebben en Alex zou oren hebben naar een transfer naar Feyenoord, dan zou je in je handen staan te wrijven en de deur voor hem open houden.
Dat doet niks af aan 't feit dat 't een trieste kut-club isquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen stel je niet aan man. Als je een beetje nadenkt dan weet je dat het BS is. En trouwens, als jullie geld zouden hebben en Alex zou oren hebben naar een transfer naar Feyenoord, dan zou je in je handen staan te wrijven en de deur voor hem open houden.
Als het bij 1 aanbod zou blijven, zou je nog een beetje gelijk hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dus jij gelooft ook dat dat waar is? Van der Vaart heeft niet eens gesproken met PSV, Trabelsi is een aanbieding gedaan en verder helemaal niks.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het bij 1 aanbod zou blijven, zou je nog een beetje gelijk hebben.
PSV is inmiddels al gelinkt met bijna elk talent van de concurrenten, beetje triest imo......
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan 't feit dat 't een trieste kut-club is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |