Bron?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:30 schreef Cart_man het volgende:
Onderhandelingen zijn op paar kleine details na afgerond...
Al een paar keer gemeld in zowel dit als het Ajax-topic dacht ik. Was bij Montpellier een groot talent, lid van de Franse jeugdploeg die het EK won met o.a. Mexès en Cissé. Bij Liverpool echter nooit echt doorgebroken en op huurbasis bij Espanyol en Rangers ook niet zeer succesvol. Een gok dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:38 schreef Moreno het volgende:
methodmich ken jij Gregory Vignal? Zo ja wat vind je van hem?
Het zou wat zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Dadelijk op teletekst: 'Simons rond met PSV'
Dan leg ik mijzelf vast met ketting aan de ingang van het maasgebouw en blijf daar zitten tot dat het bestuur is afgetreden.quote:
Je kunt altijd nog naar E. ¤5,00 duurder, zit je droog, naast het uitvak!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:16 schreef Cart_man het volgende:
Ik was te laat, benieuwd of ik nog kan verhuizen naar Z, hehe. Waarschijnlijk controleren ze de naam en komen ze mijn foto tegen in de electronische dossiers van politie Rijnmond.
Ik kom dan foto's nemenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dan leg ik mijzelf vast met ketting aan de ingang van het maasgebouw en blijf daar zitten tot dat het bestuur is afgetreden.
Waarom zou je dat doen dan???quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dan leg ik mijzelf vast met ketting aan de ingang van het maasgebouw en blijf daar zitten tot dat het bestuur is afgetreden.
Tja...werkt vrij simpel lijkt me. Feijenoord verkoopt na dit seizoen een aantal spelers, genereert geld, hiervan kan men andere aankopen doen. Hoe ze dat nu doen, weet ik niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hoe komt Feyenoord aan de centjes voor Simons
Zoveel is 5 miljoen nou ook weer niet. En zo arm is Feyenoord nu ook weer niet, want we geven toch elk seizoen wel zo'n 5 a 6 miljoen aan spelers uit volgens mij. (24 miljoen in 4 jaar ofzo was het?)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hoe komt Feyenoord aan de centjes voor Simons
Jullie doen veel aankopenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zoveel is 5 miljoen nou ook weer niet. En zo arm is Feyenoord nu ook weer niet, want we geven toch elk seizoen wel zo'n 5 a 6 miljoen aan spelers uit volgens mij. (24 miljoen in 4 jaar ofzo was het?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |