Goh, dus pas als alles bijna rond is gaan ze eens een vergelijkend onderzoek doen om te kijken of ze niet teveel betalenquote:29/5/2005 - Telegraaf: Feyenoord onderzoekt prijs-kwaliteits verhouding Simons en Vignal
(Gepost door K)
Een wat vreemde melding in De Telegraaf vandaag. Volgens de krant is Feyenoord dicht bij een akkoord over de transfer van Simons. Feyenoord zou nog onderzoeken of de vraagprijs van Club Brugge in verhouding staat met de kwaliteiten van de speler. Datzelfde zou gelden voor de linksachter Gregory Vignal van Liverpool die Feyenoord graag zou willen.
Zou goed mogelijk zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:04 schreef DivineJester het volgende:
Zou der geen deal aan zitten te komen met Liverpool, waarin Kuyt naar L'pool gaat voor een stapeltje geld + Vignal?
Lazovic nog een kans geven dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:06 schreef Itch het volgende:
[..]
Zou goed mogelijk zijn.
En wie gaat Kyut opvolgen bij Feyenoord, ik denk dat Bousabon absoluut te kort komt voor het niveau en Biseswar is nog te jong en onervaren.
Valt me van je tegen, Cart_Man. Wat hebben wij als supporter aan die 14 miljoen? Ze doen er toch niets goed mee.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:55 schreef Cart_man het volgende:
Strik om Kuijt heen.
14 miljoen moet je niet laten schieten.
Maar als het volgend seizoen een beetje tegenvalt met Kuijt dan gaat ie voor de helft weg (of minder) en ook daar doen ze niets mee. Voor die 14 miljoen moet er toch wel een aardige vervanger te halen zijn, misschien Nevland inderdaad, al ben ik daar nog niet helemaal van overtuigd.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, Cart_Man. Wat hebben wij als supporter aan die 14 miljoen? Ze doen er toch niets goed mee.
Tja, ik vind dat hij voor een speler die 7 miljoen Euro heeft gekost, die de duurste aankoop allertijden van Feyenoord is geweest, wel erg weinig kansen heeft gehad. het verbaast me dan ook niet dat hij het nog niet heeft laten zien. Als je zo weinig speeltijd krijgt werkt dat niet echt motiverend natuurlijk. Daarom denk ik dat als Koeman hem nog een kans zou geven, hem veel speeltijd zou geven, Lazovic best kan laten zien wat hij echt kan en we dus ook gewoon nog plezier aan hem kunnen beleven.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:09 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel kansen wil je die nog geven dan?
16 goals in een half seizoen. En dat bij FC Groningen. Hij loopt bijna 1 op 1.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:40 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar als het volgend seizoen een beetje tegenvalt met Kuijt dan gaat ie voor de helft weg (of minder) en ook daar doen ze niets mee. Voor die 14 miljoen moet er toch wel een aardige vervanger te halen zijn, misschien Nevland inderdaad, al ben ik daar nog niet helemaal van overtuigd.
Maar goed, ik ben Lurling nog niet vergeten...quote:Op zondag 29 mei 2005 13:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]
16 goals in een half seizoen. En dat bij FC Groningen. Hij loopt bijna 1 op 1.
Wel verdomde koud, ik had alleen mijn polo aan, waar mijn maatjes een vest hadden. Gelukkig was de coke goed te doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:43 schreef Staanplaats het volgende:
Nightmare was zeker goed te doen. Bizar om zo de zon op zien te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |