Feyenoordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, dan pak jij lekker een breezahkutje. Lekker over Erwin Koeman praten en dat feyenoord weer forza gaat.![]()
OMFG... wat een slijmjurk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:31 schreef zakjapannertje het volgende:
Camiel Eurlings trouwens bij Raymann, goh wat toevallig
Ik zou mijn linkerteelbal geven voor Mariannequote:
Met verdoving!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zou mijn linkerteelbal geven voor Marianne![]()
Met diervriendelijke verdovingquote:
Ik eet al geen eendenquote:Ik denk dat je dan eerst veganist moet worden, al gooi je vast hoge ogen met je eendentopic
Zeg, wat is dat voor een baggerkwaliteit?quote:
ja, dat is rtl4, de reden van upc is dat je dan maar een dikkere kabel moet kopen ofzo. Dit heeft altijd goed gewerkt verdommequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat voor een baggerkwaliteit?
Marianne, mijn rots in de branding, mijn alles, mijn leven!
JIJ verdient Marianne!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef pberends het volgende:
Voor Marianne:
[[url=http://img286.echo.cx/img286/8366/eendjesdag8zondag01mei2005044y.th.jpg]afbeelding][/URL]
Godverdomme, wat zijn dat voor een kankerhomokneuzen bij UPC?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja, dat is rtl4, de reden van upc is dat je dan maar een dikkere kabel moet kopen ofzo. Dit heeft altijd goed gewerkt verdomme
De wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:34 schreef zakjapannertje het volgende:
sjunnianen is trouwens zooo 612
Klootzakken die vinden dat je altijd te weinig betaalt in elk geval. Oewpeecee is net zo bagger als de kpn, het is jammer dat je alleen tussen die 2 kwaden kan kiezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Godverdomme, wat zijn dat voor een kankerhomokneuzen bij UPC?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ze kijkt wel heel zwoel, waar of niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat voor een baggerkwaliteit?
Marianne, mijn rots in de branding, mijn alles, mijn leven!
Ik vind haar oprecht heel erg mooi. Die glinstering in haar mooie grote bambi-ogen! Ik ben verliefd!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar ze kijkt wel heel zwoel, waar of niet?
Wat mij betreft verdient ze die zetel ook allang hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht heel erg mooi. Die glinstering in haar mooie grote bambi-ogen! Ik ben verliefd!
Knaagpijpdiertje.quote:
2 keer achter elkaar net niet een parlementszetel gehaaldquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Eigenlijk heeft Marianne iets tragisch moois, net als Bambi, haar moeder moet eerst worden neergeknald door een domme Europese boer ofzo
Ja zoiets en dan worden uitgenodigd voor een vleesorgie ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef pberends het volgende:
[..]
2 keer achter elkaar net niet een parlementszetel gehaald.
Volgens mij liet Marianne hier een scheetje, het scheetje!quote:
Men, hoe heet die poort ook alweer? Het is naast Crea, ik ben er pas nog geweest. Mooie locatiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef pberends het volgende:
http://www.vpro.nl/progra(...)81570/items/9695282/.
Wat kijkt ze heerlijk vuil naar die PvdA EU-meneerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:46 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paul van Buitenen.
We call it Marianne's port!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Men, hoe heet die poort ook alweer? Het is naast Crea, ik ben er pas nog geweest. Mooie locatie![]()
Vanaf nu is dat zo ! Eigenlijk heet het oudegasthuispoort ofzoietsquote:
quote:Citaat uit de weblog van Marianne:
Het bezoek aan onze website is bijna geëxplodeerd. Nu wel 2000 bezoekers per dag, het schijnt dat er weinig politieke partijen zijn die dat halen. Volgens de site-statistieken krijgen we plotseling veel bezoekers vanaf mokkels.nl . Ik heb het nog niet aangedurfd een onderzoek in te stellen naar de plotselinge opwellingen van dierenliefde aldaar...
quote:
Damn, dit land is echt vol met homo's en Marokkanen.quote:
waar ging het over?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:23 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb een keer een mailtje van haar gekregen.
Over Volkert van der G.quote:
Vond zij ook dat hij geen asperger had?quote:
Nee, het ging over het lijstrekkerschap van Volkert bij de Partij voor de Dieren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vond zij ook dat hij geen asperger had?
wat vind je zelf, was dit een domme of een slimme vraag?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, het ging over het lijstrekkerschap van Volkert bij de Partij voor de Dieren.
Welke vraag?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat vind je zelf, was dit een domme of een slimme vraag?
die existentiele, weet je nog?quote:
Nee, op dit moment nemen zij Balkenende als Harry Potter serieus en Nederland ook met onze homohuwelijk, euthanasie en liberaal drugsbeleidquote:De premier vreest dat hij onder zijn collega's 'voor gek' zal staan als hij de uiteenlopende verhalen van het tegenkamp allemaal tegelijk moet gaan bepleiten.
Duidelijkquote:TNS Nipo zegt dat de stijging van de JA-stemmers met name komt door een omslag bij de hoger opgeleiden. Van hen zegt nu een meerderheid vóór te stemmen. Bij de vorige peiling hadden onder de hoogopgeleiden de tegenstemmers nog de overhand. Middelbaar en lager opgeleiden blijven echter bij een 'Nee'.
Je weet het dus zelf niet en gaat dan maar de meerderheid achterna?quote:
stigmaticusquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je weet het dus zelf niet en gaat dan maar de meerderheid achterna?![]()
![]()
Nee, Marianne IS een lekker wijf.quote:
Nee, ik wou enkel duidelijk maken dat de laag opgeleiden een informatie overload hebben en daardoor geen rationele beslissing kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je weet het dus zelf niet en gaat dan maar de meerderheid achterna?![]()
![]()
Dan moet de regering een betere voorlichting geven, het merendeel van het electoraat is nou eenmaal niet hoogopgeleid. Overigens weet ik uit praktijkervaring dat hoogopgeleiden er regelmatig een potje van maken doordat ze slecht communiceren en giga-eigenwijs zijn. Waarom moet ik overigens verplicht partij kiezen voor Europa? Ik wil meer invloed van de VS en Japan!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:32 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Nee, ik wou enkel duidelijk maken dat de laag opgeleiden een informatie overload hebben en daardoor geen rationele beslissing kunnen maken.
En dat noemt zich kindervriendquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:50 schreef George-Butters het volgende:
Zo ook weer wakker!
en toch stem ik voor.
Het heeft geen zin. Ze kunnen het niet bevatten. Hoewel het concept zo simpel is, zoeken veel mensen complotten en de kleinste dingen om tegen te zijn. Meer informatie zou ze alleen nog maar gekker maken, vooral die mensen die het grondwet als een groot complot zien en elk artikel zo interpreteren (de commissie kan op een menigte inschietenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan moet de regering een betere voorlichting geven, het merendeel van het electoraat is nou eenmaal niet hoogopgeleid. Overigens weet ik uit praktijkervaring dat hoogopgeleiden er regelmatig een potje van maken doordat ze slecht communiceren en giga-eigenwijs zijn. Waarom moet ik overigens verplicht partij kiezen voor Europa? Ik wil meer invloed van de VS en Japan!![]()
Hetzelfde is voor het JA-kamp te zeggen. Nergens wordt concreet aangetoond dat Nederland er beter op wordt. De eerste jaren gaan de centen alleen maar op aan de bijgekomen Oostblok landen. Als ze daar ooit op niveau zijn, dan worden werknemers ook daar duur t.o.v. China bijvoorbeeld en zijn we terug bij af. Neem daar nog de instabiele Balkansituatie bij en het merendeel nationalistisch ingestelde landen en we zitten in de zoveelste crisis, waar we alleen maar voor gaan bloeden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:40 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Het heeft geen zin. Ze kunnen het niet bevatten. Hoewel het concept zo simpel is, zoeken veel mensen complotten en de kleinste dingen om tegen te zijn. Meer informatie zou ze alleen nog maar gekker maken, vooral die mensen die het grondwet als een groot complot zien en elk artikel zo interpreteren (de commissie kan op een menigte inschieten).
Jouw argument is dus de uitbreiding en je denkt dat de EU Nederland meer kost dan eerst....Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hetzelfde is voor het JA-kamp te zeggen. Nergens wordt concreet aangetoond dat Nederland er beter op wordt. De eerste jaren gaan de centen alleen maar op aan de bijgekomen Oostblok landen. Als ze daar ooit op niveau zijn, dan worden werknemers ook daar duur t.o.v. China bijvoorbeeld en zijn we terug bij af. Neem daar nog de instabiele Balkansituatie bij en het merendeel nationalistisch ingestelde landen en we zitten in de zoveelste crisis, waar we alleen maar voor gaan bloeden.
Hoe denk je dat landen als Spanje en Portugal welvarender zijn geworden? You do the math.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jouw argument is dus de uitbreiding en je denkt dat de EU Nederland meer kost dan eerst....Waar haal je dat vandaan?
En verandert dat als de grondwet er al dan niet doorheen komt?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe denk je dat landen als Spanje en Portugal welvarender zijn geworden? You do the math.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |