Nee, het ging over het lijstrekkerschap van Volkert bij de Partij voor de Dieren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vond zij ook dat hij geen asperger had?
wat vind je zelf, was dit een domme of een slimme vraag?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, het ging over het lijstrekkerschap van Volkert bij de Partij voor de Dieren.
Welke vraag?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat vind je zelf, was dit een domme of een slimme vraag?
die existentiele, weet je nog?quote:
Nee, op dit moment nemen zij Balkenende als Harry Potter serieus en Nederland ook met onze homohuwelijk, euthanasie en liberaal drugsbeleidquote:De premier vreest dat hij onder zijn collega's 'voor gek' zal staan als hij de uiteenlopende verhalen van het tegenkamp allemaal tegelijk moet gaan bepleiten.
Duidelijkquote:TNS Nipo zegt dat de stijging van de JA-stemmers met name komt door een omslag bij de hoger opgeleiden. Van hen zegt nu een meerderheid vóór te stemmen. Bij de vorige peiling hadden onder de hoogopgeleiden de tegenstemmers nog de overhand. Middelbaar en lager opgeleiden blijven echter bij een 'Nee'.
Je weet het dus zelf niet en gaat dan maar de meerderheid achterna?quote:
stigmaticusquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je weet het dus zelf niet en gaat dan maar de meerderheid achterna?![]()
![]()
Nee, Marianne IS een lekker wijf.quote:
Nee, ik wou enkel duidelijk maken dat de laag opgeleiden een informatie overload hebben en daardoor geen rationele beslissing kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je weet het dus zelf niet en gaat dan maar de meerderheid achterna?![]()
![]()
Dan moet de regering een betere voorlichting geven, het merendeel van het electoraat is nou eenmaal niet hoogopgeleid. Overigens weet ik uit praktijkervaring dat hoogopgeleiden er regelmatig een potje van maken doordat ze slecht communiceren en giga-eigenwijs zijn. Waarom moet ik overigens verplicht partij kiezen voor Europa? Ik wil meer invloed van de VS en Japan!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:32 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Nee, ik wou enkel duidelijk maken dat de laag opgeleiden een informatie overload hebben en daardoor geen rationele beslissing kunnen maken.
En dat noemt zich kindervriendquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:50 schreef George-Butters het volgende:
Zo ook weer wakker!
en toch stem ik voor.
Het heeft geen zin. Ze kunnen het niet bevatten. Hoewel het concept zo simpel is, zoeken veel mensen complotten en de kleinste dingen om tegen te zijn. Meer informatie zou ze alleen nog maar gekker maken, vooral die mensen die het grondwet als een groot complot zien en elk artikel zo interpreteren (de commissie kan op een menigte inschietenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan moet de regering een betere voorlichting geven, het merendeel van het electoraat is nou eenmaal niet hoogopgeleid. Overigens weet ik uit praktijkervaring dat hoogopgeleiden er regelmatig een potje van maken doordat ze slecht communiceren en giga-eigenwijs zijn. Waarom moet ik overigens verplicht partij kiezen voor Europa? Ik wil meer invloed van de VS en Japan!![]()
Hetzelfde is voor het JA-kamp te zeggen. Nergens wordt concreet aangetoond dat Nederland er beter op wordt. De eerste jaren gaan de centen alleen maar op aan de bijgekomen Oostblok landen. Als ze daar ooit op niveau zijn, dan worden werknemers ook daar duur t.o.v. China bijvoorbeeld en zijn we terug bij af. Neem daar nog de instabiele Balkansituatie bij en het merendeel nationalistisch ingestelde landen en we zitten in de zoveelste crisis, waar we alleen maar voor gaan bloeden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:40 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Het heeft geen zin. Ze kunnen het niet bevatten. Hoewel het concept zo simpel is, zoeken veel mensen complotten en de kleinste dingen om tegen te zijn. Meer informatie zou ze alleen nog maar gekker maken, vooral die mensen die het grondwet als een groot complot zien en elk artikel zo interpreteren (de commissie kan op een menigte inschieten).
Jouw argument is dus de uitbreiding en je denkt dat de EU Nederland meer kost dan eerst....Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hetzelfde is voor het JA-kamp te zeggen. Nergens wordt concreet aangetoond dat Nederland er beter op wordt. De eerste jaren gaan de centen alleen maar op aan de bijgekomen Oostblok landen. Als ze daar ooit op niveau zijn, dan worden werknemers ook daar duur t.o.v. China bijvoorbeeld en zijn we terug bij af. Neem daar nog de instabiele Balkansituatie bij en het merendeel nationalistisch ingestelde landen en we zitten in de zoveelste crisis, waar we alleen maar voor gaan bloeden.
Hoe denk je dat landen als Spanje en Portugal welvarender zijn geworden? You do the math.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jouw argument is dus de uitbreiding en je denkt dat de EU Nederland meer kost dan eerst....Waar haal je dat vandaan?
En verandert dat als de grondwet er al dan niet doorheen komt?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe denk je dat landen als Spanje en Portugal welvarender zijn geworden? You do the math.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |