Ja en ik mis mn meisjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:40 schreef Metro2005 het volgende:
ik mis:
- stoere OP plaatje
- foto's
- NIEUWE stellingen, deze zijn al zo oud als methusalhem
link naar OP plaatje:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en ik mis mn meisje![]()
Maar als jij zegt hoe ik t in moet voeren dan doe ik t
het is je meisje niet meerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:44 schreef JoeyT het volgende:
Ja en ik mis mn meisje![]()
Maar als jij zegt hoe ik t in moet voeren dan doe ik t
Niet zo stoer kijken, want mijn romantische idee wordt aankomende week uitgevoerd...quote:
Ga je een poging doen om dr terug te krijgenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zo stoer kijken, want mijn romantische idee wordt aankomende week uitgevoerd...![]()
![]()
![]()
Ja kdoe t meteen als ik mn cursus fotoshoppen heb voltooid...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:50 schreef Metro2005 het volgende:
foto's, ff resizen met een fotobewekingsprogramma en op dezelfde manier invoegen alleen moet je het adres dan even van de plaatjes achterhalen door erop te klikken met rechts en eigenschappen plaatje te kiezen.
Tuurlijk ik ben niet iemand die snel opgeeft... Opgeven is voor watjes...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ga je een poging doen om dr terug te krijgen?
achter iemand aanlopen nadat je de relatie verbroken hebt, is ook voor watjesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:56 schreef JoeyT het volgende:
Tuurlijk ik ben niet iemand die snel opgeeft... Opgeven is voor watjes...![]()
en de discussie is op dit punt aanbeland:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Ruis het volgende:
en mijn mening over dat lijstje wat jullie aan het maken zijn;
Het is misschien qua idee wel leuk, al zullen sommige users de uitspraken in het lijstje niet erg waarderen, maar het topic word er vooral erg incrowd, erg kliekerig door.
En dat is voor een vrij nieuwe reeks, die nog onder discussie staat van de GC moderators, niet een erg geweldig plan.
Het is juist geen bash postquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
en de discussie is op dit punt aanbeland:
Het is vandaag de tweede keer dat er een hoop bashposts mbt missbliss zijn weg-geëdit.
Ik dacht dat de waarschuwing van gisteren duidelijk genoeg was, maar blijkbaar zijn er hier een paar hardleerse typjes die dat snel weer vergeten zijn.
De eerstvolgende bashpost mbt missbliss levert direkt een ban op, en bij aanhoudend gebash is het gewoon einde verhaal wat betreft deze reeks.
Mijn reactie postte ik tegelijkertijd met Buzzer... Enige wat ik zag is dat ik mn OP niet meer kon aanpassenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:06 schreef Metro2005 het volgende:
joeyT, die waarschuwing staat er niet voor niks en was ook niet tegen jouw gericht.
Laat dat onderwerp toch gvd eens een keer rusten
Dat komt omdat buzzer een aanpassing in je post heeft gemaakt, ik denk dat hij het plaatje er in heeft gezet ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn reactie postte ik tegelijkertijd met Buzzer... Enige wat ik zag is dat ik mn OP niet meer kon aanpassen
Ik wijt het aan pure vermoeidheid. Had die nacht 2 uurtjes geslapen en gewoon een impulsieve actie van me...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
achter iemand aanlopen nadat je de relatie verbroken hebt, is ook voor watjes, JoeyT
ik zou nooit meer met zo iemand samen kunnen zijn. iemand die zo licht met een relatie omspringt: verbreken en dan weer terugnemen, en dan weer ...
nee, daar pas ik voor. Hoe kom je erop om zelf een relatie te verbreken, als je er gewoon niet achter stond. ..
Neej hij heeft MissBliss uit de lijst gehaald... Maar dat boeit niet. Alleen kan ik nu geen nieuwe mensen erbij zetten...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat komt omdat buzzer een aanpassing in je post heeft gemaakt, ik denk dat hij het plaatje er in heeft gezet ofzo
Ik geloof dat heel veel mensen het lijstje niet hilarisch vinden... En nu zeg ik er niks meer over, dit gezeik heeft me al genoeg tijd gekost.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:03 schreef JoeyT het volgende:
Er moet nog in de lijst komen: Buzzer is de verneuk moderator van het feitenlijstje...
Hoe moet ik nu andere mensen in t lijstje zetten????? Zo wordt t idd een kliek ja
Beetje jammer dat MissBliss niet de humor van het lijstje kan inzien zeg...
liev hequote:
Eindelijk, maar in het R&P slowchat spul koste het me de grootste moeite om die immer onderdrukte kant z'n vrije gang te laten gaan. Tot m'n verbazing trouwensquote:
ik ben geloof ik wel duidelijk geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej hij heeft MissBliss uit de lijst gehaald... Maar dat boeit niet. Alleen kan ik nu geen nieuwe mensen erbij zetten...
Maja verder ontopic weer...
ontgaat jou nou werkelijk wat er gaande is ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:03 schreef JoeyT het volgende:
Beetje jammer dat MissBliss niet de humor van het lijstje kan inzien zeg...
woeiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eindelijk, maar in het R&P slowchat spul koste het me de grootste moeite om die immer onderdrukte kant z'n vrije gang te laten gaan. Tot m'n verbazing trouwens
Maargoed, ik zal eraan werken
Thx dat ik hm weer kan aanpassenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ontgaat jou nou werkelijk wat er gaande is ?
Hete knulquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:37 schreef Metro2005 het volgende:
* met 39 graden koorts zijn bed in kruipt
dit was een gevalletje stalken, en dan is de lol er gauw af.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Thx dat ik hm weer kan aanpassen
Naja dat bash gedoe heb ik niet helemaal meegekregen en ook mijn lijstje is niet bedoeld om te bashen... En aan Traceptors ban te zien is het blijkbaar te hoog opgelopen.
Maja die hele onzin boeit me weinig, ik had gewoon een lijstje gemaakt om die uitspraken die ik las (labiel etc) een beetje te bagetaliseren...
Het is wel eens goedgekomen.. zat wel een jaar tussen. Dingen kunnen immers veranderen en daarnaast ga je soms door het verstrijken van de tijd ook anders over zaken denken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:49 schreef JoeyT het volgende:
Stelling:
Het is kansloos om een ex weer proberen terug te winnen aangezien het niet voor niets uit is gegaan
En als je het eens geprobeerd hebt, hoe pakte je dat aan???
Ik snap echt geen moer trws van die avatars... Hoe maak je ze 60x60 pixels???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
link naar OP plaatje:
http://62.195.208.239/single.jpg
invoegen met: [afbeelding]
foto's, ff resizen met een fotobewekingsprogramma en op dezelfde manier invoegen alleen moet je het adres dan even van de plaatjes achterhalen door erop te klikken met rechts en eigenschappen plaatje te kiezen.
Thanx buzzer!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben geloof ik wel duidelijk geweest.
ik ben niet de enige die zich hier mateloos aan irriteert, maar meerdere mods en ook de FA's.
ook zijn een aantal slowchatters in dit topic dat gezeur zat, en hebben dat al verschillende malen aangegeven, maar er wordt gewoon doorgegaan.
van Tranceptor hebben we de eerst komende week geen last meer, en ik wil het onderwerp missbliss hier gewoon niet meer teug zien. Wat je verder in je lijstje zet moet je zelf weten.
*zoekt*quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik vind het wel een leuk feitje van mij.
Foto staat in het fotoboek.
Je fotoboek vind ik wel, maar geen foto betrekking heeft op je feitjequote:
Oh nee die foto is er ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je fotoboek vind ik wel, maar geen foto betrekking heeft op je feitje
Geeft verder niet. Als je hem binnen een dag of 2 plaatst vergeef ik het je welquote:
Ik 3 keerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pffff.... ik sta niet op de OP.... dan is er nog hoop voor me![]()
Nou, dan toch voor mij ook. Ben ik even blijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Duh wij waren hier op Fok! hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Thisbe het volgende:
Dag snoezerds van me! Wat een prachtige dag was het weer vandaag he?![]()
Alleen: waar ZIJN die mooie mannenIk heb er precies nul gezien gisteren en vandaag
![]()
Toppunt van kliekjesvorming lijkt mequote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
en de discussie is op dit punt aanbeland:
Het is vandaag de tweede keer dat er een hoop bashposts mbt missbliss zijn weg-geëdit.
Ik dacht dat de waarschuwing van gisteren duidelijk genoeg was, maar blijkbaar zijn er hier een paar hardleerse typjes die dat snel weer vergeten zijn.
De eerstvolgende bashpost mbt missbliss levert direkt een ban op, en bij aanhoudend gebash is het gewoon einde verhaal wat betreft deze reeks.
Ik heb een grafluchtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is gewoon een grof schandaal! Ik heb alleen maar leuke meiden gezien, wat hebben wij daar nou aan! Ik ben hier tegen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef melismay het volgende:
Haiii schatjes!!! Net even op t terras gehangen en Thisbe heeft gelijk.... Geen leuke mannen
Ik ook! Ik wil mooie, leuke mannen! Zo!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is gewoon een grof schandaal! Ik heb alleen maar leuke meiden gezien, wat hebben wij daar nou aan! Ik ben hier tegen!![]()
Toch maar weer het commune idee uit de kast halen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Thisbe het volgende:
Dag snoezerds van me! Wat een prachtige dag was het weer vandaag he?![]()
Alleen: waar ZIJN die mooie mannenIk heb er precies nul gezien gisteren en vandaag
![]()
Die zijn er ook niet of weinig in Arnhemquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef melismay het volgende:
Haiii schatjes!!! Net even op t terras gehangen en Thisbe heeft gelijk.... Geen leuke mannen
Ik was niet in Arnhem, dat ging niet door, was in Zevenaarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet of weinig in Arnhem
Van Zevenaar heb ik dan weer geen verstandquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik was niet in Arnhem, dat ging niet door, was in Zevenaar
Mee eens, althans laat het in het begin iig een tijdje rusten.quote:Het is kansloos om een ex weer proberen terug te winnen aangezien het niet voor niets uit is gegaan
Ja, het was tegen alle verwachtingen in erg gezellig....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Van Zevenaar heb ik dan weer geen verstand
Verder wel leuk gehad?
Dito.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hopeloos ouderwets, trouwen omdat het moetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, het was tegen alle verwachtingen in erg gezellig....
Ik was voor die tijd mee met een vriendin naar een inzegening van een huwelijk.... Twee mensen van 19 die met elkaar MOESTEN trouwen omdat zij zwanger was... Het deed me wel afvragen, wat zouden die ouders gedacht hebben toen ze elkaar het ja-woord gaven... Ik denk dus dat dit huwelijk gedoemd is te mislukken, vooral ook omdat hij voor dit meisje alles neukte wat los en vast zat, Het is dan wel niet helemaal singles gerelateerd, maar wat vinden jullie hiervan?
Geloofsovertuigingen dus.... En ja zij was zwanger, had ik dat niet genoemd?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hopeloos ouderwets, trouwen omdat het moet
Zouden ze dan zo worden beinvloed door hun ouders dat ze zich zo'n huwelijk laten opleggen?
En ja ik denk ook dat dat huwelijk gedoemd is te mislukken
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:55 schreef warboel het volgende:
Nou, dan toch voor mij ook. Ben ik even blij![]()
We bevinden ons duidelijk in goed gezelschap dusquote:
quote:
Meestal is het daar vrij rustig wat betreft conversaties.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:04 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het iets te rustig in #singles.
Kom nog wel eens langs als het wat drukker is.
Neuken?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef Sanne het volgende:
Hoi, ik ben Sanne. Ik wil neuken. Heb een koophuis en een levensverzekering.
Moest van Marty26
quote:
Wat doe je zo? ik heb wel zinquote:
*kuch*quote:
Ik laat het bad vollopen met koud water, doe de bubbels aan en gooi er Lush in.quote:
Jij ook neuken?quote:
Hoi, ik heb ondertussen mijn 2e koophuis, 3e hypotheek, leasebak, laptop van de zaak en 2 levensverzekeringen ... neuken ??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef Sanne het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik laat het bad vollopen met koud water, doe de bubbels aan en gooi er Lush in.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:18 schreef Sanne het volgende:
Nog meer erbij en we hebben een zwembad nodig
Waarvoor ???quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:18 schreef Sanne het volgende:
Nog meer erbij en we hebben een zwembad nodig
Hoe ik het ook probeer, een semi-grappige opmerking over neuken krijg ik niet uit mijn vingers tegen jou.quote:
kom eens op msn!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoe ik het ook probeer, een semi-grappige opmerking over neuken krijg ik niet uit mijn vingers tegen jou..
De vriendschap zit heel diep.. Sorry, verder niks persoonlijks ofzo, want verder ben je wel een scheet.
.
Ik zie het helemaal voor me.quote:
Jou ventilator ruilen voor mijn koelkast?quote:
Mja da wil ik ook wel, daten?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef Sanne het volgende:
Moest van Marty26
Tssssssquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:24 schreef Sanne het volgende:
Ventilator ruilen voor een bubbelbad?
Voor je boxerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tssssss
Echt niet voor mijn auto dan? Of huis?
ow, de regels over het Lush gebruik had ik je nog niet uitgelegd ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik laat het bad vollopen met koud water, doe de bubbels aan en gooi er Lush in.
Die heb ik gemist geloof ik, post nog maar even.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
ow, de regels over het Lush gebruik had ik je nog niet uitgelegd ?
Voel je je aangesproken?quote:
lushen klinkt liev!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:58 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, daar kun je zelfs een werkwoord van maken
"Wil je me lushen"
al klinkt dat wel heel erg als het duitse "Loeschen"
Ach, je mag me wel eens Lushenquote:
LOLquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ach, je mag me wel eens Lushen
al is dat altijd riskant om over jezelf te zeggen als je niet precies weet wat het inhoudt
Nou, dat klinkt niet als een strafquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
LOL
Ik vertaal als dat je wel graag uitgebreid verwent wil worden in bad met spulletjes van lush, dus gewoon iets extra's maken van baddertijd
Die is in bestelling. Over 8 dagen komt ie binnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Iemand nog een badje met chocoladevla om in te spelen?
Tis maar net wat je fetish is hequote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Iemand nog een badje met chocoladevla om in te spelen?
Is het dan toevallig 4 juni? ja hequote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die is in bestelling. Over 8 dagen komt ie binnen.
Toevallig wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is het dan toevallig 4 juni? ja he
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:09 schreef purplerose het volgende:
Deze single gaat richting bed toe en hoopt een beetje te slapen ipv weg te drijven
Ga iig dromen over dat ik samen met iemand aan het lushen ben
lush. Lush! LUSH!!! Deel 8!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:58 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, daar kun je zelfs een werkwoord van maken
"Wil je me lushen"
al klinkt dat wel heel erg als het duitse "Loeschen"
Ja, onwijsquote:
En die vind ik nou weer nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is gewoon een grof schandaal! Ik heb alleen maar leuke meiden gezien, wat hebben wij daar nou aan! Ik ben hier tegen!![]()
* checkt profiel: manquote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:35 schreef ArmaniMania het volgende:
iemand zee om mee naar het strand te gaan?
Ga je naar het strandquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:24 schreef Litpho het volgende:
Veel te vroeg op deze nu al redelijk warme zaterdag.
Niks moet, alles magquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:36 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ben sinds een maand weer single. Moet ik me dan hier melden?
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ikke wil mee!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:35 schreef ArmaniMania het volgende:
iemand zee om mee naar het strand te gaan?
Wolkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:34 schreef TGT het volgende:
nog 3 kwartier werken en dan: strand! YESSS
Es ff kijken wat we daar weer gaan zien
dat kan jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:37 schreef TGT het volgende:
[..]
Wij liggen op t strand bij almere. Misschien is het daar iets beter.
moet je ook kijken voordat je dat doetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Da's geen humor, ik ben net m'n zomerkleding aan het wassen![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
moet je ook kijken voordat je dat doet
Weddenschap? Mag ik nog meedoen? heb geneukt gisteren, gewonnen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
JoeyT, ik hoor van Tranceptor dat ie er weddenschapstechnisch erg goed voor staat ( Blondine 22 jaar uit Amsterdam zelf, studente WO, leuk koppie, 170 zo'n beetje, lekker kontje, cup C zo'n beetje...alleen zoenen).
Ik ga daarentegen vandaag allemaal functionele dingen doen waarbij je niemand versiert.
Weet niet waar je woontquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat ik beter nu direct naar buiten kan rennen nu het nog mooi weer is, en in het zonnetje kan gaan zitten.
Wel jammer van die stapel studiespul die ik eigenlijk nog moet doorwerken.
Dag Fok
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weddenschap? Mag ik nog meedoen? heb geneukt gisteren, gewonnen!![]()
ow yeahhhh!! chicks rule!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zometeen ga je nog beweren dat jij dat weddenschapsmateriaal wasquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Fokken is meer iets voor schapenquote:
Zelfs smilies kunnen datquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus je bent schaapje?![]()
En toch nog weten te neuken ??
Maar nu hebben we nog geen detailsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:58 schreef Thisbe het volgende:
Ja en nu ben ik een roze trui aan het breien van mijn wol
Jammer dat het zo warm is
Ja, ik ga eerst twee uur in de trein zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen douchen hoor. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Anders had je het wel gedaan natuurlijk.
Nou ja, ik moet geloof ik nog bewijzen dat ik ook wel lief kan zijn, dus wie weet...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat ik geen ijsje meer van je krijg dan he
Ja maar gisteravond zat ik zelf ook aan de chocolade ijsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet geloof ik nog bewijzen dat ik ook wel lief kan zijn, dus wie weet...
Nou, laat die zomer maar komenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:33 schreef purplerose het volgende:
Het ziet ernaar uit dat het hier teveel waait om lekker op balkon te vertoeven
Dat neem je terug.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb er precies nul gezien gisteren en vandaag![]()
Net lekker in Utrecht wezen winkelen, zo de broodnodige boodschapjes en daarna lekker hangen op een terrasjequote:
17quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:37 schreef nozem het volgende:
Voor alle arme zielen die vandaag naar het strand zijn gegaan. Het zal frisjes zijn, ik geloof een graad of 17 nu aan de kust met een stevige zeewind.
Ik had nu dus in limboland moeten zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
17
Hier in de binnenlanden is het toch gauw tien graden warmer, als het niet meer is
niet de meest ideale situatie om een verslag over kwaliteitsmethodieken te tikken
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik had nu dus in limboland moeten zitten![]()
Het waait hier in de kuststreek inderdaad tamelijk hard. Gisteren was het wel strandweer, maar vandaag lijkt het me niet al te prettig.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:37 schreef nozem het volgende:
Voor alle arme zielen die vandaag naar het strand zijn gegaan. Het zal frisjes zijn, ik geloof een graad of 17 nu aan de kust met een stevige zeewind.
Die wind is inderdaad een spelbreker... ik fietste net over de boulevard, en mijn benen zijn gezandstraald!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:37 schreef nozem het volgende:
Dan ga daar gebruik van maken zou ik zeggen, ik denk dat ik zo ook even op mijn dakterras ga liggen.quote:
Moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan ga daar gebruik van maken zou ik zeggen, ik denk dat ik zo ook even op mijn dakterras ga liggen.
Zou ik topless gaan of niet?![]()
Hoe bruin/rood/zwart ben je al?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:59 schreef purplerose het volgende:
Het blijkt toch nog goed vertoeven zijn op mijn balkon...woeiiiiiiiiiiiiiiiiii
Wat doe je dan achter fokquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:59 schreef purplerose het volgende:
Het blijkt toch nog goed vertoeven zijn op mijn balkon...woeiiiiiiiiiiiiiiiiii
even wat drinken en een hijsje van me waterpijp nemen voor ik weer trug gaquote:
Een laptop is ook errug gemakkelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
even wat drinken en een hijsje van me waterpijp nemen voor ik weer trug ga
Heb je zo'n bekrompen buren dat je niet met pijp en al naar buiten kanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
even wat drinken en een hijsje van me waterpijp nemen voor ik weer trug ga
Valt nog reuze mee, ik doseer hetquote:
Nee, das gewoon puur omdat het te hard waait om het buiten te doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:05 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Heb je zo'n bekrompen buren dat je niet met pijp en al naar buiten kan
m'n buurman is m'n huisbaas, ik hoef het trouwens ook niet te proberen
Doet ie zeer goed... Wist alleen niet dat het om een weddenschap ging... Telt sex met je ex ook mee, anders heb ik afgelopen donderdagnacht nl al gewonnenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
JoeyT, ik hoor van Tranceptor dat ie er weddenschapstechnisch erg goed voor staat ( Blondine 22 jaar uit Amsterdam zelf, studente WO, leuk koppie, 170 zo'n beetje, lekker kontje, cup C zo'n beetje...alleen zoenen).
Ik ga daarentegen vandaag allemaal functionele dingen doen waarbij je niemand versiert.
Ik zal wel even voorbij komen fietsen in m'n hotpants, en op m'n gouden slippertjes!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:08 schreef nozem het volgende:
Ik ga zometeen maar eens met een biertje voor de deur zitten, dat hoort hier in de buurt.
En dan ga ik lachen als je buiten dan op straat loopt en een bekeuring ontvangtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:08 schreef nozem het volgende:
Ik ga zometeen maar eens met een biertje voor de deur zitten, dat hoort hier in de buurt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:18 schreef MouseOver het volgende:
Zometeen een fietstocht uitzetten. 55 km over 's Heeres Wegen (incl route naar het startpunt en terug vanuit het eindpunt). Voor het uitzetten heb ik zojuist besloten dat een bromfiets ook een soort fiets is.
Je hebt m'n brommert nog niet gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:25 schreef purplerose het volgende:
*plant zich achterop de brommer, ik rij wel mee hoor bink!![]()
Dat is hier gelukkig niet zo, maar ik fietste vanochtend door een wijk waar dat wel gewoonte is. Plus Marianne Weber door de lopen ramen laten schallen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:08 schreef nozem het volgende:
Ik woon in een politievrije zone.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:21 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En dan ga ik lachen als je buiten dan op straat loopt en een bekeuring ontvangt
Als die maar bling-bling is babiequote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:26 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je hebt m'n brommert nog niet gezien
neuriet iets van Sjonnie en anita, heideroosjes
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik voel me echt belabberd. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik mijn algehele fysieke gesteldheid een 2 op het moment.quote:
in een woonwagenkamp dusquote:
Door mijn straat heengefietst toevallig?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is hier gelukkig niet zo, maar ik fietste vanochtend door een wijk waar dat wel gewoonte is. Plus Marianne Weber door de lopen ramen laten schallen!![]()
ik geef mezelf een 3,5... Tot woensdag voelde ik me nog helemaal topquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik voel me echt belabberd. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik mijn algehele fysieke gesteldheid een 2 op het moment.![]()
tandpastaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:47 schreef purplerose het volgende:
beetje tandpasta erop smeren metro
quote:
zal het zo gaan uitproberen, ik baal er flink van. echt precies op mijn neusquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
tandpasta droogt het puistje uit.
klein beetje opsmeren en zo lang mogelijk uit laten drogen (prikt wel even).
Flikker op met je puist, je hebt al een topic erover geopend!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zal het zo gaan uitproberen, ik baal er flink van. echt precies op mijn neus
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Flikker op met je puist, je hebt al een topic erover geopend!Je bent toch geen mietje of wel?
![]()
![]()
Lelijk of niet lelijk zijn hangt niet af van het al dan niet hebben van een puistje op je neus.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
Sorry dat ik mijn best doe om er goed uit te zien, val jij op lelijke mannen ofzo?
Mannen die zich van een dergelijke opmerking iets aantrekken zijn watjesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:25 schreef Sanne het volgende:
Mannen die om een puistje thuis blijven zijn watjes
Ik blijf er niet om thuis maar doe wel mijn best om hem zo snel mogelijk weg te krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:25 schreef Sanne het volgende:
Mannen die om een puistje thuis blijven zijn watjes
Je doet je username eer aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik blijf er niet om thuis maar doe wel mijn best om hem zo snel mogelijk weg te krijgen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik blijf er niet om thuis maar doe wel mijn best om hem zo snel mogelijk weg te krijgen
Ah, hap nu niet..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:27 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Mannen die zich van een dergelijke opmerking iets aantrekken zijn watjes
Niet voor vrouwen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:34 schreef MissMSX het volgende:
Taekwondo is tof!
Ik zie een markt voor nieuwe mannen
Ook! Maar daar heb IK niks aanquote:
Gespierde, hooguit licht behaarde torso's, ingesmeerd met olie graag.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:57 schreef purplerose het volgende:
zwetende mannen lijven wil ik zien!!
afhaaktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gespierde, hooguit licht behaarde torso's, ingesmeerd met olie graag.![]()
Als jij de olie meeneemt, zorg ik voor de licht behaarde torso. Ik zal nog wel even snel wat anabolen moeten slikken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gespierde, hooguit licht behaarde torso's, ingesmeerd met olie graag.![]()
Volgens mij ben jij homo he? De hele dag met het handjequote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij homo he? De hele dag met het handjeOf vind je dat wel een geile smillie?
Ja dat vermoeden had ik ook alquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij homo he? De hele dag met het handjeOf vind je dat wel een geile smillie?
Heb de opmerking van Armani als verwerkt in zijn beschrijvingquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:32 schreef Sanne het volgende:
moet er nu in dat lijstje dat Metro een homo is?
hehehe ja ik had toch al aangegeven dat ik de eer voor hm hoog houd totdat hij terug komtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:39 schreef Sanne het volgende:
@JoeyT: Namens Tranceptor dank voor het gebruik van zijn userplaatje.
Het gaat goed met hem. Hij is al aan het strippen voor de webcam.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehehe ja ik had toch al aangegeven dat ik de eer voor hm hoog houd totdat hij terug komt
Het heeft er niks mee te maken dat ik niet weet hoe ik zo'n avatar in de juiste grootte kan maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |