Die heb ik gemist geloof ik, post nog maar even.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
ow, de regels over het Lush gebruik had ik je nog niet uitgelegd ?
Voel je je aangesproken?quote:
lushen klinkt liev!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:58 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, daar kun je zelfs een werkwoord van maken
"Wil je me lushen"
al klinkt dat wel heel erg als het duitse "Loeschen"
Ach, je mag me wel eens Lushenquote:
LOLquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ach, je mag me wel eens Lushen
al is dat altijd riskant om over jezelf te zeggen als je niet precies weet wat het inhoudt
Nou, dat klinkt niet als een strafquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
LOL
Ik vertaal als dat je wel graag uitgebreid verwent wil worden in bad met spulletjes van lush, dus gewoon iets extra's maken van baddertijd
Die is in bestelling. Over 8 dagen komt ie binnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Iemand nog een badje met chocoladevla om in te spelen?
Tis maar net wat je fetish is hequote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Iemand nog een badje met chocoladevla om in te spelen?
Is het dan toevallig 4 juni? ja hequote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die is in bestelling. Over 8 dagen komt ie binnen.
Toevallig wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is het dan toevallig 4 juni? ja he
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:09 schreef purplerose het volgende:
Deze single gaat richting bed toe en hoopt een beetje te slapen ipv weg te drijven
Ga iig dromen over dat ik samen met iemand aan het lushen ben
lush. Lush! LUSH!!! Deel 8!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:58 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, daar kun je zelfs een werkwoord van maken
"Wil je me lushen"
al klinkt dat wel heel erg als het duitse "Loeschen"
Ja, onwijsquote:
En die vind ik nou weer nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is gewoon een grof schandaal! Ik heb alleen maar leuke meiden gezien, wat hebben wij daar nou aan! Ik ben hier tegen!![]()
* checkt profiel: manquote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:35 schreef ArmaniMania het volgende:
iemand zee om mee naar het strand te gaan?
Ga je naar het strandquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:24 schreef Litpho het volgende:
Veel te vroeg op deze nu al redelijk warme zaterdag.
Niks moet, alles magquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:36 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ben sinds een maand weer single. Moet ik me dan hier melden?
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ikke wil mee!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:35 schreef ArmaniMania het volgende:
iemand zee om mee naar het strand te gaan?
Wolkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:34 schreef TGT het volgende:
nog 3 kwartier werken en dan: strand! YESSS
Es ff kijken wat we daar weer gaan zien
dat kan jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:37 schreef TGT het volgende:
[..]
Wij liggen op t strand bij almere. Misschien is het daar iets beter.
moet je ook kijken voordat je dat doetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Da's geen humor, ik ben net m'n zomerkleding aan het wassen![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
moet je ook kijken voordat je dat doet
Weddenschap? Mag ik nog meedoen? heb geneukt gisteren, gewonnen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
JoeyT, ik hoor van Tranceptor dat ie er weddenschapstechnisch erg goed voor staat ( Blondine 22 jaar uit Amsterdam zelf, studente WO, leuk koppie, 170 zo'n beetje, lekker kontje, cup C zo'n beetje...alleen zoenen).
Ik ga daarentegen vandaag allemaal functionele dingen doen waarbij je niemand versiert.
Weet niet waar je woontquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat ik beter nu direct naar buiten kan rennen nu het nog mooi weer is, en in het zonnetje kan gaan zitten.
Wel jammer van die stapel studiespul die ik eigenlijk nog moet doorwerken.
Dag Fok
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weddenschap? Mag ik nog meedoen? heb geneukt gisteren, gewonnen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |