Ik heb een grafluchtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pffff.... ik sta niet op de OP.... dan is er nog hoop voor me![]()
Het is gewoon een grof schandaal! Ik heb alleen maar leuke meiden gezien, wat hebben wij daar nou aan! Ik ben hier tegen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef melismay het volgende:
Haiii schatjes!!! Net even op t terras gehangen en Thisbe heeft gelijk.... Geen leuke mannen
Ik ook! Ik wil mooie, leuke mannen! Zo!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is gewoon een grof schandaal! Ik heb alleen maar leuke meiden gezien, wat hebben wij daar nou aan! Ik ben hier tegen!![]()
Toch maar weer het commune idee uit de kast halen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Thisbe het volgende:
Dag snoezerds van me! Wat een prachtige dag was het weer vandaag he?![]()
Alleen: waar ZIJN die mooie mannenIk heb er precies nul gezien gisteren en vandaag
![]()
Die zijn er ook niet of weinig in Arnhemquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:52 schreef melismay het volgende:
Haiii schatjes!!! Net even op t terras gehangen en Thisbe heeft gelijk.... Geen leuke mannen
Ik was niet in Arnhem, dat ging niet door, was in Zevenaarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet of weinig in Arnhem
Van Zevenaar heb ik dan weer geen verstandquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik was niet in Arnhem, dat ging niet door, was in Zevenaar
Mee eens, althans laat het in het begin iig een tijdje rusten.quote:Het is kansloos om een ex weer proberen terug te winnen aangezien het niet voor niets uit is gegaan
Ja, het was tegen alle verwachtingen in erg gezellig....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Van Zevenaar heb ik dan weer geen verstand
Verder wel leuk gehad?
Dito.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hopeloos ouderwets, trouwen omdat het moetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, het was tegen alle verwachtingen in erg gezellig....
Ik was voor die tijd mee met een vriendin naar een inzegening van een huwelijk.... Twee mensen van 19 die met elkaar MOESTEN trouwen omdat zij zwanger was... Het deed me wel afvragen, wat zouden die ouders gedacht hebben toen ze elkaar het ja-woord gaven... Ik denk dus dat dit huwelijk gedoemd is te mislukken, vooral ook omdat hij voor dit meisje alles neukte wat los en vast zat, Het is dan wel niet helemaal singles gerelateerd, maar wat vinden jullie hiervan?
Geloofsovertuigingen dus.... En ja zij was zwanger, had ik dat niet genoemd?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hopeloos ouderwets, trouwen omdat het moet
Zouden ze dan zo worden beinvloed door hun ouders dat ze zich zo'n huwelijk laten opleggen?
En ja ik denk ook dat dat huwelijk gedoemd is te mislukken
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:55 schreef warboel het volgende:
Nou, dan toch voor mij ook. Ben ik even blij![]()
We bevinden ons duidelijk in goed gezelschap dusquote:
quote:
Meestal is het daar vrij rustig wat betreft conversaties.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:04 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het iets te rustig in #singles.
Kom nog wel eens langs als het wat drukker is.
Neuken?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef Sanne het volgende:
Hoi, ik ben Sanne. Ik wil neuken. Heb een koophuis en een levensverzekering.
Moest van Marty26
quote:
Wat doe je zo? ik heb wel zinquote:
*kuch*quote:
Ik laat het bad vollopen met koud water, doe de bubbels aan en gooi er Lush in.quote:
Jij ook neuken?quote:
Hoi, ik heb ondertussen mijn 2e koophuis, 3e hypotheek, leasebak, laptop van de zaak en 2 levensverzekeringen ... neuken ??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef Sanne het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik laat het bad vollopen met koud water, doe de bubbels aan en gooi er Lush in.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:18 schreef Sanne het volgende:
Nog meer erbij en we hebben een zwembad nodig
Waarvoor ???quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:18 schreef Sanne het volgende:
Nog meer erbij en we hebben een zwembad nodig
Hoe ik het ook probeer, een semi-grappige opmerking over neuken krijg ik niet uit mijn vingers tegen jou.quote:
kom eens op msn!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoe ik het ook probeer, een semi-grappige opmerking over neuken krijg ik niet uit mijn vingers tegen jou..
De vriendschap zit heel diep.. Sorry, verder niks persoonlijks ofzo, want verder ben je wel een scheet.
.
Ik zie het helemaal voor me.quote:
Jou ventilator ruilen voor mijn koelkast?quote:
Mja da wil ik ook wel, daten?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:12 schreef Sanne het volgende:
Moest van Marty26
Tssssssquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:24 schreef Sanne het volgende:
Ventilator ruilen voor een bubbelbad?
Voor je boxerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tssssss
Echt niet voor mijn auto dan? Of huis?
ow, de regels over het Lush gebruik had ik je nog niet uitgelegd ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik laat het bad vollopen met koud water, doe de bubbels aan en gooi er Lush in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |