ow yeahhhh!! chicks rule!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weddenschap? Mag ik nog meedoen? heb geneukt gisteren, gewonnen!![]()
Zometeen ga je nog beweren dat jij dat weddenschapsmateriaal wasquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weddenschap? Mag ik nog meedoen? heb geneukt gisteren, gewonnen!![]()
Fokken is meer iets voor schapenquote:
Zelfs smilies kunnen datquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus je bent schaapje?![]()
En toch nog weten te neuken ??
Maar nu hebben we nog geen detailsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:58 schreef Thisbe het volgende:
Ja en nu ben ik een roze trui aan het breien van mijn wol
Jammer dat het zo warm is
Ja, ik ga eerst twee uur in de trein zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen douchen hoor. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Anders had je het wel gedaan natuurlijk.
Nou ja, ik moet geloof ik nog bewijzen dat ik ook wel lief kan zijn, dus wie weet...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat ik geen ijsje meer van je krijg dan he
Ja maar gisteravond zat ik zelf ook aan de chocolade ijsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet geloof ik nog bewijzen dat ik ook wel lief kan zijn, dus wie weet...
Nou, laat die zomer maar komenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:33 schreef purplerose het volgende:
Het ziet ernaar uit dat het hier teveel waait om lekker op balkon te vertoeven
Dat neem je terug.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb er precies nul gezien gisteren en vandaag![]()
Net lekker in Utrecht wezen winkelen, zo de broodnodige boodschapjes en daarna lekker hangen op een terrasjequote:
17quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:37 schreef nozem het volgende:
Voor alle arme zielen die vandaag naar het strand zijn gegaan. Het zal frisjes zijn, ik geloof een graad of 17 nu aan de kust met een stevige zeewind.
Ik had nu dus in limboland moeten zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
17
Hier in de binnenlanden is het toch gauw tien graden warmer, als het niet meer is
niet de meest ideale situatie om een verslag over kwaliteitsmethodieken te tikken
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik had nu dus in limboland moeten zitten![]()
Het waait hier in de kuststreek inderdaad tamelijk hard. Gisteren was het wel strandweer, maar vandaag lijkt het me niet al te prettig.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:37 schreef nozem het volgende:
Voor alle arme zielen die vandaag naar het strand zijn gegaan. Het zal frisjes zijn, ik geloof een graad of 17 nu aan de kust met een stevige zeewind.
Die wind is inderdaad een spelbreker... ik fietste net over de boulevard, en mijn benen zijn gezandstraald!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:37 schreef nozem het volgende:
Dan ga daar gebruik van maken zou ik zeggen, ik denk dat ik zo ook even op mijn dakterras ga liggen.quote:
Moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan ga daar gebruik van maken zou ik zeggen, ik denk dat ik zo ook even op mijn dakterras ga liggen.
Zou ik topless gaan of niet?![]()
Hoe bruin/rood/zwart ben je al?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:59 schreef purplerose het volgende:
Het blijkt toch nog goed vertoeven zijn op mijn balkon...woeiiiiiiiiiiiiiiiiii
Wat doe je dan achter fokquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:59 schreef purplerose het volgende:
Het blijkt toch nog goed vertoeven zijn op mijn balkon...woeiiiiiiiiiiiiiiiiii
even wat drinken en een hijsje van me waterpijp nemen voor ik weer trug gaquote:
Een laptop is ook errug gemakkelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
even wat drinken en een hijsje van me waterpijp nemen voor ik weer trug ga
Heb je zo'n bekrompen buren dat je niet met pijp en al naar buiten kanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
even wat drinken en een hijsje van me waterpijp nemen voor ik weer trug ga
Valt nog reuze mee, ik doseer hetquote:
Nee, das gewoon puur omdat het te hard waait om het buiten te doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:05 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Heb je zo'n bekrompen buren dat je niet met pijp en al naar buiten kan
m'n buurman is m'n huisbaas, ik hoef het trouwens ook niet te proberen
Doet ie zeer goed... Wist alleen niet dat het om een weddenschap ging... Telt sex met je ex ook mee, anders heb ik afgelopen donderdagnacht nl al gewonnenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
JoeyT, ik hoor van Tranceptor dat ie er weddenschapstechnisch erg goed voor staat ( Blondine 22 jaar uit Amsterdam zelf, studente WO, leuk koppie, 170 zo'n beetje, lekker kontje, cup C zo'n beetje...alleen zoenen).
Ik ga daarentegen vandaag allemaal functionele dingen doen waarbij je niemand versiert.
Ik zal wel even voorbij komen fietsen in m'n hotpants, en op m'n gouden slippertjes!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:08 schreef nozem het volgende:
Ik ga zometeen maar eens met een biertje voor de deur zitten, dat hoort hier in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |