ow yeahhhh!! chicks rule!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weddenschap? Mag ik nog meedoen? heb geneukt gisteren, gewonnen!![]()
Zometeen ga je nog beweren dat jij dat weddenschapsmateriaal wasquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weddenschap? Mag ik nog meedoen? heb geneukt gisteren, gewonnen!![]()
Fokken is meer iets voor schapenquote:
Zelfs smilies kunnen datquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus je bent schaapje?![]()
En toch nog weten te neuken ??
Maar nu hebben we nog geen detailsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:58 schreef Thisbe het volgende:
Ja en nu ben ik een roze trui aan het breien van mijn wol
Jammer dat het zo warm is
Ja, ik ga eerst twee uur in de trein zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen douchen hoor. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Anders had je het wel gedaan natuurlijk.
Nou ja, ik moet geloof ik nog bewijzen dat ik ook wel lief kan zijn, dus wie weet...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat ik geen ijsje meer van je krijg dan he
Ja maar gisteravond zat ik zelf ook aan de chocolade ijsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet geloof ik nog bewijzen dat ik ook wel lief kan zijn, dus wie weet...
Nou, laat die zomer maar komenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:33 schreef purplerose het volgende:
Het ziet ernaar uit dat het hier teveel waait om lekker op balkon te vertoeven
Dat neem je terug.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb er precies nul gezien gisteren en vandaag![]()
Net lekker in Utrecht wezen winkelen, zo de broodnodige boodschapjes en daarna lekker hangen op een terrasjequote:
17quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:37 schreef nozem het volgende:
Voor alle arme zielen die vandaag naar het strand zijn gegaan. Het zal frisjes zijn, ik geloof een graad of 17 nu aan de kust met een stevige zeewind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |