En dan ga ik lachen als je buiten dan op straat loopt en een bekeuring ontvangtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:08 schreef nozem het volgende:
Ik ga zometeen maar eens met een biertje voor de deur zitten, dat hoort hier in de buurt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:18 schreef MouseOver het volgende:
Zometeen een fietstocht uitzetten. 55 km over 's Heeres Wegen (incl route naar het startpunt en terug vanuit het eindpunt). Voor het uitzetten heb ik zojuist besloten dat een bromfiets ook een soort fiets is.
Je hebt m'n brommert nog niet gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:25 schreef purplerose het volgende:
*plant zich achterop de brommer, ik rij wel mee hoor bink!![]()
Dat is hier gelukkig niet zo, maar ik fietste vanochtend door een wijk waar dat wel gewoonte is. Plus Marianne Weber door de lopen ramen laten schallen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:08 schreef nozem het volgende:
Ik ga zometeen maar eens met een biertje voor de deur zitten, dat hoort hier in de buurt.
Ik woon in een politievrije zone.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:21 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En dan ga ik lachen als je buiten dan op straat loopt en een bekeuring ontvangt
Als die maar bling-bling is babiequote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:26 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je hebt m'n brommert nog niet gezien
neuriet iets van Sjonnie en anita, heideroosjes
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik voel me echt belabberd. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik mijn algehele fysieke gesteldheid een 2 op het moment.quote:
in een woonwagenkamp dusquote:
Door mijn straat heengefietst toevallig?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is hier gelukkig niet zo, maar ik fietste vanochtend door een wijk waar dat wel gewoonte is. Plus Marianne Weber door de lopen ramen laten schallen!![]()
ik geef mezelf een 3,5... Tot woensdag voelde ik me nog helemaal topquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik voel me echt belabberd. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik mijn algehele fysieke gesteldheid een 2 op het moment.![]()
tandpastaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:47 schreef purplerose het volgende:
beetje tandpasta erop smeren metro
quote:
zal het zo gaan uitproberen, ik baal er flink van. echt precies op mijn neusquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
tandpasta droogt het puistje uit.
klein beetje opsmeren en zo lang mogelijk uit laten drogen (prikt wel even).
Flikker op met je puist, je hebt al een topic erover geopend!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zal het zo gaan uitproberen, ik baal er flink van. echt precies op mijn neus
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Flikker op met je puist, je hebt al een topic erover geopend!Je bent toch geen mietje of wel?
![]()
![]()
Lelijk of niet lelijk zijn hangt niet af van het al dan niet hebben van een puistje op je neus.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
Sorry dat ik mijn best doe om er goed uit te zien, val jij op lelijke mannen ofzo?
Mannen die zich van een dergelijke opmerking iets aantrekken zijn watjesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:25 schreef Sanne het volgende:
Mannen die om een puistje thuis blijven zijn watjes
Ik blijf er niet om thuis maar doe wel mijn best om hem zo snel mogelijk weg te krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:25 schreef Sanne het volgende:
Mannen die om een puistje thuis blijven zijn watjes
Je doet je username eer aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik blijf er niet om thuis maar doe wel mijn best om hem zo snel mogelijk weg te krijgen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik blijf er niet om thuis maar doe wel mijn best om hem zo snel mogelijk weg te krijgen
Ah, hap nu niet..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:27 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Mannen die zich van een dergelijke opmerking iets aantrekken zijn watjes
Niet voor vrouwen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:34 schreef MissMSX het volgende:
Taekwondo is tof!
Ik zie een markt voor nieuwe mannen
Ook! Maar daar heb IK niks aanquote:
Gespierde, hooguit licht behaarde torso's, ingesmeerd met olie graag.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:57 schreef purplerose het volgende:
zwetende mannen lijven wil ik zien!!
afhaaktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gespierde, hooguit licht behaarde torso's, ingesmeerd met olie graag.![]()
Als jij de olie meeneemt, zorg ik voor de licht behaarde torso. Ik zal nog wel even snel wat anabolen moeten slikken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gespierde, hooguit licht behaarde torso's, ingesmeerd met olie graag.![]()
Volgens mij ben jij homo he? De hele dag met het handjequote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij homo he? De hele dag met het handjeOf vind je dat wel een geile smillie?
Ja dat vermoeden had ik ook alquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij homo he? De hele dag met het handjeOf vind je dat wel een geile smillie?
Heb de opmerking van Armani als verwerkt in zijn beschrijvingquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:32 schreef Sanne het volgende:
moet er nu in dat lijstje dat Metro een homo is?
hehehe ja ik had toch al aangegeven dat ik de eer voor hm hoog houd totdat hij terug komtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:39 schreef Sanne het volgende:
@JoeyT: Namens Tranceptor dank voor het gebruik van zijn userplaatje.
Het gaat goed met hem. Hij is al aan het strippen voor de webcam.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehehe ja ik had toch al aangegeven dat ik de eer voor hm hoog houd totdat hij terug komt
Het heeft er niks mee te maken dat ik niet weet hoe ik zo'n avatar in de juiste grootte kan maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |