Ik zit op een helpdesk die ondersteuning biedt voor computergerelateerde problemen voor universele garages dus dat heeft niks met citroëns te makenquote:
Wie ik???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
Kom es op irc?
Suc6 je laat weten hoe dat afgelopen isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef melismay het volgende:
Ja lieve singletjes van me, ik ga ook even leuke kleertjes aantrekken en naar buiten verdwijnen, vanavond de Korenmarkt maar eens onveilig makenBen morgen toch vrij
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef melismay het volgende:
Ja lieve singletjes van me, ik ga ook even leuke kleertjes aantrekken en naar buiten verdwijnen, vanavond de Korenmarkt maar eens onveilig makenBen morgen toch vrij
Niks, maar niet als m'n vader naast me op de bank zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:31 schreef PieterCK het volgende:
@CherryLips wat heb jij tegen (sjansende) jongens/ mannen??
Arnhem?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef melismay het volgende:
HHhm sorry anders binnenkort ff een x, ik had deze niet gevolgd dacht dat alles in de rest bezig was...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee je oma
Maar ik vroeg het vanmorgen he... ik ben zo weg.
Ach leert hij meteen zijn aanstaandeschoonouders kennen en als het uit gaat dan weet hij bij voorbaad al wie zijn exaanstaandeschoonouders zijn....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, maar niet als m'n vader naast me op de bank zit.
Ik ken geen andere Korenmarktquote:
Ik ken er geen 1 hahahaquote:
Idemquote:
Ik zit in Amsterdam vanaaf waarschijnlijkquote:
Ik niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:04 schreef PieterCK het volgende:
![]()
[..]
Ik zit in Amsterdam vanaaf waarschijnlijk
waar ga jij heen danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ook in amsterdam
Ow gezellig waar ga je heen EN met wiequote:
Met 5 vrienden(innen)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow gezellig waar ga je heen EN met wie
Ik neem aan dat er airco isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met 5 vrienden(innen)
En naart bertje vis!
Beetje jammer van de warmte
Ik weet het wel zekerquote:
Daar denk je niet aan als je bij Bertje Vis zit hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Maar ik had ook op het strand kunnen zitten.
Maar daar denk je in de winter niet aan als je kaartjes besteld![]()
Ik wil NU naar buitenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar denk je niet aan als je bij Bertje Vis zit hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik wil NU naar buitenheb het gehad op kantoor..
En ben blij dat ik niet bij Bertje zit vanavond
Ha.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik wil NU naar buitenheb het gehad op kantoor..
En ben blij dat ik niet bij Bertje zit vanavond
roflolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Cherry heb die die gast van UPC nog aan het lijntje () gehouden?
Wil je niet lekker bruin worden tussen de bultjes doorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ha.
Ik zit al de hele dag binnen uit eigen beweging.Ik krijg allemaal bultjes door die klote warmte.
Hoe weet jij wat ik denk?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar denk je niet aan als je bij Bertje Vis zit hoor![]()
Laat ik het zo zeggen: Ík zou het niet erg vinden om naar Bertje te gaan in Carré...quote:
Had je week eerder mee moeten komenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ík zou het niet erg vinden om naar Bertje te gaan in Carré...
Nee, m'n vader vroeg zo van; 'Is dat iemand van school?'quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Cherry heb die die gast van UPC nog aan het lijntje () gehouden?
Ik verschroei altijd als een idiootquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wil je niet lekker bruin worden tussen de bultjes door
Hhmm toekomstige schoonzoon is afgekeurd???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n vader vroeg zo van; 'Is dat iemand van school?'
Ik; 'Nee, UPC.'
Hij:
Af en toe zonnenbankje pakken misschien helpt het wat..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verschroei altijd als een idiootEn ik heb de zonnestraaltjes zo hard nodig
Of m'n vader vindt me een sletquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhmm toekomstige schoonzoon is afgekeurd???
Rij 6quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef Jumparound het volgende:
IK krijg het al warm als ik die gozer zie zweten
Laat staan als hij zo fokking druk loopt te doen met deze hiite
ik kijk het wel op tvquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rij 6![]()
Dan zie je het zweet ook echt maar je zit buiten de spuug zone
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu nog iemand die het van je af likt!
Ja alle dvd's heb ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik kijk het wel op tvook buiten de spuugzone en ze zoomen zo lekker in op dat bezweette bolletje van hem
Ik ga het er ook niet van aflikkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dalijk lust je die smaak ijs helemaal niet
Nou liever niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu nog iemand die het van je af likt!
Ja djeezquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had je week eerder mee moeten komen
Toen had ik nog een kaartje over!![]()
wat is dat nou voor instellingquote:
haha dat zal toch wel meevallen zoveel heb je nog niet gedaan met jongens hequote:
Solero, cornetto, perenijsje, raket, aardbeienijsje, colastick, sinassplit. Ik heb voor een cornetto gekozen.quote:
In rotterdam is die veel minder leukquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja djeez
Naja, ik heb hem pas nog gezien in Rotterdam... Toen regende het
dan neem ik er ook 1quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Solero, cornetto, perenijsje, raket, aardbeienijsje, colastick, sinassplit. Ik heb voor een cornetto gekozen.
dan heb jij nog nooit ijs van je af laten likkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou ik doe liever aan zoenen dan dat ik ijs van me laat aflikken.
Ik zat tenminste niet te zweten in de zaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In rotterdam is die veel minder leuk![]()
Alles in rotterdam is eigenlijk minder leuk![]()
Dan mag je hier welblijven postenquote:
Ook niet echt een gezellige zaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zat tenminste niet te zweten in de zaal
Nieuwe Luxor, niks mis mee
Nu ga ik echter wel zweten in de tuin, have fun vanavond
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:03 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Diovarus wordt even afgeleid en voelt de cornetto in zijn gezicht vallen[/me]
wel koud
dank je wel meid![]()
wil je het ijs miss even van me neus afhalen ik zie het niet zittenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:06 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wil je het ijs miss even van me neus afhalen ik zie het niet zitten
Zo te zien het laatste... (naast eventuele ruzies, enz.... )quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Komt weer eens een keertje binnenwaaien...
Werken jullie nog met stellingen of is dat rookgordijn helemaal opgeheven in het kader van 'slowchat to the max'?![]()
stelling is weez aardig tegen elkaarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Werken jullie nog met stellingen of is dat rookgordijn helemaal opgeheven in het kader van 'slowchat to the max'?![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Stellinge, zoooooo 2004quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Stellingen, zo R&Pquote:
wat is gebeurd:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Is in zomerslaap gaan ook goed? Maak me maar wakker zo rond oktoberquote:
En geef ze eens ongelijk...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
wat is gebeurd:
- Een aantal singles ligt in de zon
Daar heb ik het een en ander van meegekregen. Afgesloten hoofdstuk hopelijk, want dat maakt deze reeks er niet aantrekkelijker (...) op.quote:- Een ander aantal singles heeft ruzie met elkaar
quote:- Weer een ander aantal singles is hopeloos (me incluis)
Joh...quote:en verder wordt er geslowchat bij het leven
Bruce?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:27 schreef Pheno het volgende:
Wat is er mis met slowchat? In R&P gaat ie erg slow, dat dan weer wel. Maar ja, de diehards zitten hier
Heh? Je mist al t mooie dan! Zonde zonde zonde!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is in zomerslaap gaan ook goed? Maak me maar wakker zo rond oktober.
Als je lol hebt idd..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:
Op zich weinig...
Maar het gaat hier echt helemaal nergens meer over, krijg ik het idee.
Ach ja, als je maar plezier hebt.
Maak maar een paar mooie terrasfilmpjes met schaarsgeklede dames voor me dan, heb ik wat te kijken met kerstquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef TGT het volgende:
Heh? Je mist al t mooie dan! Zonde zonde zonde!
Idd we zijn er dan ook helemaal uitgekomen. Mensen moet gewoon beter met elkaar communiceren... Al die wreedheden op dit forum...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik het een en ander van meegekregen. Afgesloten hoofdstuk hopelijk, want dat maakt deze reeks er niet aantrekkelijker (...) op.
Volgens mij keer jij het eea om.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef Diovarus het volgende:
Mooi weer binnen.
Waarom is het binnen beter dan buiten?
Correctie: je ZIT op je werk. Je bent niet AAN het werk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Volgens mij keer jij het eea om.
Ik zit binnen, omdat ik aan het werk ben.
Jawel hoor, ondertussen telefoon opnemen. Gaat perfect. De rest ben ik aan het afbouwen. Bijna tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef TGT het volgende:
[..]
Correctie: je ZIT op je werk. Je bent niet AAN het werk.
- TGT wordt maar wat randy van dit weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef JoeyT het volgende:
quote verwijderd
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ondertussen telefoon opnemen. Gaat perfect. De rest ben ik aan het afbouwen. Bijna tijd.
Nah, ik ken haar helemaal niet, maar ze worden als feiten gebrachtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar ken ik MissBliss niet goed genoeg voor, maar als jij zegt dat t een feit is dat ze labiel is wie ben ik dan om je tegen te spreken![]()
We kunnen een singles feitenlijstje maken
Feiten:
- MissBliss is labiel
Ja onder andere. Ik neem hier ook zo vaak de telefoon op. Maar dan ga ik niet beweren dat ik aan het werk ben.quote:
Heel Fok! gaat toch nergens overquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:
Op zich weinig...
Maar het gaat hier echt helemaal nergens meer over, krijg ik het idee.
Ach ja, als je maar plezier hebt.
Nou ja dan ben ik aanwezig. Zo kan het ook he.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:50 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja onder andere. Ik neem hier ook zo vaak de telefoon op. Maar dan ga ik niet beweren dat ik aan het werk ben.
Nog een feitje dus: TGT voert geen flikker uit op zn werk!
Exactly!quote:
Haha topquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:51 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou ja dan ben ik aanwezig. Zo kan het ook he.
Dit is GC en geen ONZ dus, dus er zit wel degelijk een kern van waarheid in. We zijn echt geen dood, saai forum waar geen plek is voor humor. Er mag gerust luchtig over zaken gesproken worden. Maar "bier" topics etc, daar is gewoon geen plek voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Exactly!
Soms presteren mensen het zelfs om te roepen dat "dit geen ONZ is, en je in dit subforum serieus moet zijn". Dan moet ik altijd erg harddoen...
![]()
Over bier moet je geen topics openen, dat moet je drinken...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is GC en geen ONZ dus, dus er zit wel degelijk een kern van waarheid in. We zijn echt geen dood, saai forum waar geen plek is voor humor. Er mag gerust luchtig over zaken gesproken worden. Maar "bier" topics etc, daar is gewoon geen plek voor.
Toch is het niet erg aardig omdat als feit te constateren als iemand dat tot treurens toe maar loopt te verkondigen als een jehova. Wie is er dan labiel?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totaal niet bedoeld als aanval, meer als constatering omdat we in dit topic het 100x gehoord hebben door een voor ons alleen bekend persoon. Relax.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar "bier" topics etc, daar is gewoon geen plek voor.
bier roeleert ook, maar je begrijpt heus wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:54 schreef TGT het volgende:
[..]WTF bier roeleert en daar moet over gesproken kunnen worden
Tot zover mijn bijdrage.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef JoeyT het volgende:
Feiten:
- MissBliss is labiel
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- Copycat een happy single met een afkeer van singleslowchat
- .........................
Anders neem je elke reactie hier als serieus ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch is het niet erg aardig omdat als feit te constateren als iemand dat tot treurens toe maar loopt te verkondigen als een jehova. Wie is er dan labiel?.
Pheno???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch is het niet erg aardig omdat als feit te constateren als iemand dat tot treurens toe maar loopt te verkondigen als een jehova. Wie is er dan labiel?.
Zie ook mijn knipoog smileyquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders neem je elke reactie hier als serieus ofzo
Je moet toch met me eens zijn dat dit topic al tijden nergens meer over gaat, niet dat het uitmaakt![]()
Dat was toch ook al lang een feit?quote:
OEH zeker 3 persoonlijke aanvallenquote:
Kom ik nu ook bij RTL Boulevard?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:57 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
-TGT voert geen flikker uit op zn werk![]()
- Pheno is ook labiel![]()
- Purplerose spoort niet![]()
Bier rouleert helemaal niet....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bier roeleert ook, maar je begrijpt heus wel wat ik bedoel.
En nu weer ontopic.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:57 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
-TGT voert geen flikker uit op zn werk![]()
- Pheno is ook labiel![]()
- Purplerose spoort niet![]()
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
amenquote:
Vraagt zich af of het een aanval op JoeyT isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef TGT het volgende:
[..]
OEH zeker 3 persoonlijke aanvallen![]()
Aight: deze single gaat em peren. Later iedereen. Een vruchtbaar weekend gewenst.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:01 schreef DaMart het volgende:
Singles en mooi weer... gaat dat eigenlijk wel samen? Ik fietste uit mijn werk vandaan via de boulevard in Zandvoort, en tja, dan zie je dus al die stelletjes hand in hand over de boulevard lopen en bedenk je dat jij dat ook wilt...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:00 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
-TGT voert geen flikker uit op zn werk
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- DaMart is een enorme Huilie![]()
quote:
die is goed jaquote:
1 ik ben niet labielquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar ken ik MissBliss niet goed genoeg voor, maar als jij zegt dat t een feit is dat ze labiel is wie ben ik dan om je tegen te spreken![]()
We kunnen een singles feitenlijstje maken
Feiten:
- MissBliss is labiel
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:03 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- DaMart is een enorme Huilie
- Jumparound is DE singles WANNABE
Shit, ik hoor er ook niet in thuis...nah, ja, je kunt niet alles hebben. Gooi metro er maar in ipv mij. Als aanhankelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 ik ben geen single, dus ik hoor niet in dat lijstje
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
1 ik ben niet labiel
2 ik ben geen single, dus ik hoor niet in dat lijstje
3 ik zou het leuk vinden als het weer eens ontopic ging hier en dus niet over mij
![]()
Laat ik die constatering, die op ongelukkige wijze heeft geleid dat ik op niet echt treffende wijze in het lijstje ben gekomen waar kan ik verzoeken tot wijziging indienen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:01 schreef DaMart het volgende:
Singles en mooi weer... gaat dat eigenlijk wel samen? Ik fietste uit mijn werk vandaan via de boulevard in Zandvoort, en tja, dan zie je dus al die stelletjes hand in hand over de boulevard lopen en bedenk je dat jij dat ook wilt...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:08 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
-MissBliss is labiel
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- Heatwave neukt alle labiele FOK! kipjes
- Metro is bang om alleen over te blijven en stelt daarom geen kwaliteitseisen aan zn vriendinnetjes
Ik word er megageil van, dus ik ga straks lekker de stad in, wat naieve 'kipjes' opnaaien.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe ervaren de singles weer als we vandaag hebben, en alles wat erbij komt kijken?
we verzinnen wel watquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:14 schreef dawg het volgende:
Ah, als ik Joe goed inschat, kom ik niet op het lijstje.![]()
Al had ik niet anders verwacht natuurlijk.![]()
Naja vandaag ben ik niet vooruit te branden, maar normaal vind ik het wel relaxed. Hormonen gaan altijd opspelen bij zowel jongens als meisjes, dus dat betekent meer sexenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe ervaren de singles weer als we vandaag hebben, en alles wat erbij komt kijken?
Je gaat mij niet tegenkomen hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik word er megageil van, dus ik ga straks lekker de stad in, wat naieve 'kipjes' opnaaien.
Is al gebeurdquote:
Hmm, ik heb meer "last" van het weer dan dat ik door stelletjes er aan herrinert wordt dat ik single ben... Waar ik dus wel af en toe van baal.. maar dat zijn meer dequote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:12 schreef DaMart het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:16 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- Metro is bang om alleen over te blijven en stelt daarom geen kwaliteitseisen aan zn vriendinnetjes
- Dawg heeft last van dyslectie en spelt JoeyT daarom altijd als Joe![]()
- Sabrina zoent liever dan dat ze ijs van zich af laat likken
- Melismay heeft baat gehad bij anti-pieker-therapie
- Christine houdt van groot
Maar wel een lekkere discussiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hmm, ik heb meer "last" van het weer dan dat ik door stelletjes er aan herrinert wordt dat ik single ben... Waar ik dus wel af en toe van baal.. maar dat zijn meer dezwijmel
momenten.. zoals lekker naast elkaar wakker worden e.d. Maar dat is een heel andere discussie
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:16 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- Dawg heeft last van dyslectie en spelt JoeyT daarom altijd als Joe![]()
- PetitLapin is de FOK! single met de meest passieloze relatie (ja en telt daarom ook als single)
- Sabrina zoent liever dan dat ze ijs van zich af laat likken, likkende lassie had zich aangeboden...
- Godlike staat beter bekend als likkende lassie (zie sabrina)
De nostalgische gedachten vliegen weer heen en weerquote:
quote:Singles Feiten:
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- Dawg heeft last van dyslectie en spelt JoeyT daarom altijd als Joe
- Sabrina zoent liever dan dat ze ijs van zich af laat likken
- Christine houdt van groot
- petitlapin is de FOK! single met de meest passieloze relatie (ja en telt daarom ook als single)
Heerlijk wakker worden en dan zien dat hij nog slaapt en ik onder de dekens duik om hem wakker te maken. De nostalgiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
De nostalgische gedachten vliegen weer heen en weer
Hahaha, niets rielekster dan dat.. wakker worden dan...
Nostalgische gedachten zuigen
Doe dat dan ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
De nostalgische gedachten vliegen weer heen en weer
Hahaha, niets rielekster dan dat.. wakker worden dan...
Nostalgische gedachten zuigen
Hierbijquote:
We missen er vast nog een paar....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:24 schreef dawg het volgende:
ff petitlapin erbij zetten ja. Das een goede Joe.
[..]
Maar! Maar!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:26 schreef melismay het volgende:
[..]
We missen er vast nog een paar....
Ik weet er nog wel 1 voor WM: WM is de casanovahij had succes met champagne
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:26 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- PetitLapin is de FOK! single met de meest passieloze relatie (ja en telt daarom ook als single)
- Sabrina zoent liever dan dat ze ijs van zich af laat likken, likkende lassie had zich aangeboden...
- Christine houdt van groot en snapt niet dat ze nu met WM zit opgescheept
- WeirdMickey (WM) heeft een kleintje
- Plato is de enige single die denkt dat opleiding een bepalende factor is en zal daarom nog wel even single blijven
- Qyroz heeft zich bekeerd tot homoseksueel aangezien er geen vrouwen in zijn woonplaats rondlopen
- Qyroz staat ook bekend als de sfeer verpester van de singles meet
Haha ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:30 schreef melismay het volgende:
Plato heeft liever de intelligente liefde
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:32 schreef melismay het volgende:
Hahahahaha, komt dit lijstje in de volgende OP?
Schat, wacht nog even voor je me die bijnaam geeftquote:
Te laat Melis, nu mag je niet meer omslaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Schat, wacht nog even voor je me die bijnaam geeft
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:31 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- Plato is de enige single die denkt dat opleiding een bepalende factor is en zal daarom nog wel even single blijven
- Qyroz heeft zich bekeerd tot homoseksueel aangezien er geen vrouwen in zijn woonplaats rondlopen
- Sylvana is de FOK! Single neukslet (gangbangs bij inbegrepen)
Shit zeg... i just loved my moodswingsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Te laat Melis, nu mag je niet meer omslaan
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Shit zeg... i just loved my moodswings
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:36 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- Sylvana is de FOK! Single neukslet (gangbangs bij inbegrepen
- CherryLips heeft een grafbek, de tongschraper heeft niet geholpen...
quote:-TGT voert geen flikker uit op zn werk
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- AudreyHepburn houdt niet van Treinjongens
- PieterCK wilde seksles van Christine, al bedoelde hij eigenlijk Sabrina
- PieterCK neemt geen voorbeeld aan zichzelf en vind dat dikke vrouwen eerst 30kg moeten afvallen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:42 schreef PieterCK het volgende:
Hey ff 2 dingen...
Waarom sta ik er nog niet op
en ff wat liever over Sylvana
Te lief in mijn lijstje?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Je komt er op door een nominatie van een ander...
Het is niet bedoeld als lief lijstje... Het zijn de feiten!!!!!!![]()
Ooow okay, hhm niemand zal me wel niet nomineren..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Je komt er op door een nominatie van een ander...
Het is niet bedoeld als lief lijstje... Het zijn de feiten!!!!!!![]()
volgens mij is Pieter juist beetje verliefd op Sylvana, dus verander t maar in...quote:
haha zullen er toch wel meer zijn met 2 of meer nominaties??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:48 schreef dawg het volgende:
Ok, ff aangepast. Je hebt er 2 pieter, voel je vereerd!
Je hebt hier nogal schik in he?!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:53 schreef dawg het volgende:
Beach moet ook nog trouwens. Wie weet er belastende info over hem?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:50 schreef dawg het volgende:
Singles Feitenlijst:
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- PieterCK wilde seksles van Christine, al bedoelde hij eigenlijk Sabrina, of was het sylvana?
- PieterCK neemt geen voorbeeld aan zichzelf en vind dat dikke vrouwen eerst 30kg moeten afvallen
- PieterCK is de enige FOK! Single die sylvana niet anaal mocht penetreren tijdens de gangbang
- Beach is het laffie van het gezelschap. Elke zaterdag neemt hij zich voor om HET meisje te gaan versieren om vervolgens toch maar de hele avond met zn ouders door te brengen...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, het houdt het levend.
en mijn nominatie stelt toch niks voor, he Joe?![]()
Die graag van die niet toepasselijke titel af wilquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zeuren om je eigen nominatie... NOGMAALS!!!!
Huilie is al ingenomen door DaMart
Huilie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die graag van die niet toepasselijke titel af wil![]()
![]()
![]()
Zie de lijst.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben blijkbaar om welke reden dan ook gebanned uit het fotoboek ...![]()
* Tranceptor is toch wel benieuwd waarom
heejquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shit, ik hoor er ook niet in thuis...nah, ja, je kunt niet alles hebben. Gooi metro er maar in ipv mij. Als aanhankelijk
Flikker nou gewoon op met je trieste gedoe! Vind je t gek dat je een ban hebt?! De meesten maken hier gewoon lol en jij weet er weer iets persoonlijks van te maken... Rot toch een eind op zegquote:
Eej serieus, ik post hier gewoonlijk vrij normaal op de laatste 3 dagen na. Zit niet zo te zeiken, ben gebanned van het fotoboek, big fucking deal. Ik gebruik het ding toch amper/niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Flikker nou gewoon op met je trieste gedoe! Vind je t gek dat je een ban hebt?! De meesten maken hier gewoon lol en jij weet er weer iets persoonlijks van te maken... Rot toch een eind op zeg
Je post helemaal niet normaal... misschien moet je je vergelijkings materiaal eens aan gaan passen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eej serieus, ik post hier gewoonlijk vrij normaal op de laatste 3 dagen na. Zit niet zo te zeiken, ben gebanned van het fotoboek, big fucking deal. Ik gebruik het ding toch amper/niet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:06 schreef runaway het volgende:
ik ben trouwens wel benieuwd naar fotos van jullie.........
wie durft?
Hou er eens mee op nu, we weten het allemaal wel..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Tranceptor het volgende:
Singles Feiten:
- MissBliss is labiel en een parasiet
No pictures please...quote:
Zefls ik durf, mietje!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
No pictures please...
Jullie moeten mij nog wel aardig blijven vinden he
Nee maar ik ben echt geen succes hoorquote:
En die vind ik dus minder geslaagdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:19 schreef runaway het volgende:
deze is leuk, mrdoegewoon!!!!!
[afbeelding]
T lijstje wordt in de war gemaaktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:58 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feitenlijst:
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- Sylvana is de FOK! Single neukslet (gangbangs bij inbegrepen)
- PieterCK wilde seksles van Christine, al bedoelde hij eigenlijk Sabrina, of was het sylvana?
- PieterCK is de enige FOK! Single die sylvana niet anaal mocht penetreren tijdens de gangbang
- Beach is het laffie van het gezelschap. Elke zaterdag neemt hij zich voor om HET meisje te gaan versieren om vervolgens toch maar de hele avond met zn ouders door te brengen...
Deze roddel klopt niet, want er zijn meer singles die er zo over denken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:50 schreef dawg het volgende:
- - Plato is de enige single die denkt dat opleiding een bepalende factor is
-
Het komt gewoon in de volgende OP en dan kan die daarin aangepast worden...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Deze roddel klopt niet, want er zijn meer singles die er zo over denken.![]()
Verder vind ik het maar een nutteloos lijstje dat het topic niet ten goede komt. Een keer als geintje OK, maar het lijkt me niet de bedoeling om hier vier delen over vol te schrijven.
Maar niet de enige en dat staat er.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:34 schreef dawg het volgende:
Die roddel klopt wel Plato, want jij bent dus ook iemand die er zo over denkt.
En niet zeuren, zie er de humor van in man.
Mocht jij ook niet meedoen met het anaal penetreren van Sylvana tijdens de gangbang?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Deze roddel klopt niet, want er zijn meer singles die er zo over denken.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Je post helemaal niet normaal... misschien moet je je vergelijkings materiaal eens aan gaan passen...
haha nou nouquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mocht jij ook niet meedoen met het anaal penetreren van Sylvana tijdens de gangbang?
Who's the manquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:04 schreef PieterCK het volgende:
We stonden te bieren vanaf een uur of 9 in de kroeg...
Komt er rond half 2 een grietje op PieterCK afgelopen..
Grietje: Hey hoi, wat vindt jij van mij?
PieterCK: Nou als er een kilo of 30 af is best wel aantrekkelijk.....
Grietje: omdraaien en jankend weg..
PieterCK: wilde nog zeggen dat het een grapje was maar ging al niet meer, dr vriendinnen boos
En nog maar een biertje op genomen
Mijn ava! Wat doe je?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:22 schreef runaway het volgende:
nee dies juist leuk zo recht van voren!!!
wie volgt?
't is iig een begin.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben blijkbaar om welke reden dan ook gebanned uit het fotoboek ...![]()
* Tranceptor is toch wel benieuwd waarom
Is niet elk slowchat topic erg kliekerig? Ik vind van wel eigenlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Ruis het volgende:
en mijn mening over dat lijstje wat jullie aan het maken zijn;
Het is misschien qua idee wel leuk, al zullen sommige users de uitspraken in het lijstje niet erg waarderen, maar het topic word er vooral erg incrowd, erg kliekerig door.
En dat is voor een vrij nieuwe reeks, die nog onder discussie staat van de GC moderators, niet een erg geweldig plan.
Ik ga later vanavond wel weer een nieuwe zoekenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:56 schreef runaway het volgende:
[..]
ik heb hem al sinds ik op fok zit, zon jaartje of 1,5
Nee, no pictures pleasequote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:26 schreef runaway het volgende:
tis misschien wel leuk als er in het nieuwe topic een lijstje komt met users + een foto erbij
Maken we er toch nog een dating topic van dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:26 schreef runaway het volgende:
tis misschien wel leuk als er in het nieuwe topic een lijstje komt met users + een foto erbij
Idd, ik snap ook niet zo goed waarom er zo moeilijk gedaan wordt over de singles-reeks, maar goed...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is niet elk slowchat topic erg kliekerig? Ik vind van wel eigenlijk
you never knowquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:31 schreef CvB het volgende:
[..]
Maken we er toch nog een dating topic van dus.
hhm nee dan sla ik wel ff 1 topic over hahaquote:
is ie zo sterk dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje, is dat nou mijn meest opvallende kenmerk, mijn graflucht?
Voor mij niet hoor, voor mij dat jij het klooster in wilquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Dat is stiekem al wel weer een verbetering, niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor, voor mij dat jij het klooster in wil
nou vindt het geen succes als je erin gaat hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is stiekem al wel weer een verbetering, niet?
Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Neequote:
Aan jou hebben ze tenminste gedachtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:09 schreef petitlapin het volgende:
zo leuk dat jullie aan mij gedacht hebben voor het lijstje![]()
ik ga avondwandelingkje maken met vriendlief
wat een super mooie dag vandaag![]()
Owwww maar dan kan dit topic ook wel dicht. GC heeft immers al een slowchat.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:45 schreef purplerose het volgende:
ik vind dit gewoon leuk, beetje geinen enzo
Fok! gaat toch nergens over
en de discussie is op dit punt aanbeland:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Ruis het volgende:
en mijn mening over dat lijstje wat jullie aan het maken zijn;
Het is misschien qua idee wel leuk, al zullen sommige users de uitspraken in het lijstje niet erg waarderen, maar het topic word er vooral erg incrowd, erg kliekerig door.
En dat is voor een vrij nieuwe reeks, die nog onder discussie staat van de GC moderators, niet een erg geweldig plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |