Bruce?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:27 schreef Pheno het volgende:
Wat is er mis met slowchat? In R&P gaat ie erg slow, dat dan weer wel. Maar ja, de diehards zitten hier
Heh? Je mist al t mooie dan! Zonde zonde zonde!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is in zomerslaap gaan ook goed? Maak me maar wakker zo rond oktober.
Als je lol hebt idd..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:
Op zich weinig...
Maar het gaat hier echt helemaal nergens meer over, krijg ik het idee.
Ach ja, als je maar plezier hebt.
Maak maar een paar mooie terrasfilmpjes met schaarsgeklede dames voor me dan, heb ik wat te kijken met kerstquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef TGT het volgende:
Heh? Je mist al t mooie dan! Zonde zonde zonde!
Idd we zijn er dan ook helemaal uitgekomen. Mensen moet gewoon beter met elkaar communiceren... Al die wreedheden op dit forum...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik het een en ander van meegekregen. Afgesloten hoofdstuk hopelijk, want dat maakt deze reeks er niet aantrekkelijker (...) op.
Volgens mij keer jij het eea om.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef Diovarus het volgende:
Mooi weer binnen.
Waarom is het binnen beter dan buiten?
Correctie: je ZIT op je werk. Je bent niet AAN het werk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Volgens mij keer jij het eea om.
Ik zit binnen, omdat ik aan het werk ben.
Jawel hoor, ondertussen telefoon opnemen. Gaat perfect. De rest ben ik aan het afbouwen. Bijna tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef TGT het volgende:
[..]
Correctie: je ZIT op je werk. Je bent niet AAN het werk.
- TGT wordt maar wat randy van dit weerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef JoeyT het volgende:
quote verwijderd
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ondertussen telefoon opnemen. Gaat perfect. De rest ben ik aan het afbouwen. Bijna tijd.
Nah, ik ken haar helemaal niet, maar ze worden als feiten gebrachtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar ken ik MissBliss niet goed genoeg voor, maar als jij zegt dat t een feit is dat ze labiel is wie ben ik dan om je tegen te spreken![]()
We kunnen een singles feitenlijstje maken
Feiten:
- MissBliss is labiel
Ja onder andere. Ik neem hier ook zo vaak de telefoon op. Maar dan ga ik niet beweren dat ik aan het werk ben.quote:
Heel Fok! gaat toch nergens overquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:
Op zich weinig...
Maar het gaat hier echt helemaal nergens meer over, krijg ik het idee.
Ach ja, als je maar plezier hebt.
Nou ja dan ben ik aanwezig. Zo kan het ook he.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:50 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja onder andere. Ik neem hier ook zo vaak de telefoon op. Maar dan ga ik niet beweren dat ik aan het werk ben.
Nog een feitje dus: TGT voert geen flikker uit op zn werk!
Exactly!quote:
Haha topquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:51 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou ja dan ben ik aanwezig. Zo kan het ook he.
Dit is GC en geen ONZ dus, dus er zit wel degelijk een kern van waarheid in. We zijn echt geen dood, saai forum waar geen plek is voor humor. Er mag gerust luchtig over zaken gesproken worden. Maar "bier" topics etc, daar is gewoon geen plek voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Exactly!
Soms presteren mensen het zelfs om te roepen dat "dit geen ONZ is, en je in dit subforum serieus moet zijn". Dan moet ik altijd erg harddoen...
![]()
Over bier moet je geen topics openen, dat moet je drinken...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is GC en geen ONZ dus, dus er zit wel degelijk een kern van waarheid in. We zijn echt geen dood, saai forum waar geen plek is voor humor. Er mag gerust luchtig over zaken gesproken worden. Maar "bier" topics etc, daar is gewoon geen plek voor.
Toch is het niet erg aardig omdat als feit te constateren als iemand dat tot treurens toe maar loopt te verkondigen als een jehova. Wie is er dan labiel?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totaal niet bedoeld als aanval, meer als constatering omdat we in dit topic het 100x gehoord hebben door een voor ons alleen bekend persoon. Relax.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar "bier" topics etc, daar is gewoon geen plek voor.
bier roeleert ook, maar je begrijpt heus wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:54 schreef TGT het volgende:
[..]WTF bier roeleert en daar moet over gesproken kunnen worden
Tot zover mijn bijdrage.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef JoeyT het volgende:
Feiten:
- MissBliss is labiel
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- Copycat een happy single met een afkeer van singleslowchat
- .........................
Anders neem je elke reactie hier als serieus ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch is het niet erg aardig omdat als feit te constateren als iemand dat tot treurens toe maar loopt te verkondigen als een jehova. Wie is er dan labiel?.
Pheno???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch is het niet erg aardig omdat als feit te constateren als iemand dat tot treurens toe maar loopt te verkondigen als een jehova. Wie is er dan labiel?.
Zie ook mijn knipoog smileyquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders neem je elke reactie hier als serieus ofzo
Je moet toch met me eens zijn dat dit topic al tijden nergens meer over gaat, niet dat het uitmaakt![]()
Dat was toch ook al lang een feit?quote:
OEH zeker 3 persoonlijke aanvallenquote:
Kom ik nu ook bij RTL Boulevard?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:57 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
-TGT voert geen flikker uit op zn werk![]()
- Pheno is ook labiel![]()
- Purplerose spoort niet![]()
Bier rouleert helemaal niet....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bier roeleert ook, maar je begrijpt heus wel wat ik bedoel.
En nu weer ontopic.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:57 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
-TGT voert geen flikker uit op zn werk![]()
- Pheno is ook labiel![]()
- Purplerose spoort niet![]()
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
amenquote:
Vraagt zich af of het een aanval op JoeyT isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef TGT het volgende:
[..]
OEH zeker 3 persoonlijke aanvallen![]()
Aight: deze single gaat em peren. Later iedereen. Een vruchtbaar weekend gewenst.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:01 schreef DaMart het volgende:
Singles en mooi weer... gaat dat eigenlijk wel samen? Ik fietste uit mijn werk vandaan via de boulevard in Zandvoort, en tja, dan zie je dus al die stelletjes hand in hand over de boulevard lopen en bedenk je dat jij dat ook wilt...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:00 schreef JoeyT het volgende:
Singles Feiten:
-TGT voert geen flikker uit op zn werk
- Pheno is ook labiel
- Purplerose spoort niet
- JoeyT is een hoer
- Tranceptor een zever
- DaMart is een enorme Huilie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |