Ook niet echt een gezellige zaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zat tenminste niet te zweten in de zaal
Nieuwe Luxor, niks mis mee
Nu ga ik echter wel zweten in de tuin, have fun vanavond
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:03 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Diovarus wordt even afgeleid en voelt de cornetto in zijn gezicht vallen[/me]
wel koud
dank je wel meid![]()
wil je het ijs miss even van me neus afhalen ik zie het niet zittenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:06 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wil je het ijs miss even van me neus afhalen ik zie het niet zitten
Zo te zien het laatste... (naast eventuele ruzies, enz.... )quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Komt weer eens een keertje binnenwaaien...
Werken jullie nog met stellingen of is dat rookgordijn helemaal opgeheven in het kader van 'slowchat to the max'?![]()
stelling is weez aardig tegen elkaarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Werken jullie nog met stellingen of is dat rookgordijn helemaal opgeheven in het kader van 'slowchat to the max'?![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Stellinge, zoooooo 2004quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Stellingen, zo R&Pquote:
wat is gebeurd:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Is in zomerslaap gaan ook goed? Maak me maar wakker zo rond oktoberquote:
En geef ze eens ongelijk...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
wat is gebeurd:
- Een aantal singles ligt in de zon
Daar heb ik het een en ander van meegekregen. Afgesloten hoofdstuk hopelijk, want dat maakt deze reeks er niet aantrekkelijker (...) op.quote:- Een ander aantal singles heeft ruzie met elkaar
quote:- Weer een ander aantal singles is hopeloos (me incluis)
Joh...quote:en verder wordt er geslowchat bij het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |