Ik zit op een helpdesk die ondersteuning biedt voor computergerelateerde problemen voor universele garages dus dat heeft niks met citroëns te makenquote:
Wie ik???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
Kom es op irc?
Suc6 je laat weten hoe dat afgelopen isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef melismay het volgende:
Ja lieve singletjes van me, ik ga ook even leuke kleertjes aantrekken en naar buiten verdwijnen, vanavond de Korenmarkt maar eens onveilig makenBen morgen toch vrij
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef melismay het volgende:
Ja lieve singletjes van me, ik ga ook even leuke kleertjes aantrekken en naar buiten verdwijnen, vanavond de Korenmarkt maar eens onveilig makenBen morgen toch vrij
Niks, maar niet als m'n vader naast me op de bank zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:31 schreef PieterCK het volgende:
@CherryLips wat heb jij tegen (sjansende) jongens/ mannen??
Arnhem?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:32 schreef melismay het volgende:
HHhm sorry anders binnenkort ff een x, ik had deze niet gevolgd dacht dat alles in de rest bezig was...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee je oma
Maar ik vroeg het vanmorgen he... ik ben zo weg.
Ach leert hij meteen zijn aanstaandeschoonouders kennen en als het uit gaat dan weet hij bij voorbaad al wie zijn exaanstaandeschoonouders zijn....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, maar niet als m'n vader naast me op de bank zit.
Ik ken geen andere Korenmarktquote:
Ik ken er geen 1 hahahaquote:
Idemquote:
Ik zit in Amsterdam vanaaf waarschijnlijkquote:
Ik niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:04 schreef PieterCK het volgende:
![]()
[..]
Ik zit in Amsterdam vanaaf waarschijnlijk
waar ga jij heen danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ook in amsterdam
Ow gezellig waar ga je heen EN met wiequote:
Met 5 vrienden(innen)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow gezellig waar ga je heen EN met wie
Ik neem aan dat er airco isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met 5 vrienden(innen)
En naart bertje vis!
Beetje jammer van de warmte
Ik weet het wel zekerquote:
Daar denk je niet aan als je bij Bertje Vis zit hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Maar ik had ook op het strand kunnen zitten.
Maar daar denk je in de winter niet aan als je kaartjes besteld![]()
Ik wil NU naar buitenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar denk je niet aan als je bij Bertje Vis zit hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik wil NU naar buitenheb het gehad op kantoor..
En ben blij dat ik niet bij Bertje zit vanavond
Ha.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik wil NU naar buitenheb het gehad op kantoor..
En ben blij dat ik niet bij Bertje zit vanavond
roflolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Cherry heb die die gast van UPC nog aan het lijntje () gehouden?
Wil je niet lekker bruin worden tussen de bultjes doorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ha.
Ik zit al de hele dag binnen uit eigen beweging.Ik krijg allemaal bultjes door die klote warmte.
Hoe weet jij wat ik denk?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar denk je niet aan als je bij Bertje Vis zit hoor![]()
Laat ik het zo zeggen: Ík zou het niet erg vinden om naar Bertje te gaan in Carré...quote:
Had je week eerder mee moeten komenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ík zou het niet erg vinden om naar Bertje te gaan in Carré...
Nee, m'n vader vroeg zo van; 'Is dat iemand van school?'quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Cherry heb die die gast van UPC nog aan het lijntje () gehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |