waar ga jij heen danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ook in amsterdam
Ow gezellig waar ga je heen EN met wiequote:
Met 5 vrienden(innen)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow gezellig waar ga je heen EN met wie
Ik neem aan dat er airco isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met 5 vrienden(innen)
En naart bertje vis!
Beetje jammer van de warmte
Ik weet het wel zekerquote:
Daar denk je niet aan als je bij Bertje Vis zit hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker![]()
Maar ik had ook op het strand kunnen zitten.
Maar daar denk je in de winter niet aan als je kaartjes besteld![]()
Ik wil NU naar buitenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar denk je niet aan als je bij Bertje Vis zit hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik wil NU naar buitenheb het gehad op kantoor..
En ben blij dat ik niet bij Bertje zit vanavond
Ha.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik wil NU naar buitenheb het gehad op kantoor..
En ben blij dat ik niet bij Bertje zit vanavond
roflolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Cherry heb die die gast van UPC nog aan het lijntje () gehouden?
Wil je niet lekker bruin worden tussen de bultjes doorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ha.
Ik zit al de hele dag binnen uit eigen beweging.Ik krijg allemaal bultjes door die klote warmte.
Hoe weet jij wat ik denk?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar denk je niet aan als je bij Bertje Vis zit hoor![]()
Laat ik het zo zeggen: Ík zou het niet erg vinden om naar Bertje te gaan in Carré...quote:
Had je week eerder mee moeten komenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ík zou het niet erg vinden om naar Bertje te gaan in Carré...
Nee, m'n vader vroeg zo van; 'Is dat iemand van school?'quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Cherry heb die die gast van UPC nog aan het lijntje () gehouden?
Ik verschroei altijd als een idiootquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wil je niet lekker bruin worden tussen de bultjes door
Hhmm toekomstige schoonzoon is afgekeurd???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n vader vroeg zo van; 'Is dat iemand van school?'
Ik; 'Nee, UPC.'
Hij:
Af en toe zonnenbankje pakken misschien helpt het wat..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verschroei altijd als een idiootEn ik heb de zonnestraaltjes zo hard nodig
Of m'n vader vindt me een sletquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhmm toekomstige schoonzoon is afgekeurd???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |