quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, het houdt het levend.
en mijn nominatie stelt toch niks voor, he Joe?![]()
Die graag van die niet toepasselijke titel af wilquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zeuren om je eigen nominatie... NOGMAALS!!!!
Huilie is al ingenomen door DaMart
Huilie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die graag van die niet toepasselijke titel af wil![]()
![]()
![]()
Zie de lijst.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben blijkbaar om welke reden dan ook gebanned uit het fotoboek ...![]()
* Tranceptor is toch wel benieuwd waarom
heejquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shit, ik hoor er ook niet in thuis...nah, ja, je kunt niet alles hebben. Gooi metro er maar in ipv mij. Als aanhankelijk
Flikker nou gewoon op met je trieste gedoe! Vind je t gek dat je een ban hebt?! De meesten maken hier gewoon lol en jij weet er weer iets persoonlijks van te maken... Rot toch een eind op zegquote:
Eej serieus, ik post hier gewoonlijk vrij normaal op de laatste 3 dagen na. Zit niet zo te zeiken, ben gebanned van het fotoboek, big fucking deal. Ik gebruik het ding toch amper/niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Flikker nou gewoon op met je trieste gedoe! Vind je t gek dat je een ban hebt?! De meesten maken hier gewoon lol en jij weet er weer iets persoonlijks van te maken... Rot toch een eind op zeg
Je post helemaal niet normaal... misschien moet je je vergelijkings materiaal eens aan gaan passen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eej serieus, ik post hier gewoonlijk vrij normaal op de laatste 3 dagen na. Zit niet zo te zeiken, ben gebanned van het fotoboek, big fucking deal. Ik gebruik het ding toch amper/niet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:06 schreef runaway het volgende:
ik ben trouwens wel benieuwd naar fotos van jullie.........
wie durft?
Hou er eens mee op nu, we weten het allemaal wel..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Tranceptor het volgende:
Singles Feiten:
- MissBliss is labiel en een parasiet
No pictures please...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |