Daar komt ie uitquote:Speciaal voor ons nog een cursusje Engelse taalvaardigheid :
Drie heksen kijken op drie Swatch polshorloges.
Welke heks kijkt op welk polshorloge?
En dan nu in het Engels !
"Three witches watch three Swatch watches.
Which witch watch which Swatch watch ?"
En als dit je lukt mag je naar de gevorderden groep:
"Drie transsexuele heksen kijken naar de knopjes van drie Swatch polshorloges."
"Welke transsexuele heks kijkt naar welk knopje van welk Swatch polshorloge?"
En in het Engels wordt dit:
"Three switched witches watch three Swatch watch switches."
"Which switched witch watch which Swatch watch switch ?"
onderste ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Maar "which switched witch" is er maar eentjeHet gaat om de onderste regel, de bovenste is goed.
ik weet niet precies meer hoe het allemaal zat maar serieus het klopt grammatical helemaal zoals het er staat.. of het nou aanwijzend voornaam woord was of iets met sterke en zwakke ww was ik weet het niet meer maar het kloptquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Het onderwerp is 'witch' en dat is er echt maar eentje.
Zie de vertaling:
Drie heksen kijken op drie Swatch polshorloges.
Welke heks kijkt op welk polshorloge?
Ah ja, dan ben IK eigenwijsquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:20 schreef Neva het volgende:
je moet gewoon niet zo eigenwijs doen :p of we openen er een topic over![]()
Nee nog niet. Denk dat ze even te emo zijn om de rest op de hoogte te stellen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Dat zat ik ook net te bedenken, Suzanna
Jessie, wat akelig dat je meiden nu allebei weer ziek zijn
Anitra, is er al nieuws over je vriendin?
Ah ok... Het feit dat ik dag in dag uit niet anders doe dan Engels praten op mijn werk helpt niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef Neva het volgende:
dan hadden rewimo en suzanne het goed maar ik heb toch meer overtuiging nodig![]()
ja ik ben eigenwijs![]()
helpt wel iets maar ben erg koppig.. want in een normale zin is het grammaticaal fout.. maar je hebt van die uitzonderingen enzo toch en volgens mij is dit zo een uitzondering vandaar dat ik toch twijfel of het nou dan ehct wel watches isquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok... Het feit dat ik dag in dag uit niet anders doe dan Engels praten op mijn werk helpt niet?
I watch
you watch
he/she watches
they watch
Which witch = the he/she vorm, dus... watches
O, je vriendin waar je laatst foto's van gemaakt hebtquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:26 schreef Anitra het volgende:
Nee nog niet. Denk dat ze even te emo zijn om de rest op de hoogte te stellen.
Hun 1e dochtertje is overleden 2 weken na de geboorte, dus het is erg heftig voor hun vandaag.
Hee, een bloemetjequote:
Jaaaaaaquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:51 schreef Spindizzy het volgende:
Ja wat een woest enge hond is het aan het worden he
Oe, wat lijkt me dat lekker zegquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:44 schreef E.T. het volgende:
Zo meteen ff lekker aan m'n voeten laten prutsen![]()
Pedicure aan huis is wel lekker makkelijk. (komt bij m'n vriendin thuis).. en stukken goedkoper dan degene waar ik eerst ging! (scheelt minimaal 10 euro!)
De voetjes weer zomerklaar
Nee johquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:51 schreef Luchtbel het volgende:
Dat gebeurd toch wel onder narcose? vroeg zij die nog niet eens een nagel kan laten knippen door een ander.
Het doet geen pijn hoor. Niet dat ik een pedicure aan huis heb hoor, maar soms schakel ik mister_d inquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:53 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar nee serieus. Doet dat dan geen pijn? En zijn jullie niet zo kietelig?
Ieks!quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef moussy het volgende:
men neme een kaasschaaf, stanleymesje kan ook
quote:
Jaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:41 schreef E.T. het volgende:
Gefeliciteerd Syrena![]()
Ik vind alleen de info wel een beetje heel erg summier hoor.. "BE kent 'm"
wij niet!!!
Oh, ik zie hetquote:
Skaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:36 schreef Anitra het volgende:
Welke band SyrenaHeb van het weekend weer leuke bandjes gezien ook met jongens met krullen van ongeveer 1.78 lang
Spannend Clauwhee!!!!
Jullie hebben al met blote voeten tegenover elkaar gestaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:52 schreef Syrena het volgende:
... en als we op blote voeten tegenover elkaar staan kan ik 'm nog steeds gewoon aankijken hahaha
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jullie hebben al met blote voeten tegenover elkaar gestaanen alleen maar elkaar aangekeken?
Heb ik me dit keer ingehouden met flauwe opmerkingen, begin jij ffquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jullie hebben al met blote voeten tegenover elkaar gestaanen alleen maar elkaar aangekeken?
wat een onzin, het had ook goed kunnen gaan, net zoals dat het bij een relatie die al 10 jaar duurt altijd nog fout zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:13 schreef Martineke het volgende:
het is ook niet gek, ze kennen elkaar nu bijna 1 1/2 jaar en ze hebben een kindje van 6 mnd, beetje snel allemaal.
Gefeliciteerd Syrena! Leuk!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
JaaaaaaaEen hele leuke! (uiteraard
)
Oja, BE kent 'm(van zien dan)
Ik mag zijn foto niet postenHij keek tenminste erg benauwd toen ik zei dat ik 'm op mijn weblog wilde zetten. Hij heeft krullen
hij vindt mij lief
![]()
Ik moet er echt eens een hobby bij gaan zoeken hahahaha *ahem*
Dat zijn er niet zo heel veel. Dat moet gaan lukken!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:04 schreef moussy het volgende:
zeg iig hoe die heet Syrena![]()
![]()
dan kunnen we de ska bandjes van limburg af
volgens mij is het toch nog over het algemeen dat het meer fout loopt als goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:56 schreef moussy het volgende:
[..]
wat een onzin, het had ook goed kunnen gaan, net zoals dat het bij een relatie die al 10 jaar duurt altijd nog fout zou kunnen gaan.
De meeste die ik ken, die snel zijn gegaan, incl mezelfquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:12 schreef Martineke het volgende:
[..]
volgens mij is het toch nog over het algemeen dat het meer fout loopt als goed.
dus onzin vind ik het niet, maar mag jij vinden hoor.
ligt dus puur aan de omgeving of situatie waarin je verkeert, in mijn omgeving zie ik ze allemaal op de klippen lopen helaas.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:14 schreef moussy het volgende:
[..]
De meeste die ik ken, die snel zijn gegaan, incl mezelfis over het algemeen allemaal goed gegaan. Ach, die gaan vast scheiden als ze in de meno- of piemeletjespauze zijn
![]()
Ja we moesten toch af en toe ff luchthappen tussen het zoenen doorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
quote:
Niiiiice car!! Jouw ramen gaan zeker wel allebei open he?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en...
* Brighteyes is heel blij!
Ik heb vanmiddag een auto gekocht!
Een Alpha 145, 1.6
Maar dat is vast ook off-topic.
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:44 schreef moussy het volgende:
Als we google toch niet haddenZo, nu we een beeld hebben willen we idd ook álle details
Liefje tochquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag een auto gekocht!
Een Alpha 145, 1.6
Je vergeet de prik wegquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Wat heb je nou helemaal nodig met zo'n kind...
Schepje, emmertje, harkje om het strand netjes te maken, zand (hoef je alvast niet mee te nemen; neem je wel mee naar huis), zonnebrandspul, handdoek, hoedje, zwempakje/broekje, luiers, eten, drinken, parasol, tuinset...
Tip: Jolie opvallend shirtje aantrekken voor het geval ze uit de buurt raakt
Kun je dan wel slapen? Ik kan met dit weer echt niet slapen, 's nachts niet en 's ochtends niet. Tis hier net een sauna..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik breng morgenochtend Thijs naar mijn pa en die neemt hem mee naar het strand dusss kan ik daarna terug mijn bedje in en slapen
Veel plezier op het strand Luchtbel
Hier is het boven ook een sauna, maar in de ruimte waar de pc staat is het al een stuk koeler dus ga met luchtbed daar liggen en anders zet ik de ventilator wel aan bovenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kun je dan wel slapen? Ik kan met dit weer echt niet slapen, 's nachts niet en 's ochtends niet. Tis hier net een sauna..
Ja ik vond um zelf ook wel grappigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
haha domo lang lekker met aardbei, leuk verzonnen Clauwhee. Hoe is het eigenlijk met je nichtjes?
Haha geeft niet hoor, gaat ook allemaal zo snel! Hijs alweer een jaar geweest!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
Was even vergeten dat je ook een neefje hebt nu Clauwhee
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:01 schreef moussy het volgende:
Zeg hallo, ben je aan het surfen op de site van de kijkshop, zie je tussen de elektrische tandenborstels en de sieraden dildo's staansinds wanneer is dat dan??
Ik mag hopen dat ze die niet in de winkel zelf hebben staan, kan ik mn lol nog op met mn grote DNA
jaquote:
quote:........erotische artikelen als een vibrerende badspons ............
Toen ik vroeger voor het eerst met mijn ouders naar Amsterdam ging en over de wallen liep, zag ik ook een sexshop en vroeg aan mijn ouders wat het was. Ze zeiden dat het een speelgoedwinkel was. Dus ik ren direct naar binnen. Eenmaal binnengekomen bleef ik verstijfd van de schrik staan en ben gelijk weer naar buiten gerend!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:29 schreef moussy het volgende:
René en ik liepen laatst langs de sexshop hier (naast de wibra) en René heeft wel 60x gevraagd wat voor een winkel het was
Ik heb gezegd dat het een onderbroekenwinkel was, er stond lingerie in de etalage.
ja bij etos liggen ze al naast de zwangerschapstestenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ach volgens jaar vind je ze gewoon in een vitrine in de appie heijn
*blikt werpt op bordje met gehaktballetjes naast het toetsenbord*quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:36 schreef Rottdog het volgende:
Je stopt de dildo in de magnetron om hem eens lekker voor te warmen, je legt er twee gehaktballetjes naast en voila het is haast een echte piemel
die balletjes zijn om op te etenmochten er misverstanden ontstaan en natuurlijk niet te vergeten onze levenslange garantie op de dildo niet op de batterijen dus
![]()
dan is het te hopen dat ze de etalage nooit veranderen.. Wij lopen ook dagelijks langs de erotic shop en alicia roept al van 'ver' "dat is de winkel met speelgoed voor papa en mama 's hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:29 schreef moussy het volgende:
Wil je niet eens een paarse? Naaaaahhhhhhh.....
Alleen via internet staat er. Pfieuw... anders kon ik nooit meer naar de kijkshop.
René en ik liepen laatst langs de sexshop hier (naast de wibra) en René heeft wel 60x gevraagd wat voor een winkel het was
Ik heb gezegd dat het een onderbroekenwinkel was, er stond lingerie in de etalage.
ja maar René is al wat ouder he, die wil dan ff kijken wát nou speelgoed is voor papa's en mama's. Maar godzijdank hebben ze al 100 jaar dezelfde etalagequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef Knorretje het volgende:
[..]
dan is het te hopen dat ze de etalage nooit veranderen.. Wij lopen ook dagelijks langs de erotic shop en alicia roept al van 'ver' "dat is de winkel met speelgoed voor papa en mama 's heen dan komt de nettomarkt (supermarkt)"
daar zit ook wel weer wat in. Dat duurt bij mij hopelijk nog wel een tijdje, en anders verzinnen we er wel wat op (grote omweg ofzo)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:46 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar René is al wat ouder he, die wil dan ff kijken wát nou speelgoed is voor papa's en mama's. Maar godzijdank hebben ze al 100 jaar dezelfde etalage![]()
Want? Niet meer dan normaal toch, de meeste Nederlanders doen toch aan seksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben toch even wezen kijken op de site van de kijkshop maar ze verkopen echt een heel rand assortiment van sex speeltjes, van opblaaspop tot voorbind dildo, van handboeien tot sexy bunny setje. Echt te erg voor woorden, ik zou dat juist kopen bij de pabo of Christine le Duc, zie me nou echt niet bij de kijkshop over de balie hangen en vragen om de roze dildo en of ik hem kan ruilen als hij niet goed is.
Een dildo heeft toch geen batterijen? Dan heet het toch een vibrator? Ja dit heb ik ook maar eens gelezen in de Viva hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:36 schreef Rottdog het volgende:
Je stopt de dildo in de magnetron om hem eens lekker voor te warmen, je legt er twee gehaktballetjes naast en voila het is haast een echte piemel
die balletjes zijn om op te etenmochten er misverstanden ontstaan en natuurlijk niet te vergeten onze levenslange garantie op de dildo niet op de batterijen dus
![]()
Heerlijk! Het was prachtig weer, gelukkig met wat wind en je loopt grotendeels in de schaduw daar, dus het was best uit te houden. Redelijk druk maar de wachttijden vielen best mee. Enne, ik heb geen foto's gemaaktquote:
en dat is dus het nadeel van een zolder! Je bent aan het verhuizen, en zet dingen die je niet direct nodig hebt op zolder en na 7 jaar staan ze er blijkbaar nog (en er komt alleen maar spul bij). Ik heb ook nog van die dozen op zolder (sinds vorig jaar, dus het valt nog mee..)quote:Op zondag 29 mei 2005 21:36 schreef moussy het volgende:
er staan zelfs nog dozen van bijna 7 jaar geleden, de laatste verhuizing, ingepakt op zolder![]()
kweetutquote:Op zondag 29 mei 2005 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
E.T., een waarschuwing: die platen zuigen enorm veel verf aan als je ze niet voorbehandelt.
Onze tuin is een stalling voor groot kinderspeelgoed en er staan zelfs 2 houten kinderhuisjes inquote:Op zondag 29 mei 2005 21:53 schreef TearSong het volgende:
ook wij (nou ja, IK) ben vandaag bezig geweest met de tuin. Hebben we sinds de verhuizing nog niks aan gedaan omdat we eerst de binnenkant van het huis af wilden hebben. Resultaat is een tuin die eruit ziet alsof er een bom op gedropt is met onkruid tot m'n knieen. Voorlopig zijn we dus nog niet klaar. (en binnen is ook nog niet af maar ach, anders kijken de buren wel erg lang tegen een slordige tuin aan)
oh ja, ja!! Ben jij er al mee aan het spelen? laat zien!!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:00 schreef Belana het volgende:
mous, heb je de mail gehad? mooi programma hoor en hij doet ut ook nog
Hier staan er nog spullen van vijfentwintig jaar geledenquote:Op zondag 29 mei 2005 21:39 schreef TearSong het volgende:
en dat is dus het nadeel van een zolder! Je bent aan het verhuizen, en zet dingen die je niet direct nodig hebt op zolder en na 7 jaar staan ze er blijkbaar nog (en er komt alleen maar spul bij). Ik heb ook nog van die dozen op zolder (sinds vorig jaar, dus het valt nog mee..)
Ja, dat is waar, al was het meeste incompleetquote:
Is niet raar hoor, ik denk eigenlijk ook wel zo!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:07 schreef babyfeet het volgende:
nou clauwheee spannend hoor beetje raar dat ik het zeg hopelijk vinden ze iets dan weet je teminste wat
ik edit hem strakkiesquote:Op maandag 30 mei 2005 14:07 schreef moussy het volgende:
deze [afbeelding] en dan dat hele rijtje
Haal je mijn post straks ook ff weg?
Ja dat hele rijtje iddquote:Op maandag 30 mei 2005 14:07 schreef moussy het volgende:
O ja, die vind ik ook heel leuk.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:07 schreef moussy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |