Jaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:41 schreef E.T. het volgende:
Gefeliciteerd Syrena![]()
Ik vind alleen de info wel een beetje heel erg summier hoor.. "BE kent 'm"
wij niet!!!
Oh, ik zie hetquote:
Skaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:36 schreef Anitra het volgende:
Welke band SyrenaHeb van het weekend weer leuke bandjes gezien ook met jongens met krullen van ongeveer 1.78 lang
Spannend Clauwhee!!!!
Jullie hebben al met blote voeten tegenover elkaar gestaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:52 schreef Syrena het volgende:
... en als we op blote voeten tegenover elkaar staan kan ik 'm nog steeds gewoon aankijken hahaha
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jullie hebben al met blote voeten tegenover elkaar gestaanen alleen maar elkaar aangekeken?
Heb ik me dit keer ingehouden met flauwe opmerkingen, begin jij ffquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jullie hebben al met blote voeten tegenover elkaar gestaanen alleen maar elkaar aangekeken?
wat een onzin, het had ook goed kunnen gaan, net zoals dat het bij een relatie die al 10 jaar duurt altijd nog fout zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:13 schreef Martineke het volgende:
het is ook niet gek, ze kennen elkaar nu bijna 1 1/2 jaar en ze hebben een kindje van 6 mnd, beetje snel allemaal.
Gefeliciteerd Syrena! Leuk!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
JaaaaaaaEen hele leuke! (uiteraard
)
Oja, BE kent 'm(van zien dan)
Ik mag zijn foto niet postenHij keek tenminste erg benauwd toen ik zei dat ik 'm op mijn weblog wilde zetten. Hij heeft krullen
hij vindt mij lief
![]()
Ik moet er echt eens een hobby bij gaan zoeken hahahaha *ahem*
Dat zijn er niet zo heel veel. Dat moet gaan lukken!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:04 schreef moussy het volgende:
zeg iig hoe die heet Syrena![]()
![]()
dan kunnen we de ska bandjes van limburg af
volgens mij is het toch nog over het algemeen dat het meer fout loopt als goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:56 schreef moussy het volgende:
[..]
wat een onzin, het had ook goed kunnen gaan, net zoals dat het bij een relatie die al 10 jaar duurt altijd nog fout zou kunnen gaan.
De meeste die ik ken, die snel zijn gegaan, incl mezelfquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:12 schreef Martineke het volgende:
[..]
volgens mij is het toch nog over het algemeen dat het meer fout loopt als goed.
dus onzin vind ik het niet, maar mag jij vinden hoor.
ligt dus puur aan de omgeving of situatie waarin je verkeert, in mijn omgeving zie ik ze allemaal op de klippen lopen helaas.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:14 schreef moussy het volgende:
[..]
De meeste die ik ken, die snel zijn gegaan, incl mezelfis over het algemeen allemaal goed gegaan. Ach, die gaan vast scheiden als ze in de meno- of piemeletjespauze zijn
![]()
Ja we moesten toch af en toe ff luchthappen tussen het zoenen doorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
quote:
Niiiiice car!! Jouw ramen gaan zeker wel allebei open he?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en...
* Brighteyes is heel blij!
Ik heb vanmiddag een auto gekocht!
Een Alpha 145, 1.6
Maar dat is vast ook off-topic.
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:44 schreef moussy het volgende:
Als we google toch niet haddenZo, nu we een beeld hebben willen we idd ook álle details
Liefje tochquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag een auto gekocht!
Een Alpha 145, 1.6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |