en dat is dus het nadeel van een zolder! Je bent aan het verhuizen, en zet dingen die je niet direct nodig hebt op zolder en na 7 jaar staan ze er blijkbaar nog (en er komt alleen maar spul bij). Ik heb ook nog van die dozen op zolder (sinds vorig jaar, dus het valt nog mee..)quote:Op zondag 29 mei 2005 21:36 schreef moussy het volgende:
er staan zelfs nog dozen van bijna 7 jaar geleden, de laatste verhuizing, ingepakt op zolder![]()
kweetutquote:Op zondag 29 mei 2005 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
E.T., een waarschuwing: die platen zuigen enorm veel verf aan als je ze niet voorbehandelt.
Onze tuin is een stalling voor groot kinderspeelgoed en er staan zelfs 2 houten kinderhuisjes inquote:Op zondag 29 mei 2005 21:53 schreef TearSong het volgende:
ook wij (nou ja, IK) ben vandaag bezig geweest met de tuin. Hebben we sinds de verhuizing nog niks aan gedaan omdat we eerst de binnenkant van het huis af wilden hebben. Resultaat is een tuin die eruit ziet alsof er een bom op gedropt is met onkruid tot m'n knieen. Voorlopig zijn we dus nog niet klaar. (en binnen is ook nog niet af maar ach, anders kijken de buren wel erg lang tegen een slordige tuin aan)
oh ja, ja!! Ben jij er al mee aan het spelen? laat zien!!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:00 schreef Belana het volgende:
mous, heb je de mail gehad? mooi programma hoor en hij doet ut ook nog
Hier staan er nog spullen van vijfentwintig jaar geledenquote:Op zondag 29 mei 2005 21:39 schreef TearSong het volgende:
en dat is dus het nadeel van een zolder! Je bent aan het verhuizen, en zet dingen die je niet direct nodig hebt op zolder en na 7 jaar staan ze er blijkbaar nog (en er komt alleen maar spul bij). Ik heb ook nog van die dozen op zolder (sinds vorig jaar, dus het valt nog mee..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |