Toen ik vroeger voor het eerst met mijn ouders naar Amsterdam ging en over de wallen liep, zag ik ook een sexshop en vroeg aan mijn ouders wat het was. Ze zeiden dat het een speelgoedwinkel was. Dus ik ren direct naar binnen. Eenmaal binnengekomen bleef ik verstijfd van de schrik staan en ben gelijk weer naar buiten gerend!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:29 schreef moussy het volgende:
René en ik liepen laatst langs de sexshop hier (naast de wibra) en René heeft wel 60x gevraagd wat voor een winkel het was
Ik heb gezegd dat het een onderbroekenwinkel was, er stond lingerie in de etalage.
ja bij etos liggen ze al naast de zwangerschapstestenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ach volgens jaar vind je ze gewoon in een vitrine in de appie heijn
*blikt werpt op bordje met gehaktballetjes naast het toetsenbord*quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:36 schreef Rottdog het volgende:
Je stopt de dildo in de magnetron om hem eens lekker voor te warmen, je legt er twee gehaktballetjes naast en voila het is haast een echte piemel
die balletjes zijn om op te etenmochten er misverstanden ontstaan en natuurlijk niet te vergeten onze levenslange garantie op de dildo niet op de batterijen dus
![]()
dan is het te hopen dat ze de etalage nooit veranderen.. Wij lopen ook dagelijks langs de erotic shop en alicia roept al van 'ver' "dat is de winkel met speelgoed voor papa en mama 's hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:29 schreef moussy het volgende:
Wil je niet eens een paarse? Naaaaahhhhhhh.....
Alleen via internet staat er. Pfieuw... anders kon ik nooit meer naar de kijkshop.
René en ik liepen laatst langs de sexshop hier (naast de wibra) en René heeft wel 60x gevraagd wat voor een winkel het was
Ik heb gezegd dat het een onderbroekenwinkel was, er stond lingerie in de etalage.
ja maar René is al wat ouder he, die wil dan ff kijken wát nou speelgoed is voor papa's en mama's. Maar godzijdank hebben ze al 100 jaar dezelfde etalagequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef Knorretje het volgende:
[..]
dan is het te hopen dat ze de etalage nooit veranderen.. Wij lopen ook dagelijks langs de erotic shop en alicia roept al van 'ver' "dat is de winkel met speelgoed voor papa en mama 's heen dan komt de nettomarkt (supermarkt)"
daar zit ook wel weer wat in. Dat duurt bij mij hopelijk nog wel een tijdje, en anders verzinnen we er wel wat op (grote omweg ofzo)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:46 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar René is al wat ouder he, die wil dan ff kijken wát nou speelgoed is voor papa's en mama's. Maar godzijdank hebben ze al 100 jaar dezelfde etalage![]()
Want? Niet meer dan normaal toch, de meeste Nederlanders doen toch aan seksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben toch even wezen kijken op de site van de kijkshop maar ze verkopen echt een heel rand assortiment van sex speeltjes, van opblaaspop tot voorbind dildo, van handboeien tot sexy bunny setje. Echt te erg voor woorden, ik zou dat juist kopen bij de pabo of Christine le Duc, zie me nou echt niet bij de kijkshop over de balie hangen en vragen om de roze dildo en of ik hem kan ruilen als hij niet goed is.
Een dildo heeft toch geen batterijen? Dan heet het toch een vibrator? Ja dit heb ik ook maar eens gelezen in de Viva hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:36 schreef Rottdog het volgende:
Je stopt de dildo in de magnetron om hem eens lekker voor te warmen, je legt er twee gehaktballetjes naast en voila het is haast een echte piemel
die balletjes zijn om op te etenmochten er misverstanden ontstaan en natuurlijk niet te vergeten onze levenslange garantie op de dildo niet op de batterijen dus
![]()
Heerlijk! Het was prachtig weer, gelukkig met wat wind en je loopt grotendeels in de schaduw daar, dus het was best uit te houden. Redelijk druk maar de wachttijden vielen best mee. Enne, ik heb geen foto's gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |