love you 2quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ooooooooooooh love you ooooooooooooooh and now i love you
chagerijnig ventjequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
chagerijnig mannetjede vogeltjes fluiten
de zon schijnt
bijna weekend
mario en luigi op nintendoquote:
♪ hold on little girl ♪quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:12 schreef Fisher het volgende:
I've been waiting for this moment all my life..
hold on...
hold on...
nee... en ik denk mn moeder ook niet. dus het zal e brood worden...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ga je vanavond weer koken, goddess?
brood met knakworstquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee... en ik denk mn moeder ook niet. dus het zal e brood worden...
wat ga jij eten?
ja de 8bitquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
mario en luigi op nintendo
de allereerste nintendo wel te verstaan, mss vanavond weer eens spelen
NEE MAN! double dragon! op de NESquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
Fisher schopt z'n broertje richting de friettent vanavondquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat ga jij eten?
ik heb nog zown vette atariquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja de 8bitheb m ook nog ergens onder t stof staan
mario kart: double dashquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik schop mn moeder naar t aanrechtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
Fisher schopt z'n broertje richting de friettent vanavond
die heb ik niet geloof ik, weet eigenlijk niet meer wat ik ervan heb.. behalve mario 1 en mario 3quote:
ik ga risotto makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat ga jij eten?
op zolder in een doos... kan 'm eigenlijk zo pakken en aansluitenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja de 8bitheb m ook nog ergens onder t stof staan
t oudste wat ik heb is een playstation 1, maar die heeft al heel lang niet meer dienst gedaan eigenlijk. ZONDE!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
op zolder in een doos... kan 'm eigenlijk zo pakken en aansluiten
ze is al getrouwdquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Schop haar maar richting mijn huis vanavond![]()
die heb ik ook nog staan hahaha en een xbox, 2 gameboys (de 1ste) en dat was het dan wel op pc's na danquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
t oudste wat ik heb is een playstation 1, maar die heeft al heel lang niet meer dienst gedaan eigenlijk. ZONDE!!
je moet 't gewoon goed voor elkaar hebben thuisquote:
Gefixtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef leolinedance het volgende:
Waarom 2x de op?
Hallo allemaal trouwens! Nog 5 uur en 46 minuten en dan zit de stageweek er weer op!
Morgen vrij![]()
we zitten allemaal bij de achterdeurquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef achterdeur het volgende:
Zo gebeurt hier nog wat of is iedereen de pc aan het verhuizen naar buiten?
dat ga ik niet zelf doen, dat laat ik dan wel doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef achterdeur het volgende:
Zo gebeurt hier nog wat of is iedereen de pc aan het verhuizen naar buiten?
door fish' tweakerquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat ga ik niet zelf doen, dat laat ik dan wel doen![]()
Lekker fris he...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zitten allemaal bij de achterdeur
ik heb ook geen vrijquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
ik kan morgen geen vrij krijgenben helemaal alleen hier op de afdeling
dat kan best idd, die zit toch alleen maar te bellen naar z'n mamaquote:
Frisse achterdeur... heb me dus toch nix voor nix gewassen vanmorgenquote:
dan maak je er maar een kort dagje van!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
tis een vreemdequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat kan best idd, die zit toch alleen maar te bellen naar z'n mama
zet mm eens aan t werk joh fisherquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat kan best idd, die zit toch alleen maar te bellen naar z'n mama
Ik kap ermee zodra ik op me dagen zit terwijl de stage officieel dan nog 2 weken duurt!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat ik m'n dagen wil halen misschien
dat kan nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan maak je er maar een kort dagje van!
wat is er morgen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
volgens mij is bij mij hetzelfde het geval. Ik maak ook meer uren dan nodig is. maar daarom mag ik af en toe gewoon vrij nemen van mijn stagequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:22 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ik kap ermee zodra ik op me dagen zit terwijl de stage officieel dan nog 2 weken duurt!
hmm, dat kan ik m'n collega's toch niet aandoen hij samenwerken met zequote:
ben er ook gewoon morgen (af en toe..)quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:23 schreef leolinedance het volgende:
Fisher is morgen gezellig alleen hier denk ik![]()
Ik denk dat ik er liever wat eerder mee stop. Dan heb ik 2 weken vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens mij is bij mij hetzelfde het geval. Ik maak ook meer uren dan nodig is. maar daarom mag ik af en toe gewoon vrij nemen van mijn stage
nee hoor, samen met snelle en jitz iigquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:23 schreef leolinedance het volgende:
Fisher is morgen gezellig alleen hier denk ik![]()
ik heb ook echt hongerquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
ik gaat zo es aan me bammetjes beginnen
nog een referendum?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Laatst zag ik iemand posten voor een meet & greet van de stagiairs.... Vind da best wel een goed idee... wie stemt voor
Moet je noodles in de lunch pakken.. deed ik op vorige stage regelmatig... werkt top...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb ook echt hongerhet lijkt wel dat ik meer en sneller honger heb wanneer ik stevig heb ontbeten.
morgen want dat is mijn laatste stagedagquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Laatst zag ik iemand posten voor een meet & greet van de stagiairs.... Vind da best wel een goed idee... wie stemt voor
als het in utrecht plaatsvindt ben ik voorquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
2 standaard problemen..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
mja eigenllijk raar. het bestuurd kiest toch voor ja bij eventuele neequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee hoor, samen met snelle en jitz iig
eind juli...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
aantal stagedagen?
ik nog 25 inclusief vandaag
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mja eigenllijk raar. het bestuurd kiest toch voor ja bij eventuele nee
uitslag is bindendquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mja eigenllijk raar. het bestuurd kiest toch voor ja bij eventuele nee
utrecht is wel midden land, maar toch nog iets te ver!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als het in utrecht plaatsvindt ben ik voor
mja, ik moet daarvan ook nog 1dag terug naar school dus ook 25 geloof ik.. 25 teveel eigenlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
aantal stagedagen?
ik nog 25 inclusief vandaag
ik eet standaard 2 bammetjes met kaas, peper en gedroogde tomaten (sind ik lunch meeneem van huis. ben sindsdien ook wel al best veel afgevallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Moet je noodles in de lunch pakken.. deed ik op vorige stage regelmatig... werkt top...
geld ook vor ex stagiairsquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
morgen want dat is mijn laatste stagedag
doen we in de buurt van zoetermeer.. vind IJlien ook wel goed denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:27 schreef achterdeur het volgende:
[..]
utrecht is wel midden land, maar toch nog iets te ver!
dan kom ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:27 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
doen we in de buurt van zoetermeer.. vind IJlien ook wel goed denk ik![]()
Ik ga nie afvallen... ooit echt gewoon normaal postuur gehad... nooit zo onzeker geweest...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik eet standaard 2 bammetjes met kaas, peper en gedroogde tomaten (sind ik lunch meeneem van huis. ben sindsdien ook wel al best veel afgevallen)
Aan de ijssel kan dat ook...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef Megter het volgende:
Daar aan de kust, de Zeeuwse kust
Laten we de meeting daar houden, bbq erachteraan![]()
dat is zo ver weg van mijquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef Megter het volgende:
Hmm... hoeveel van die vrouwen lopen op dit moment stage? En hoe groot is de kans dat hun komenquote:
In deze topic 2quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:31 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Hmm... hoeveel van die vrouwen lopen op dit moment stage? En hoe groot is de kans dat hun komen![]()
en buitenpost dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:30 schreef c0mpleX het volgende:
nee als we t zouden doen, lijkt Utrecht mij t beste
waarom zegt iedereen deze topic? is het niet gewoon dit topicquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:31 schreef Megter het volgende:
[..]
In deze topic 2![]()
En die zijn er wel hoor![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef Megter het volgende:
lol las HAIL maargoed hoi hoiquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hai!
Nope, de topic, deze topic, en die topicquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
waarom zegt iedereen deze topic? is het niet gewoon dit topic
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
waarom zegt iedereen deze topic? is het niet gewoon dit topic
eerlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
Mja we kunnen denk ik beste dan centraal in nederland ergens doen ofsow... dat is denk meest eerlijk voor iedereen...
owquote:
Nieuwe vorm van intergratiequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Nope, de topic, deze topic, en die topic![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Nope, de topic, deze topic, en die topic![]()
dat is ook een verschil: ik ben een vrouw (die zijn nooit tevreden, al ben ik heel tevreden met mezelf) en ik heb ouders die half anorexia zijn en me dus hebben opgevoed met het idee dat je slank moet zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik ga nie afvallen... ooit echt gewoon normaal postuur gehad... nooit zo onzeker geweest...
I LOVE MYSELF THE WAY I AM![]()
![]()
![]()
PS ik gewoon 2 bammetjes met kaas
zoek maar, zijn al eerder gepostquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Als jij het zegt![]()
Voeg eens pics toe dan![]()
Al die moeite voor 2 vrouwen!! ik hoop dat het het waard is!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoek maar, zijn al eerder gepost
Nope, zie de post boven jequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
volgens mij is het 'het topic' hoor
Gelezenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en lees jij de post onder de post van jou
Naja iedereen is anders.... en ook tevreden met andere dingen... ieder zijn dingquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is ook een verschil: ik ben een vrouw (die zijn nooit tevreden, al ben ik heel tevreden met mezelf) en ik heb ouders die half anorexia zijn en me dus hebben opgevoed met het idee dat je slank moet zijn.
Z'n bril zoekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waar is bal?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Naja iedereen is anders.... en ook tevreden met andere dingen... ieder zijn ding
nope het is hetquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
volgens mij is het 'het topic' hoor
volgens mij is het 'de topic' hoor
jaha, die doet het hier niet hequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef achterdeur het volgende:
Kan geen foto's vinden :s
ik vind van welquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Al die moeite voor 2 vrouwen!! ik hoop dat het het waard is!
Deel 45 voor foto van Geitje (volgens mij)quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef achterdeur het volgende:
Kan geen foto's vinden :s
vind het toch niet klinkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef Megter het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
En de wordt deze en die
blijkbaar niet, maar klinkt raar.quote:
lekkere schatting is datquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef Megter het volgende:
[..]
En de foto van Willie staat ergens in de 1e 10 topics
later dan 10. ik was er pas in 13 en toen was de foto er nog niet. ik denk 16 ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Deel 45 voor foto van Geitje (volgens mij)
beetje flauwquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
blijkbaar niet, maar klinkt raar.
ik heb ook jaren gezegd 'geef me de zout aan' maar het is 'het zout'
Idd, dat zijn van die verwarringen, net als enigstequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
blijkbaar niet, maar klinkt raar.
ik heb ook jaren gezegd 'geef me de zout aan' maar het is 'het zout'
spuit 13quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef Geitje82 het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
je bent een beetje laat daarmeequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef Geitje82 het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Yepquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef Geitje82 het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
jaaahaaa dat bestaat ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Idd, dat zijn van die verwarringen, net als enigste![]()
Mezelf..... Heb redelijke kennis van de nederlandse grammaticaquote:
en hunquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jaaahaaa dat bestaat ook niet.
maar ik merk dat veel mensen hier ook moeite hebben met als en dan
Ja niet dusquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mezelf..... Heb redelijke kennis van de nederlandse grammatica
Jij bent nog niet eens geïntergreerdquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mezelf..... Heb redelijke kennis van de nederlandse grammatica
Ik heb er hier zatquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Deel 45 voor foto van Geitje (volgens mij)
en tijger jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:41 schreef leolinedance het volgende:
Er zitten toch 4 chicks in deze topic?
Goddess
Ijlien
Geitje
Ijsmeis
Of zijn er 2 stiekum een dude![]()
enigste bestaat wel, als overtreffende trap van enigquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jaaahaaa dat bestaat ook niet.
maar ik merk dat veel mensen hier ook moeite hebben met als en dan
owjah fijn dat je 't zegt.. Fisher moet niet vergeten dat album van inet te plukkenquote:
ik ben een chick jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:41 schreef leolinedance het volgende:
Goddess
Ijlien
Geitje
Ijsmeis
Je vergeet iets essentieelsquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:41 schreef leolinedance het volgende:
Goddess
Ijlien
Geitje
Ijsmeis
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:41 schreef Ballicious het volgende:
ha kinders,
ik ben ook weer van de party. Lekker aan het genieten van broodje filet american
enigste is geen woordquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:42 schreef Megter het volgende:
[..]
enigste bestaat wel, als overtreffende trap van enig![]()
enigste is wel een woord.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
enigste is geen woord
hen en hun haal ik ook altijd door elkaar. het is toch altijd aan hun, bij hun, wat dan weer kan veranderen in hen, ofzo?
idd enigste is geen woordquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
enigste is geen woord
hen en hun haal ik ook altijd door elkaar. het is toch altijd aan hun, bij hun, wat dan weer kan veranderen in hen, ofzo?
dat ligt eraanquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Ballicious het volgende:
zijn er rellen?
waar wanneer en hoe?quote:
hebben ze nederland in je geramdquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
netzoals dat mn ouders me aan hebben geleerd gezond en 'light' te eten hebben ze er ook goed nederland ingeramd. ze zitten allebei in het onderwijs.... als ik een keer iets fout zeg, dan krijg ik er meteen van langs
kneusquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn vriend beweert dat bv hij is groter als mij, Haarlems is
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hebben ze nederland in je geramd
Goed Nederlands, zonder hoofdletters. Mijn als 'mn' schrijven, 2e zin moet 'Nederlands' zijn. Hebben ze je goed geleerd jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
netzoals dat mn ouders me aan hebben geleerd gezond en 'light' te eten hebben ze er ook goed nederland ingeramd. ze zitten allebei in het onderwijs.... als ik een keer iets fout zeg, dan krijg ik er meteen van langs
'zucht' niet hier op fokquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed Nederlands, zonder hoofdletters. Mijn als 'mn' schrijven, 2e zin moet 'Nederlands' zijn. Hebben ze je goed geleerd ja![]()
en lekker hard ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah snelle dat was tegen 't zere been
die zien we dus voorlopig ff nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef snellejelle het volgende:
Megeter is enigste aan t zoeken in het woordenboek
ik nie weet niequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef Megter het volgende:
zeker tog, je weet tog
Je weet tochquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef Blinker het volgende:
Zo ik ben er ook weer
Gigantisch te laat en gigantisch brak
hoiquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef Blinker het volgende:
Zo ik ben er ook weer
Gigantisch te laat en gigantisch brak
wij kennen 'm niet dus we oordelen op gevoelquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
![]()
mijn vriend is geen kneus, heaumeaux!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef snellejelle het volgende:
Megeter is enigste aan t zoeken in het woordenboek
Ik ben gisteren nog uitgeweest! Lekker de boracho uitgehangen enzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
hoien hoe de fuck krijg je da voor elkaar
mede BF'er
hij weet niet de woorden op alfabet staanquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij heeft 't hele woordenboek al gehad
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij weet niet de woorden op alfabet staan
[..]
hehe nicequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:53 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog uitgeweest! Lekker de boracho uitgehangen enzo
Ging 4 uur slapen, dus ben nu echt zo brak.
en ja BF![]()
snelle had toch gelijk dat je aan 't zoeken wasquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat jij het bent dan:
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/262/
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat jij het bent dan:
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/262/
doe dat maar dusquote:Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken.
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
snelle had toch gelijk dat je aan 't zoeken was
Ja, heb ik zelf ook een hele tijd gespeeldquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
hehe nice
(ken je desert combat mod? ik zit daarvan in all-star team van europa)
kwas aan 't MTP'enquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
snelle had toch gelijk dat je aan 't zoeken was
heb hem al ge-pre-orderdquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, heb ik zelf ook een hele tijd gespeeld
Maar ik ben m'n cdkey kwijt dus ik wacht nu maar op BF2
tjah, heb 't werken maar opgegeven voor vanochtend, vanmiddag weer een pogingquote:
ik denk dat het niets wordt met dat mooie weer buitenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, heb 't werken maar opgegeven voor vanochtend, vanmiddag weer een poging
De wc inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:56 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja dus moest je ook eerst iets zoeken
och, hoop doet leven hèquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat het niets wordt met dat mooie weer buiten
tot straksquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
mja ik werke GROETE!!!!!!
daar hou ik niet vanquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar niet in die
vermijd jij nou maar kritiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |