eind juli...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
aantal stagedagen?
ik nog 25 inclusief vandaag
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mja eigenllijk raar. het bestuurd kiest toch voor ja bij eventuele nee
uitslag is bindendquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mja eigenllijk raar. het bestuurd kiest toch voor ja bij eventuele nee
utrecht is wel midden land, maar toch nog iets te ver!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als het in utrecht plaatsvindt ben ik voor
mja, ik moet daarvan ook nog 1dag terug naar school dus ook 25 geloof ik.. 25 teveel eigenlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
aantal stagedagen?
ik nog 25 inclusief vandaag
ik eet standaard 2 bammetjes met kaas, peper en gedroogde tomaten (sind ik lunch meeneem van huis. ben sindsdien ook wel al best veel afgevallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Moet je noodles in de lunch pakken.. deed ik op vorige stage regelmatig... werkt top...
geld ook vor ex stagiairsquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
morgen want dat is mijn laatste stagedag
doen we in de buurt van zoetermeer.. vind IJlien ook wel goed denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:27 schreef achterdeur het volgende:
[..]
utrecht is wel midden land, maar toch nog iets te ver!
dan kom ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:27 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
doen we in de buurt van zoetermeer.. vind IJlien ook wel goed denk ik![]()
Ik ga nie afvallen... ooit echt gewoon normaal postuur gehad... nooit zo onzeker geweest...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik eet standaard 2 bammetjes met kaas, peper en gedroogde tomaten (sind ik lunch meeneem van huis. ben sindsdien ook wel al best veel afgevallen)
Aan de ijssel kan dat ook...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef Megter het volgende:
Daar aan de kust, de Zeeuwse kust
Laten we de meeting daar houden, bbq erachteraan![]()
dat is zo ver weg van mijquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef Megter het volgende:
Daar aan de kust, de Zeeuwse kust
Laten we de meeting daar houden, bbq erachteraan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |