Gefixtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef leolinedance het volgende:
Waarom 2x de op?
Hallo allemaal trouwens! Nog 5 uur en 46 minuten en dan zit de stageweek er weer op!
Morgen vrij![]()
we zitten allemaal bij de achterdeurquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef achterdeur het volgende:
Zo gebeurt hier nog wat of is iedereen de pc aan het verhuizen naar buiten?
dat ga ik niet zelf doen, dat laat ik dan wel doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef achterdeur het volgende:
Zo gebeurt hier nog wat of is iedereen de pc aan het verhuizen naar buiten?
door fish' tweakerquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat ga ik niet zelf doen, dat laat ik dan wel doen![]()
Lekker fris he...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zitten allemaal bij de achterdeur
ik heb ook geen vrijquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
ik kan morgen geen vrij krijgenben helemaal alleen hier op de afdeling
dat kan best idd, die zit toch alleen maar te bellen naar z'n mamaquote:
Frisse achterdeur... heb me dus toch nix voor nix gewassen vanmorgenquote:
dan maak je er maar een kort dagje van!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
tis een vreemdequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat kan best idd, die zit toch alleen maar te bellen naar z'n mama
zet mm eens aan t werk joh fisherquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat kan best idd, die zit toch alleen maar te bellen naar z'n mama
Ik kap ermee zodra ik op me dagen zit terwijl de stage officieel dan nog 2 weken duurt!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat ik m'n dagen wil halen misschien
dat kan nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan maak je er maar een kort dagje van!
wat is er morgen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
volgens mij is bij mij hetzelfde het geval. Ik maak ook meer uren dan nodig is. maar daarom mag ik af en toe gewoon vrij nemen van mijn stagequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:22 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ik kap ermee zodra ik op me dagen zit terwijl de stage officieel dan nog 2 weken duurt!
hmm, dat kan ik m'n collega's toch niet aandoen hij samenwerken met zequote:
ben er ook gewoon morgen (af en toe..)quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:23 schreef leolinedance het volgende:
Fisher is morgen gezellig alleen hier denk ik![]()
Ik denk dat ik er liever wat eerder mee stop. Dan heb ik 2 weken vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens mij is bij mij hetzelfde het geval. Ik maak ook meer uren dan nodig is. maar daarom mag ik af en toe gewoon vrij nemen van mijn stage
nee hoor, samen met snelle en jitz iigquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:23 schreef leolinedance het volgende:
Fisher is morgen gezellig alleen hier denk ik![]()
ik heb ook echt hongerquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
ik gaat zo es aan me bammetjes beginnen
nog een referendum?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Laatst zag ik iemand posten voor een meet & greet van de stagiairs.... Vind da best wel een goed idee... wie stemt voor
Moet je noodles in de lunch pakken.. deed ik op vorige stage regelmatig... werkt top...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb ook echt hongerhet lijkt wel dat ik meer en sneller honger heb wanneer ik stevig heb ontbeten.
morgen want dat is mijn laatste stagedagquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Laatst zag ik iemand posten voor een meet & greet van de stagiairs.... Vind da best wel een goed idee... wie stemt voor
als het in utrecht plaatsvindt ben ik voorquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
2 standaard problemen..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
mja eigenllijk raar. het bestuurd kiest toch voor ja bij eventuele neequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee hoor, samen met snelle en jitz iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |