Gefixtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef leolinedance het volgende:
Waarom 2x de op?
Hallo allemaal trouwens! Nog 5 uur en 46 minuten en dan zit de stageweek er weer op!
Morgen vrij![]()
we zitten allemaal bij de achterdeurquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef achterdeur het volgende:
Zo gebeurt hier nog wat of is iedereen de pc aan het verhuizen naar buiten?
dat ga ik niet zelf doen, dat laat ik dan wel doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef achterdeur het volgende:
Zo gebeurt hier nog wat of is iedereen de pc aan het verhuizen naar buiten?
door fish' tweakerquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat ga ik niet zelf doen, dat laat ik dan wel doen![]()
Lekker fris he...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zitten allemaal bij de achterdeur
ik heb ook geen vrijquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
ik kan morgen geen vrij krijgenben helemaal alleen hier op de afdeling
dat kan best idd, die zit toch alleen maar te bellen naar z'n mamaquote:
Frisse achterdeur... heb me dus toch nix voor nix gewassen vanmorgenquote:
dan maak je er maar een kort dagje van!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef snellejelle het volgende:
ik kan morgen geen vrij krijgenben helemaal alleen hier op de afdeling
tis een vreemdequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat kan best idd, die zit toch alleen maar te bellen naar z'n mama
zet mm eens aan t werk joh fisherquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat kan best idd, die zit toch alleen maar te bellen naar z'n mama
Ik kap ermee zodra ik op me dagen zit terwijl de stage officieel dan nog 2 weken duurt!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat ik m'n dagen wil halen misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |