dat ligt eraanquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Ballicious het volgende:
zijn er rellen?
waar wanneer en hoe?quote:
hebben ze nederland in je geramdquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
netzoals dat mn ouders me aan hebben geleerd gezond en 'light' te eten hebben ze er ook goed nederland ingeramd. ze zitten allebei in het onderwijs.... als ik een keer iets fout zeg, dan krijg ik er meteen van langs
kneusquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn vriend beweert dat bv hij is groter als mij, Haarlems is
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hebben ze nederland in je geramd
Goed Nederlands, zonder hoofdletters. Mijn als 'mn' schrijven, 2e zin moet 'Nederlands' zijn. Hebben ze je goed geleerd jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
netzoals dat mn ouders me aan hebben geleerd gezond en 'light' te eten hebben ze er ook goed nederland ingeramd. ze zitten allebei in het onderwijs.... als ik een keer iets fout zeg, dan krijg ik er meteen van langs
'zucht' niet hier op fokquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed Nederlands, zonder hoofdletters. Mijn als 'mn' schrijven, 2e zin moet 'Nederlands' zijn. Hebben ze je goed geleerd ja![]()
en lekker hard ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah snelle dat was tegen 't zere been
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |