Ik heb er hier zatquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Deel 45 voor foto van Geitje (volgens mij)
En de foto van Willie staat ergens in de 1e 10 topics
en tijger jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:41 schreef leolinedance het volgende:
Er zitten toch 4 chicks in deze topic?
Goddess
Ijlien
Geitje
Ijsmeis
Of zijn er 2 stiekum een dude![]()
enigste bestaat wel, als overtreffende trap van enigquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jaaahaaa dat bestaat ook niet.
maar ik merk dat veel mensen hier ook moeite hebben met als en dan
owjah fijn dat je 't zegt.. Fisher moet niet vergeten dat album van inet te plukkenquote:
ik ben een chick jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:41 schreef leolinedance het volgende:
Goddess
Ijlien
Geitje
Ijsmeis
Je vergeet iets essentieelsquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:41 schreef leolinedance het volgende:
Goddess
Ijlien
Geitje
Ijsmeis
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:41 schreef Ballicious het volgende:
ha kinders,
ik ben ook weer van de party. Lekker aan het genieten van broodje filet american
enigste is geen woordquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:42 schreef Megter het volgende:
[..]
enigste bestaat wel, als overtreffende trap van enig![]()
enigste is wel een woord.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
enigste is geen woord
hen en hun haal ik ook altijd door elkaar. het is toch altijd aan hun, bij hun, wat dan weer kan veranderen in hen, ofzo?
idd enigste is geen woordquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
enigste is geen woord
hen en hun haal ik ook altijd door elkaar. het is toch altijd aan hun, bij hun, wat dan weer kan veranderen in hen, ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |