Nieuwe vorm van intergratiequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Nope, de topic, deze topic, en die topic![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Nope, de topic, deze topic, en die topic![]()
dat is ook een verschil: ik ben een vrouw (die zijn nooit tevreden, al ben ik heel tevreden met mezelf) en ik heb ouders die half anorexia zijn en me dus hebben opgevoed met het idee dat je slank moet zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik ga nie afvallen... ooit echt gewoon normaal postuur gehad... nooit zo onzeker geweest...
I LOVE MYSELF THE WAY I AM![]()
![]()
![]()
PS ik gewoon 2 bammetjes met kaas
zoek maar, zijn al eerder gepostquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Als jij het zegt![]()
Voeg eens pics toe dan![]()
Al die moeite voor 2 vrouwen!! ik hoop dat het het waard is!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoek maar, zijn al eerder gepost
Nope, zie de post boven jequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
volgens mij is het 'het topic' hoor
Gelezenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en lees jij de post onder de post van jou
Naja iedereen is anders.... en ook tevreden met andere dingen... ieder zijn dingquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is ook een verschil: ik ben een vrouw (die zijn nooit tevreden, al ben ik heel tevreden met mezelf) en ik heb ouders die half anorexia zijn en me dus hebben opgevoed met het idee dat je slank moet zijn.
Z'n bril zoekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waar is bal?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Naja iedereen is anders.... en ook tevreden met andere dingen... ieder zijn ding
nope het is hetquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
volgens mij is het 'het topic' hoor
volgens mij is het 'de topic' hoor
jaha, die doet het hier niet hequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef achterdeur het volgende:
Kan geen foto's vinden :s
ik vind van welquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Al die moeite voor 2 vrouwen!! ik hoop dat het het waard is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |