brood met knakworstquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee... en ik denk mn moeder ook niet. dus het zal e brood worden...
wat ga jij eten?
ja de 8bitquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
mario en luigi op nintendo
de allereerste nintendo wel te verstaan, mss vanavond weer eens spelen
NEE MAN! double dragon! op de NESquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
Fisher schopt z'n broertje richting de friettent vanavondquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat ga jij eten?
ik heb nog zown vette atariquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja de 8bitheb m ook nog ergens onder t stof staan
mario kart: double dashquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik schop mn moeder naar t aanrechtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
Fisher schopt z'n broertje richting de friettent vanavond
die heb ik niet geloof ik, weet eigenlijk niet meer wat ik ervan heb.. behalve mario 1 en mario 3quote:
ik ga risotto makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat ga jij eten?
op zolder in een doos... kan 'm eigenlijk zo pakken en aansluitenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:14 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja de 8bitheb m ook nog ergens onder t stof staan
t oudste wat ik heb is een playstation 1, maar die heeft al heel lang niet meer dienst gedaan eigenlijk. ZONDE!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
op zolder in een doos... kan 'm eigenlijk zo pakken en aansluiten
ze is al getrouwdquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Schop haar maar richting mijn huis vanavond![]()
die heb ik ook nog staan hahaha en een xbox, 2 gameboys (de 1ste) en dat was het dan wel op pc's na danquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
t oudste wat ik heb is een playstation 1, maar die heeft al heel lang niet meer dienst gedaan eigenlijk. ZONDE!!
je moet 't gewoon goed voor elkaar hebben thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |