Nee iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:36 schreef Ludacriss het volgende:
Dudek... man of the matchWtf dat had ik nooit gedacht
al zijjn fouten zijn vergeven !quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:35 schreef fransie102 het volgende:
DudekDie blijft alleen al om z'n eeuwige helden-status nog wel een tijd bij Liverpool
Mooi om te horen, geweldigquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Ik heb Doc net even gefeliciteerd aan de telefoon.
Die begon te praten en zijn emoties werden hem te veel en hij begon gewoon lekker van blijdschap te huilen aan mijn oor.
Als ik het iemand gun!
Hij gaat zo nog even doorzakken in een kroeg en komt vannacht misschien nog even posten.
Jullie moeten allemaal de groeten van hem hebben.
nee van ac milanquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef APK het volgende:
Is hij fan van Liverpool ofzo?
Liverpool kon niet meer na de 3-3. Die hebben geknokt voor hun leven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef BramK het volgende:
die van psv klaagden ivm de 1/2 finale ?? Erg is dit, het voetbal verliest hier zwaar vandaag ... L'pool wilde zelfs gewoon niet na de 3-3 ... Zéér triestig maarja porto won ook zo vorig jaar ....
Jezus, wat een jankerd. Milan heeft het helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef BramK het volgende:
die van psv klaagden ivm de 1/2 finale ?? Erg is dit, het voetbal verliest hier zwaar vandaag ... L'pool wilde zelfs gewoon niet na de 3-3 ... Zéér triestig maarja porto won ook zo vorig jaar ....
feestquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef BramK het volgende:
L'pool scoort uit een afstandsschot die dida moest pakken en uit een lichte penalty. Deed verder niks. Het voetbal verliest vandaag en als je dat niet ziet ken je echt nie veel van voetbal ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jezus, wat een jankerd. Milan heeft het helemaal aan zichzelf te danken.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef BramK het volgende:
[..]
L'pool scoort uit een afstandsschot die dida moest pakken en uit een lichte penalty. Deed verder niks. Het voetbal verliest vandaag en als je dat niet ziet ken je echt nie veel van voetbal ...
Geen kunst. Die zien we vannacht wel in Hools en 10 tegen 1 dat er geen zinnig woord uitkomt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Die begon te praten en zijn emoties werden hem te veel en hij begon gewoon lekker van blijdschap te huilen aan mijn oor.
Als ik het iemand gun!
Hij gaat zo nog even doorzakken in een kroeg en komt vannacht misschien nog even posten.
ik noem het anti-milanquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Iedereen op fok wordt nu Liverpool fan![]()
zo mooi gewoon
Mijn username zit in die naam! Mijn username zit in die naam!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Iedereen op fok wordt nu Liverpool fan![]()
zo mooi gewoon
Dikke pech voor het voetbal dan vandaag!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef BramK het volgende:
[..]
L'pool scoort uit een afstandsschot die dida moest pakken en uit een lichte penalty. Deed verder niks. Het voetbal verliest vandaag en als je dat niet ziet ken je echt nie veel van voetbal ...
Liep voor hem beter af dan voor mij in 1996 en 2000 danquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Oh en Doc is na de 3-3 naar boven gegaan en heeft tot aan de penalties niet meer durven kijken en heeft alleen maar een soort schietgebedjes gedaan.
Wat ging die gozer lekker uit zijn bol aan de foon.
Die ging de pub nog inquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Is Doc al gesignaleerd eigenlijk?
Feli iig, erg mooie wedstrijd!
preciesquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Veel te druk met feesten om achter z'n PC te gaan zitten. En terecht!
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Als ik het iemand gun!
In de pub, waar anders.quote:
In Istanbul natuurlijkquote:
of je leest even een paar posts boven je?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Oh en Doc is na de 3-3 naar boven gegaan en heeft tot aan de penalties niet meer durven kijken en heeft alleen maar een soort schietgebedjes gedaan.
idd ik zou niet met hem willen ruilen, op me 37ste nog bij AC milan ballen en tig titels al op zak hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dit het nieuwe CL topic ???
Kijk die Maldini weer staan, die vent heeft toch ook al zijn deel "ongeluk" in zijn carriere gehad ...
Tja, hij heeft veel gewonnen maar ook heel veel verloren. WK-finale, EK-finale, CL-finale nu. Maar goed, volgens mij ook al 6x de EC-1 en CL gewonnen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:08 schreef DAMH het volgende:
[..]
idd ik zou niet met hem willen ruilen, op me 37ste nog bij AC milan ballen en tig titels al op zak hebben![]()
![]()
Als je zo lang op dit niveau meeloopt verlies je ook wel eens wat natuurlijk. Maar eigelijk heeft hij alleen met het nationale elftal nog niets gewonnen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, hij heeft veel gewonnen maar ook heel veel verloren. WK-finale, EK-finale, CL-finale nu. Maar goed, volgens mij ook al 6x de EC-1 en CL gewonnen.
Ik denk dat een verloren WK en EK finale nog wel wat harder doordreunt dan een paar EC titels.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, hij heeft veel gewonnen maar ook heel veel verloren. WK-finale, EK-finale, CL-finale nu. Maar goed, volgens mij ook al 6x de EC-1 en CL gewonnen.
Ja dat denk ik ook, denk dat hij die 6 EC-titels maar al te graag in zou ruilen voor een WK-titel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat een verloren WK en EK finale nog wel wat harder doordreunt dan een paar EC titels.
idd. Zelfs toen er links en rechts Liverpoolspelers omvielen van de kramp bleven die laffe italianen met die 4 ouwe lullen achterin op hun eigen helft voetballen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:43 schreef Zjakkie het volgende:
AC Milan speelde met 4 verdedigers tegen 1 aanvaller, hoe kunnen er nou mensen zeggen dat het voetbal heeft verloren
Dat realiseerde ik me ook!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:35 schreef Dr.Daggla het volgende:! Feli!
Ik weet hoe je jr voelt. Nog geen jaar terug was ik net zo gelukkig.
Had je er niet dolgraag bij willen zijn? (nee, dit is geen troll)quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat realiseerde ik me ook!
Ik kijk nu de wedstrijd na
Nog nooit zoveel telefoontjes en SMS-jes gehad na een overwinning ...
Ben net terug uit de pub en kijk de wedstrijd nog maar eens na ... AC Milan staat 1-0 voor maar WHO GIVES A FUCK![]()
![]()
De laatste keer dat ik van emoties niet uit m'n woorden kwam was bij de geboorte van m'n dochters ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Als ik het iemand gun!
Ab-so-luut! Ik heb het er ook met m'n vrouw over gehad. Alleen in Istanbukl zijn zoiu OK geweesty zijn. Het kwam alleen echt niet uit qua familieleven en zo (familie gata nog voor VBL...)_. M'n vrouw was absoluut superlief deze avond. En al alle b egrip voopr al mijn gekte deze avond (en dat was heel veel gekte...)quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Had je er niet dolgraag bij willen zijn? (nee, dit is geen troll)
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Ab-so-luut! Ik heb het er ook met m'n vrouw over gehad. Alleen in Istanbukl zijn zoiu OK geweesty zijn. Het kwam alleen echt niet uit qua familieleven en zo. M'n vrouw was absoluut superlief deze avond. En al alle b egrip voopr al mijn gekte deze avond (en dat was heel veel gekte...)
Nee, na een 3-0 achterstand terug komen,. Had je niet verwacht hequote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef BramK het volgende:
was geen buitenspel,kwam van een Pool-voet af.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:57 schreef Doc het volgende:
Sheva net buitenspel - doelpunt afgekeud(ontrecht volgens mij - kut zeg
)
Ik had op m'n werk al aangegeven (en ze wetebn hoe fanatiek ik ben ) dat bij een overwinning uik later ziou zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:57 schreef golfer het volgende:
Veilig thuis, mate!
Geniet er nog even lekker na van met je 3 vrouwen voor je weer moet werken.
Maar verder heb je gelukkig niet gezopen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had op m'n werk al aangegeven (en ze wetebn hoe fanatiek ik ben ) dat bij een overwinning uik later ziou zijn![]()
Carine zou morgen ochrtend de me4iden naar scjool brebngnen. So everything is taken care of...
Ikl moet aleeen tijdig een mqaat van me bellen die cvrtiijdag nar Liverpool gaat![]()
Ik geef 'm 100 pound me om sopuveniers te scoeren !
IK?quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar verder heb je gelukkig niet gezopen?
Net nog een AFC fan gesproken ewn we waren beiden zeer tevredebn over de 2 pingel series...quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
was geen buitenspel,kwam van een Pool-voet af.
Ach ja,ondanks dat ik liever Milan had zien winnen is het eigen schuld,dikke bult
Ik maar met 1tje om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Net nog een AFC fan gesproken ewn we waren beiden zeer tevredebn over de 2 pingel series...
Maar dat is logischquote:En ondertussen even nog lekker op SCUM gekankerd
5 EC 1's ....quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik maar met 1tje om eerlijk te zijn
1tje zou ik er wel voor in willen ruilen,absoluut niet alle prijzen van de afgelopen 4 jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:10 schreef Doc het volgende:
[..]
5 EC 1's ....![]()
![]()
![]()
Een PL kampioenschap voor een EC-1? neu laat maar eventjes
en trouwens niet eens de Unbeaten Season.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1tje zou ik er wel voor in willen ruilen,absoluut niet alle prijzen van de afgelopen 4 jaar.
Als een team vanuit een 3-0 achtersatnd NOG weet te winnen is DAT bewonderens waardig. Als je DAT niet ziet wet JIJ niets van voetbal...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef BramK het volgende:
[..]
Brammetje doet klagen over iets waar hij helemaal niet over mag klaren,zo bijster aanvallend hebben ze nu ook weer niet gespeeld deze hele CL campagne.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Als een team vanuit een 3-0 achtersatnd NOG weet te winnen is DAT bewonderens waardig. Als je DAT niet ziet wet JIJ niets van voetbal...
Veer-kracht! Mentaliteit! Strijdlust! LIVERPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1tje zou ik er wel voor in willen ruilen,absoluut niet alle prijzen van de afgelopen 4 jaar.
Die FAC hadden jullie dus echt nooit mogen winnenquote:
Bijgeloof ... It's a drag...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
shake hands,heb afgelopen zaterdag 4 van de 5 Arsenal pingels niet durven kijkenquote:
Die heb ik ook zelf dan weer persoonlijk gebeld om te feliciterenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
StevenGerrard,gefeli,DE Pool supporter hier.
sorry Doc,je weet hoe ik erover denk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Die heb ik ook zelf dan weer persoonlijk gebeld om te feliciteren
Grinquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die FAC hadden jullie dus echt nooit mogen winnen
Als er ooit 1 FAC onterecht gewonnen is.....die was nog onterechter dan die van ons afgelopen week.
Qua wedstrijd bezoek is SG (de user hier) zeker al meer fan dan ik (- hulde aan hem zeker! qua tijdsduur niet maar da's dankzij mijn vroegere geboorte jaar - en ik denk qua intensiteit van wedstrijd beleving SG en ik niet voor elkaar onder doen)quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
sorry Doc,je weet hoe ik erover denk.
Fakirrrrrrrrrr, DA MAN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:55 schreef Fakir het volgende:
Ongelofelijk he Doc, Ik neem nog even een borreltje om tot rust te komen. Proost
quote:
hell yeah!quote:Op donderdag 26 mei 2005 04:22 schreef popolon het volgende:
bitchin'
quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die FAC hadden jullie dus echt nooit mogen winnen
Als er ooit 1 FAC onterecht gewonnen is.....die was nog onterechter dan die van ons afgelopen week.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had op m'n werk al aangegeven (en ze wetebn hoe fanatiek ik ben ) dat bij een overwinning uik later ziou zijn![]()
Carine zou morgen ochrtend de me4iden naar scjool brebngnen. So everything is taken care of...
Ikl moet aleeen tijdig een mqaat van me bellen die vriijdag nar Liverpool gaat![]()
Dat is eigenlijk mijn enige zorg voor moregnenIk geef 'm 100 pound me om sopuveniers te scoeren !
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]Volgens mij had Doc toen 'ie dit schreef alleen Spa Blauw op
quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:50 schreef stevengerrard het volgende:
oh btw als je een keer mee wilt volgens seizoen dan weet je me te vinden he
jij had DE SMS! Bedankt!quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:15 schreef Ulx het volgende:
Gefeli Doc (Ik had je gisteren al gesmst)
Dank jequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Doc en StevenGerrard en de andere L'pool fans van harte! Ongelofelijk!
En trechtquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:05 schreef Doc het volgende:
[..]
En ondertussen even nog lekker op SCUM gekankerd
Het voelt steeds beter. Begin nu te beseffen dat ik het niet gedroomd heb.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:50 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen het voelt nog altijd goed he
Dit is een van de voordelen van de EU.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kut Milan. Kut Liverpool. Kut lelijk voetbal. Kut koopclubs.
De dag dat we weer teruggaan naar 3 buitenlanders per basisopstelling zakt de Serie A, PD en PL als een plumpudding in elkaar. Krijg dus maar de tering tot die tijd met jullie groot-kapitaal.
Dood aan het kapitaal en de macht. En heerlijk dat Liverpool lekker in de Uefa-Cup mag. Het is al erg zat dat sommige landen 4 van die kut-clubs mogen afvaardigen op het hoogste platform omdat multi-miljonairs en miljardairs alles kopen wat ze willen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit is een van de voordelen van de EU.![]()
Een Ajaciedquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:16 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ga lekker zelf opleiden allemaal. Terug met de max-3-buitenlanders-regel.
Niet echt, want Ajax roept het zelf wel, en leidt fantastisch op, maar in de praktijk stikt het ook bij hun van de aankopen en buitenlanders. Al begint het onder Blind de goeie kant op te gaan.quote:
Ook al naar Pool,en afgelopen seizoen met mij meewillen naar Arsenal,tsj,gloryhunterquote:
Ik had je gisteravond al willen bellen, maar dan was het weer "FUGGGIN' HELLL!!! SCOUZERSSSS!!!!" geworden aan de telefoon, en ik had net bezoek van moeders... dus dacht ik.. chillquote:Op donderdag 26 mei 2005 03:13 schreef Doc het volgende:
[..]kama!!!!!!!!
Tot in ieder geval de 18e (voor die datum bellen we zeker!)!!!!!!
Dat was finnanquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:25 schreef twi het volgende:
Laten we trouwens wel wezen dat iedereen die in de rust nog dacht dat Liverpool terug kon komen, niet echt een reeel beeld van de wedstrijd had. Liverpool werd - op die onthouden penalty na - heel sluw en heel goed keer op keer achterin uitgespeeld. Maar prima dat Milan daardoor dacht dat ze er al waren
Trouwens, ik vraag me af wat die ene verdediger die achter Crespo aan ging bij 't 3e doelpunt in godsnaam aan 't doen was. Geen idee wie 't was, volgens mij Xabi Alonso, maar die hield gewoon in qua rennen terwijl 'ie Crespo echt nog wel bij had kunnen halen.
Dat wil ik net zeggenquote:
Hij levert alleen tig passjes per wedstrijd in.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat wil ik net zeggenGeen slecht woord over Alonso
Gister een van de beste op t veld aan Liverpool kant. Die jongen lijd haast nooit balverlies
![]()
Volgens mij ben jij in de war.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij levert alleen tig passjes per wedstrijd in..
Ja. Die leed veel balverlies.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met die andere Spanjaard die zo kut speelde?.
Maar hij had mij ook gebeld tijdens mijn gebeden!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Volgende keer geen mensen meer wakker bellen hoor Doc!
En bidden deed hijquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar hij had mij ook gebeld tijdens mijn gebeden!
Zal wel druk zijn daar danquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:04 schreef Doc het volgende:
Naar goede LFC traditie gaat de cup met de grote oren vanavond naar de stamkroeg van de scouser captain
Thommo had dat in 1981 gedaan, en Gerrard was dat met deze beker van plan ...
Steve slaapt er zelfs mee:quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:04 schreef Doc het volgende:
Naar goede LFC traditie gaat de cup met de grote oren vanavond naar de stamkroeg van de scouser captain
Thommo had dat in 1981 gedaan, en Gerrard was dat met deze beker van plan ...
quote:"The cup ended up with Stevie G in his room. His girlfriend wasn't here, so he had the cup in his bed instead"
Liverpool team-mate Vladimir Smicer
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik zei nog in de rust, Liverpool wint nog wel... Anders eet ik mijn hoed op...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik zei nog in de rust, Liverpool wint nog wel... Anders eet ik mijn hoed op...
Dan waren ze nu nog penals aan het nemen....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Feliverpool!
Leuke pot, maar verdiende imho geen winnaar.
quote:Llansantffraid biedt play off met Liverpool aan
26/5/2005 18:03
Nu de grootste roes waarin Liverpool en al zijn fans over de spectaculaire winst in de finale van de Champions League langzaam begint weg te ebben, dringt het besef door dat Liverpool er volgend seizoen niet bij is in de Champions League.
Dat de titelhouder vooralsnog ontbreekt, komt door het feit dat Liverpool via het Premiership naast een plaats in de voorronde van het prestigieuze toernooi greep. Everton, dat vierde werd en stadgenoot Liverpool achter zich hield, kreeg van de Engelse voetbalbond (FA) het laatste ticket toebedeeld.
De Europese voetbalbond (UEFA) lijkt ondanks de steeds groter wordende druk niet van plan een uitzondering te maken en een vijfde Engelse club toe te laten. Llansantffraid, de kampioen van Wales, tegenwoordig bekend onder Total Network Solutions (TNS), is bereid Liverpool toch nog een kans te geven.
Het idee is als volgt: Llansantffraid en Liverpool spelen één wedstrijd tegen elkaar, mogelijk in het Millennium Stadium in Cardiff, en de winnaar gaat naar de voorronde van de Champions League, zo stelt TNS-baas Tom Harris voor.
Voor de kampioen van Wales zou het duel 'een mooie manier zijn om het imago van ons voetbal te verbeteren', aldus Harris. 'En Liverpool zou alsnog kans maken hun titel te verdedigen. Met de goedkeuring van de UEFA, FA en onze bond zou onze toekomst in de Champions League geen gevaar lopen.'
Wel mooi dat Carragher Dudek bewogen zou hebben tot diens Grobbelaar-act.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar hij had mij ook gebeld tijdens mijn gebeden!
Dat waren de wedstrijden jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef dvdfreak het volgende:
wat een wedstrijd paar geleden ook met bayern munchen -manchester united bayern stond met 1-0 voor en ManU maakte in in 90 minuut en xtra tijd de 1-2
Kende Dudek Grobelaar wel ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel mooi dat Carragher Dudek bewogen zou hebben tot diens Grobbelaar-act.
Daarmee kwam hij het dichtst bij Grobbelaars wobbly legs.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Die shuffle vond ik het mooist, dat Dudek met zijn benen kronkelend naar beneden ging en dan zwaaiend weer de lucht in. Soort Afrikaanse volksdans. Alleen scoorde Tomasson toen wel, dacht ik.
Toen ik het de derde keer zag viel het me op dat je zelfs kan zien dat Jamie de naam Bruce Grobbelaar uitspreekt!quote:Posted: Thu May 26, 2005 3:39 am Post subject: For this penelty series we thank ...
--------------------------------------------------------------------------------
First of all Bruce G. for inspiration!
Second of all for Carra for reminding Da Dude the Bruce way! (I just watched the final again and saw him gesturing the thing to Dudek
Third JERZY! You DID IT!
Hamann, Smicer and Cisse for scoring the penalties!
Gerrard,Smicer (AGAIN!), and Alonso for scoring during regular time!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:
"Police are appealing for witnesses after a gang of scousers mugged a group of old men from Milan last night. The Istanbul Constabulary say this was a brazen robbery committed in front of a large crowd, none of whom are prepared to talk to them. Pensioner Maldini is quoted as saying "a group of youths hung around for 45 minutes looking a little suspicious, but not in any way dangerous. Then BANG, they shot at us three times before running off with a piece of silverware inscribed with AC MiLiverpool that rightly belonged to me and my pals". Police believe the ring leader is a man with a whiny voice and an unfeasibly small forehead known to his mates as "scouse steve" and are appealing for anyone with information to come forward."
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:
"Police are appealing for witnesses after a gang of scousers mugged a group of old men from Milan last night. The Istanbul Constabulary say this was a brazen robbery committed in front of a large crowd, none of whom are prepared to talk to them. Pensioner Maldini is quoted as saying "a group of youths hung around for 45 minutes looking a little suspicious, but not in any way dangerous. Then BANG, they shot at us three times before running off with a piece of silverware inscribed with AC MiLiverpool that rightly belonged to me and my pals". Police believe the ring leader is a man with a whiny voice and an unfeasibly small forehead known to his mates as "scouse steve" and are appealing for anyone with information to come forward."
Liplezer!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Toen ik het de derde keer zag viel het me op dat je zelfs kan zien dat Jamie de naam Bruce Grobbelaar uitspreekt!
Geweldig!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:39 schreef VoreG het volgende:
http://www.cfc-net.co.uk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7761&whichpage=1
Doc dit al gelezen?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |