Nee iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:36 schreef Ludacriss het volgende:
Dudek... man of the matchWtf dat had ik nooit gedacht
al zijjn fouten zijn vergeven !quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:35 schreef fransie102 het volgende:
DudekDie blijft alleen al om z'n eeuwige helden-status nog wel een tijd bij Liverpool
Mooi om te horen, geweldigquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Ik heb Doc net even gefeliciteerd aan de telefoon.
Die begon te praten en zijn emoties werden hem te veel en hij begon gewoon lekker van blijdschap te huilen aan mijn oor.
Als ik het iemand gun!
Hij gaat zo nog even doorzakken in een kroeg en komt vannacht misschien nog even posten.
Jullie moeten allemaal de groeten van hem hebben.
nee van ac milanquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef APK het volgende:
Is hij fan van Liverpool ofzo?
Liverpool kon niet meer na de 3-3. Die hebben geknokt voor hun leven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef BramK het volgende:
die van psv klaagden ivm de 1/2 finale ?? Erg is dit, het voetbal verliest hier zwaar vandaag ... L'pool wilde zelfs gewoon niet na de 3-3 ... Zéér triestig maarja porto won ook zo vorig jaar ....
Jezus, wat een jankerd. Milan heeft het helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef BramK het volgende:
die van psv klaagden ivm de 1/2 finale ?? Erg is dit, het voetbal verliest hier zwaar vandaag ... L'pool wilde zelfs gewoon niet na de 3-3 ... Zéér triestig maarja porto won ook zo vorig jaar ....
feestquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef BramK het volgende:
L'pool scoort uit een afstandsschot die dida moest pakken en uit een lichte penalty. Deed verder niks. Het voetbal verliest vandaag en als je dat niet ziet ken je echt nie veel van voetbal ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jezus, wat een jankerd. Milan heeft het helemaal aan zichzelf te danken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |