Die ging de pub nog inquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Is Doc al gesignaleerd eigenlijk?
Feli iig, erg mooie wedstrijd!
preciesquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Veel te druk met feesten om achter z'n PC te gaan zitten. En terecht!
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Ik heb Doc net even gefeliciteerd aan de telefoon.
Die begon te praten en zijn emoties werden hem te veel en hij begon gewoon lekker van blijdschap te huilen aan mijn oor.
Als ik het iemand gun!
Hij gaat zo nog even doorzakken in een kroeg en komt vannacht misschien nog even posten.
Jullie moeten allemaal de groeten van hem hebben.
In de pub, waar anders.quote:
In Istanbul natuurlijkquote:
of je leest even een paar posts boven je?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Oh en Doc is na de 3-3 naar boven gegaan en heeft tot aan de penalties niet meer durven kijken en heeft alleen maar een soort schietgebedjes gedaan.
Wat ging die gozer lekker uit zijn bol aan de foon.
idd ik zou niet met hem willen ruilen, op me 37ste nog bij AC milan ballen en tig titels al op zak hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dit het nieuwe CL topic ???
Kijk die Maldini weer staan, die vent heeft toch ook al zijn deel "ongeluk" in zijn carriere gehad ...
Tja, hij heeft veel gewonnen maar ook heel veel verloren. WK-finale, EK-finale, CL-finale nu. Maar goed, volgens mij ook al 6x de EC-1 en CL gewonnen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:08 schreef DAMH het volgende:
[..]
idd ik zou niet met hem willen ruilen, op me 37ste nog bij AC milan ballen en tig titels al op zak hebben![]()
![]()
Als je zo lang op dit niveau meeloopt verlies je ook wel eens wat natuurlijk. Maar eigelijk heeft hij alleen met het nationale elftal nog niets gewonnen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, hij heeft veel gewonnen maar ook heel veel verloren. WK-finale, EK-finale, CL-finale nu. Maar goed, volgens mij ook al 6x de EC-1 en CL gewonnen.
Ik denk dat een verloren WK en EK finale nog wel wat harder doordreunt dan een paar EC titels.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, hij heeft veel gewonnen maar ook heel veel verloren. WK-finale, EK-finale, CL-finale nu. Maar goed, volgens mij ook al 6x de EC-1 en CL gewonnen.
Ja dat denk ik ook, denk dat hij die 6 EC-titels maar al te graag in zou ruilen voor een WK-titel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat een verloren WK en EK finale nog wel wat harder doordreunt dan een paar EC titels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |