Maar hij had mij ook gebeld tijdens mijn gebeden!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Volgende keer geen mensen meer wakker bellen hoor Doc!
En bidden deed hijquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar hij had mij ook gebeld tijdens mijn gebeden!
Zal wel druk zijn daar danquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:04 schreef Doc het volgende:
Naar goede LFC traditie gaat de cup met de grote oren vanavond naar de stamkroeg van de scouser captain
Thommo had dat in 1981 gedaan, en Gerrard was dat met deze beker van plan ...
Steve slaapt er zelfs mee:quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:04 schreef Doc het volgende:
Naar goede LFC traditie gaat de cup met de grote oren vanavond naar de stamkroeg van de scouser captain
Thommo had dat in 1981 gedaan, en Gerrard was dat met deze beker van plan ...
quote:"The cup ended up with Stevie G in his room. His girlfriend wasn't here, so he had the cup in his bed instead"
Liverpool team-mate Vladimir Smicer
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik zei nog in de rust, Liverpool wint nog wel... Anders eet ik mijn hoed op...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik zei nog in de rust, Liverpool wint nog wel... Anders eet ik mijn hoed op...
Dan waren ze nu nog penals aan het nemen....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Feliverpool!
Leuke pot, maar verdiende imho geen winnaar.
quote:Llansantffraid biedt play off met Liverpool aan
26/5/2005 18:03
Nu de grootste roes waarin Liverpool en al zijn fans over de spectaculaire winst in de finale van de Champions League langzaam begint weg te ebben, dringt het besef door dat Liverpool er volgend seizoen niet bij is in de Champions League.
Dat de titelhouder vooralsnog ontbreekt, komt door het feit dat Liverpool via het Premiership naast een plaats in de voorronde van het prestigieuze toernooi greep. Everton, dat vierde werd en stadgenoot Liverpool achter zich hield, kreeg van de Engelse voetbalbond (FA) het laatste ticket toebedeeld.
De Europese voetbalbond (UEFA) lijkt ondanks de steeds groter wordende druk niet van plan een uitzondering te maken en een vijfde Engelse club toe te laten. Llansantffraid, de kampioen van Wales, tegenwoordig bekend onder Total Network Solutions (TNS), is bereid Liverpool toch nog een kans te geven.
Het idee is als volgt: Llansantffraid en Liverpool spelen één wedstrijd tegen elkaar, mogelijk in het Millennium Stadium in Cardiff, en de winnaar gaat naar de voorronde van de Champions League, zo stelt TNS-baas Tom Harris voor.
Voor de kampioen van Wales zou het duel 'een mooie manier zijn om het imago van ons voetbal te verbeteren', aldus Harris. 'En Liverpool zou alsnog kans maken hun titel te verdedigen. Met de goedkeuring van de UEFA, FA en onze bond zou onze toekomst in de Champions League geen gevaar lopen.'
Wel mooi dat Carragher Dudek bewogen zou hebben tot diens Grobbelaar-act.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar hij had mij ook gebeld tijdens mijn gebeden!
Dat waren de wedstrijden jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef dvdfreak het volgende:
wat een wedstrijd paar geleden ook met bayern munchen -manchester united bayern stond met 1-0 voor en ManU maakte in in 90 minuut en xtra tijd de 1-2
Kende Dudek Grobelaar wel ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel mooi dat Carragher Dudek bewogen zou hebben tot diens Grobbelaar-act.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |