Bijgeloof ... It's a drag...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Oh en Doc is na de 3-3 naar boven gegaan en heeft tot aan de penalties niet meer durven kijken en heeft alleen maar een soort schietgebedjes gedaan.
Wat ging die gozer lekker uit zijn bol aan de foon.
shake hands,heb afgelopen zaterdag 4 van de 5 Arsenal pingels niet durven kijkenquote:
Die heb ik ook zelf dan weer persoonlijk gebeld om te feliciterenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
StevenGerrard,gefeli,DE Pool supporter hier.
sorry Doc,je weet hoe ik erover denk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Die heb ik ook zelf dan weer persoonlijk gebeld om te feliciteren
Grinquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die FAC hadden jullie dus echt nooit mogen winnen
Als er ooit 1 FAC onterecht gewonnen is.....die was nog onterechter dan die van ons afgelopen week.
Qua wedstrijd bezoek is SG (de user hier) zeker al meer fan dan ik (- hulde aan hem zeker! qua tijdsduur niet maar da's dankzij mijn vroegere geboorte jaar - en ik denk qua intensiteit van wedstrijd beleving SG en ik niet voor elkaar onder doen)quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
sorry Doc,je weet hoe ik erover denk.
Fakirrrrrrrrrr, DA MAN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:55 schreef Fakir het volgende:
Ongelofelijk he Doc, Ik neem nog even een borreltje om tot rust te komen. Proost
quote:
hell yeah!quote:Op donderdag 26 mei 2005 04:22 schreef popolon het volgende:
bitchin'
quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die FAC hadden jullie dus echt nooit mogen winnen
Als er ooit 1 FAC onterecht gewonnen is.....die was nog onterechter dan die van ons afgelopen week.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had op m'n werk al aangegeven (en ze wetebn hoe fanatiek ik ben ) dat bij een overwinning uik later ziou zijn![]()
Carine zou morgen ochrtend de me4iden naar scjool brebngnen. So everything is taken care of...
Ikl moet aleeen tijdig een mqaat van me bellen die vriijdag nar Liverpool gaat![]()
Dat is eigenlijk mijn enige zorg voor moregnenIk geef 'm 100 pound me om sopuveniers te scoeren !
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]Volgens mij had Doc toen 'ie dit schreef alleen Spa Blauw op
quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:50 schreef stevengerrard het volgende:
oh btw als je een keer mee wilt volgens seizoen dan weet je me te vinden he
jij had DE SMS! Bedankt!quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:15 schreef Ulx het volgende:
Gefeli Doc (Ik had je gisteren al gesmst)
Dank jequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Doc en StevenGerrard en de andere L'pool fans van harte! Ongelofelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |