en trouwens niet eens de Unbeaten Season.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1tje zou ik er wel voor in willen ruilen,absoluut niet alle prijzen van de afgelopen 4 jaar.
Als een team vanuit een 3-0 achtersatnd NOG weet te winnen is DAT bewonderens waardig. Als je DAT niet ziet wet JIJ niets van voetbal...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef BramK het volgende:
[..]
L'pool scoort uit een afstandsschot die dida moest pakken en uit een lichte penalty. Deed verder niks. Het voetbal verliest vandaag en als je dat niet ziet ken je echt nie veel van voetbal ...
Brammetje doet klagen over iets waar hij helemaal niet over mag klaren,zo bijster aanvallend hebben ze nu ook weer niet gespeeld deze hele CL campagne.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Als een team vanuit een 3-0 achtersatnd NOG weet te winnen is DAT bewonderens waardig. Als je DAT niet ziet wet JIJ niets van voetbal...
Veer-kracht! Mentaliteit! Strijdlust! LIVERPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1tje zou ik er wel voor in willen ruilen,absoluut niet alle prijzen van de afgelopen 4 jaar.
Die FAC hadden jullie dus echt nooit mogen winnenquote:
Bijgeloof ... It's a drag...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Oh en Doc is na de 3-3 naar boven gegaan en heeft tot aan de penalties niet meer durven kijken en heeft alleen maar een soort schietgebedjes gedaan.
Wat ging die gozer lekker uit zijn bol aan de foon.
shake hands,heb afgelopen zaterdag 4 van de 5 Arsenal pingels niet durven kijkenquote:
Die heb ik ook zelf dan weer persoonlijk gebeld om te feliciterenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
StevenGerrard,gefeli,DE Pool supporter hier.
sorry Doc,je weet hoe ik erover denk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Die heb ik ook zelf dan weer persoonlijk gebeld om te feliciteren
Grinquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die FAC hadden jullie dus echt nooit mogen winnen
Als er ooit 1 FAC onterecht gewonnen is.....die was nog onterechter dan die van ons afgelopen week.
Qua wedstrijd bezoek is SG (de user hier) zeker al meer fan dan ik (- hulde aan hem zeker! qua tijdsduur niet maar da's dankzij mijn vroegere geboorte jaar - en ik denk qua intensiteit van wedstrijd beleving SG en ik niet voor elkaar onder doen)quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
sorry Doc,je weet hoe ik erover denk.
Fakirrrrrrrrrr, DA MAN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:55 schreef Fakir het volgende:
Ongelofelijk he Doc, Ik neem nog even een borreltje om tot rust te komen. Proost
quote:
hell yeah!quote:Op donderdag 26 mei 2005 04:22 schreef popolon het volgende:
bitchin'
quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die FAC hadden jullie dus echt nooit mogen winnen
Als er ooit 1 FAC onterecht gewonnen is.....die was nog onterechter dan die van ons afgelopen week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |