quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had op m'n werk al aangegeven (en ze wetebn hoe fanatiek ik ben ) dat bij een overwinning uik later ziou zijn![]()
Carine zou morgen ochrtend de me4iden naar scjool brebngnen. So everything is taken care of...
Ikl moet aleeen tijdig een mqaat van me bellen die vriijdag nar Liverpool gaat![]()
Dat is eigenlijk mijn enige zorg voor moregnenIk geef 'm 100 pound me om sopuveniers te scoeren !
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]Volgens mij had Doc toen 'ie dit schreef alleen Spa Blauw op
quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:50 schreef stevengerrard het volgende:
oh btw als je een keer mee wilt volgens seizoen dan weet je me te vinden he
jij had DE SMS! Bedankt!quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:15 schreef Ulx het volgende:
Gefeli Doc (Ik had je gisteren al gesmst)
Dank jequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Doc en StevenGerrard en de andere L'pool fans van harte! Ongelofelijk!
En trechtquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:05 schreef Doc het volgende:
[..]
En ondertussen even nog lekker op SCUM gekankerd
Het voelt steeds beter. Begin nu te beseffen dat ik het niet gedroomd heb.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:50 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen het voelt nog altijd goed he
Dit is een van de voordelen van de EU.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kut Milan. Kut Liverpool. Kut lelijk voetbal. Kut koopclubs.
De dag dat we weer teruggaan naar 3 buitenlanders per basisopstelling zakt de Serie A, PD en PL als een plumpudding in elkaar. Krijg dus maar de tering tot die tijd met jullie groot-kapitaal.
Dood aan het kapitaal en de macht. En heerlijk dat Liverpool lekker in de Uefa-Cup mag. Het is al erg zat dat sommige landen 4 van die kut-clubs mogen afvaardigen op het hoogste platform omdat multi-miljonairs en miljardairs alles kopen wat ze willen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit is een van de voordelen van de EU.![]()
Een Ajaciedquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:16 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ga lekker zelf opleiden allemaal. Terug met de max-3-buitenlanders-regel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |