Geeft niks hoor loezzie, als jij hem niet opent doet iemand anders dat snel genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:03 schreef loezzie het volgende:
Sorry, ben ook niet gewend om he dicht te gooien!! Zal er voortaan even op letten!
Ja hoor, vanaf haar geboorte al eigenlijk, en dat werd alleen maar sterker naarmate ze ouder werd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef poemojn het volgende:
Lois, merkte jij bij Eva zo jong dan al verschil met andere kinderen?
In mijn ogen is het gewoon Danny. In heel zijn doen en laten (behalve dan dat danny het niet in zijn botte kop haalt om zich zelf dan maar pijn te doen om aandacht te krijgen, die weet daar inmiddels (uiteraard) andere manieren voor. Danny heb de eerste 3 jaar van zijn leven alleen maar gegild (hij was verder niet zo driftig en woest als Jayden) en ook niet de makkelijkste dus en dat ging pas beter toen ie zichzelf kon uitdrukken en zich kon redden. Dus we waren een beetje gewaarschuwdquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:04 schreef Lois het volgende:
Knor ik had er geen idee van hoe erg zijn gedrag soms was, je hebt er ook nooit eerder zoveel over losgelaten. Moeilijk hoor! Goed dat er inderdaad snel naar gekeken gaat worden voor hij groter wordt. Denk je zelf sterk aan iets (zoals de samenhang met Kiss) of heeft hij gewoon het temperamentje van zijn vader?
ik ga echt geen diagnose stellen, en ik wil je geen angst aanjagen of iets aanpraten maar sommige dingen komen mij wel heel bekend voor. Vooral die driftbuien bij onverwachte situaties
heb jij dit ergens beschreven staan? ik wil daar graag meer over weten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja hoor, vanaf haar geboorte al eigenlijk, en dat werd alleen maar sterker naarmate ze ouder werd.
hehe, zuiderpark lijkt me niet echt rotterdamquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:05 schreef Martineke het volgende:
Suzanna, Rotterdam woon je toch? ik ben in oostelijk zwembad geweest, oud zooitje, maar de les was erg leuk. verder lijkt de blinkert in capelle mij erg leuk, ben er alleen nog niet geweest dus kan er niks over vertellen.
ik had begrepen dat het hele zwembad nu van David Lloyd was. Maar blijkbaar hebben ze zelf ook nog wat uren dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Martineke het volgende:
[..]
hehe, zuiderpark lijkt me niet echt rotterdam
ET heb op i-net gezien dat de blinkert gewoon babyzwemmen heeft, en ook andere lessen.
het leek me juist zo leuk daar aangezien ze dr verschillende groepen hadden. maar das oud zooitje dan??
zwembad charlois gewoon bezoeken voor een keer is wel lekker hoor, doen wij regelmatig. Ze hebben recreatiebad met pierebad en buitengelegenheid. stroomversnelling, waterspeeltjes etc etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:25 schreef Martineke het volgende:
heel stoer ja van Myrthe
Jolie wat fijn dat het weer wat beter gaat met je, en beter met jou is ook beter met je mama
charlois is ook nog een optie dan, keer kijken kan geen kwaad.
blinkert wil ik zoiezo keer heen, als ik er ben geweest zal ik het wel vertellen hoe het nu is.
en leuke juf was dat zeg
niet echt in de buurt, woon bij tropicana vlakbij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:25 schreef Knorretje het volgende:
[..]
zwembad charlois gewoon bezoeken voor een keer is wel lekker hoor, doen wij regelmatig. Ze hebben recreatiebad met pierebad en buitengelegenheid. stroomversnelling, waterspeeltjes etc etc.
Maaruh als dat een optie is voor jullie, zou ik haast geloven dat jullie hier in de buurt wonen ??
Hij kreeg het benauwd, rooie ogen en vlekjes. Waarschijnlijk hooikoorts ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:52 schreef Suzanna het volgende:
Wat gaaf Yfke...ik ben blij voor jullie!!! Zo hoort het, lekker je kindje bij je thuis...
Bar: veel sterkte met Thijs...moeilijk he, als ze niets willen! Is hij niet gewoon moe en wil hij slapen? (nou ja, willen slapen...)
Anitra: op wat voor manier heeft Djulian last van het badje? Is hij nu ziek?![]()
Jij ook heel veel sterkte!
Misschien is een bevroren broodkorstje iets voor Noa of mag ze nog geen brood? Verder denk ik aan komkommer, peer, meloen idd. Lekker fris en ze krijgt zo toch vocht binnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:36 schreef Suzanna het volgende:
Noa is erg uit haar hum...
maar niet alleen door de warmte. Ze wil niet drinken...zodra de fles bij haar in de buurt komt is ze gretig aan het hijgen (ja, dorst én honger) maar na drie slokjes begint ze vanaf vanochtend onbedaarlijk te brullen.
We hebben al water geprobeerd uit een flesje, dat lukte niet, een stuk meloen ging er achter elkaar in, vond ze HEERLIJK...en water drinken als uit een beker (speen van de fles af) ging ook (met veel knoeien, maar goed). Het zuigen lijkt pijn te doen, dus we denken (alweer) aan tandjes.
Dentinox heb ik al gebruikt, maar dat helpt nog niet echt...
Een vraagje: zijn er nog meer tips? Ervaring??
De hitte speelt ook een grote rol in het geheel, want het valt wel op dat sinds het echt goed warm is hij nog net ff ietsjes erger is als ervoor helaasquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:15 schreef renzell het volgende:
Bar_Mar; heeft ie zo veel last van de hitte, die kleine Thijs? Of is het iets anders denk je?
Moedeloos en machteloos word je daar van he, zo'n huilend mannetje. Succes.
Oh ik bedoelde meer baby-ijsjes als in hele kleine ijsjes. Bij C1000 hebben ze die, van Nestle denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:50 schreef poemojn het volgende:
LB, wat voor baby-ijsjes heb jij gekocht? Ik heb dat niet gezien in de supermarkt.
En die ijsjes zijn me toch een partij ranzigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:29 schreef LadyS het volgende:
Amber heeft vandaag 2 van deze ijsjes op:
Tis iig een perfect formaat
Bij Blokker.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:58 schreef Martineke het volgende:
Maxim is al bijna 5 maanden ja
hee diksap heb ikheb alleen geen stokjes
waar haal ik die eigenlijk??
daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:34 schreef E.T. het volgende:
dat gaat niet lukken LadyS.. Dat is een achterstoeltje
Weet je nog waar je die gekocht hebt?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:24 schreef Lishe het volgende:
'ouderwetse-zelfmaak-ijsjes-dingetjes'
maar er zat geen slag in het wielquote:
oh ik ben (weer) niet de enige zie ik...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:58 schreef kozakken het volgende:
(Heb wel interesse)
als ik hem water geef word dat mij niet in dank afgenomen, vies gezicht trekt hij danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:55 schreef poemojn het volgende:
Je kunt ook gewoon bevroren water geven Martineke.Is toch al lekker genoeg? Of lust hij geen water?
als dit ongeveer is wat je zoekt, zou je bij hans textiel eens moeten gaan shoppen:quote:Op zondag 29 mei 2005 12:29 schreef Githa het volgende:
Ik moest wel snel snel nog wat hemdjes en korte broeken gaan halen want meneer heeft wederom een groeispurt gehad en zit nu toch echt in 68/74Blijkt dat ze bijna nergens hemdjes verkopen voor jongens in babymaatjes
volgens mij denken ze dat jongetjes het niet warm hebben zegt zo'n muts bij de hema ...nee mevrouw, voor jongens verkopen wij die niet in babymaatjes, maar we hebben hem wel in een herenmaat
jah! daar zal ie wel in passen ...ooit
Demi ook, als ze het eerdste druppeltje proeft gaat haar tong al naar buiten, smaakt ook erg zoet, heb het zelf ook maar even geproeft.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:09 schreef TearSong het volgende:
Lekker Snake! Die Cinababy werkte hier ook zo goed. En Tomas vond het nog lekker ook!
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef Rottdog het volgende:
Waar is Snoopy eigenlijk of te wel Morris waar ben je
Dat hij een jaar wordt is al bijzonder genoeg, dus geen clowns of andere rare toeters of bellen. We vieren het de zaterdag erna, heeft hij toch nog niet in de gaten.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:07 schreef Luchtbel het volgende:
Is niks raars aan hoor, hoort gewoon bij dingen als verlatingsangst enzo. Probeer eens een kiekeboespel te doen achter de deur, 3 of 4 keer je hoeft nog om de deur steken en dan gewoon wegblijven. Dat hielp(helpt) hier prima.
Dutch wat nou, that's it. Je doet hem toch nog niet volgende week naar de basisschool he![]()
Maar vertel eens! Hoe ga je z'n verjaardag vieren? Heb je mensen uitgenodigd? Ik ben erg benieuwd!
Best moeilijk hè om haar weer los te laten na deze gebeurtenis?quote:Jolie is voor het eerst weer een hele dag bij de oppas, ik heb nogh niks gehoord dus het zal wel goed gaan. Vanmorgen geprobeerd om d'r in bad te doen maar ze werd heel erg kwaad en verdrietig dus dat laat ik voorlopig maar even. Jammer maar goed met een washand wordt ze ook wel schoon.
prenatal al geweest Githa? of een x bij de Makro kijken als je in de buurt bent, niet altijd even leuk daar, maar wie weet??quote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef Githa het volgende:
Als het warm is heeft hij ook gewoon alleen een romper of zijn zwembroek aan hoor maar als ik weg wil/moet dan is het wel zo leuk als hij wat kleding aan kan ipv een romper...Het is geen must maar wel vreemd dat er voor jongens in kleine maatjes bijna niks is.
O ja... verjaardagskleertjes...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:29 schreef Anitra het volgende:
Snoopy welkom terug!!
Dutchie wel jammer idd dat nu de "spanning" er af is van het saampjes uitzoeken wat je hem gaat geven voor zijn 1e verjaardag. Maar winkelen voor verjaardags kleren of heb je die al?
Geeen eeeeens een clowns tsssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:17 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dat hij een jaar wordt is al bijzonder genoeg, dus geen clowns of andere rare toeters of bellen. We vieren het de zaterdag erna, heeft hij toch nog niet in de gaten.![]()
Tomas past daar nog wel in. Ik reageer even in het overbodige kinderspullen topicquote:Op maandag 30 mei 2005 22:01 schreef bixister het volgende:
Githa, als je een leuk rompertje hebt kun je dat toch als 'hemdje' laten gelden? o en ik heb in maat 62/68 nog een leuk Noppies hemdje in de aanbieding, nauwelijks gedragen want toen Piet erin paste was 't al niet meer zo warm. Anna past er nog wel goed in maar ik heb voor haar zoveel echt meidenspul dat ik het haar toch niet aantrek, merk ik.
Ahhhhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:31 schreef poemojn het volgende:
Het enige dat iets minder gaat met Myrthe is dat ze gisteren tegen de rand van het ledikantje is gevallen, twee tanden door haar lip.Bloedde behoorlijk, het leek alsof de tanden er dwars doorheen waren gekomen.. Maar 't was gelukkig snel over en haar lip is ook niet dik geworden oid.
Euh nee..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:34 schreef bixister het volgende:
Léon al bijna jarig, wow! spannend he dutchie. iemand had er geloof ik al op gewezen maar had je laatst die leuke Léon boekjes bij de AH in de aanbieding gezien?
Bedankt voor de tip!!! Helaas nu geen lekker weer meer hequote:Op zondag 29 mei 2005 18:43 schreef Luchtbel het volgende:
Suzanna nog even over dat extra vocht enzo. Wat ik weleens doe (maar dan hebben we het wel over een verwend kind![]()
) is een stuk meloen of kiwi pureren door de melk heen. Dan wordt het altijd alsnog opgedronken hier. Misschien dat Noa de smaak niet lekker vind en het zo op te lossen is? Is wel niet helemaal de bedoeling natuurlijk maar goed.
Ik bedoelde er totaal helemaal niks mee en ik hoef ook geen excuses hoor. Omdat ik de laatste tijd nogal druk ben geweest met andere dingen heb ik geen tijd gehad om op fok te komen dus ik wilde gewoon even snel laten weten dat alles hier goed gaat en verder niks! Gewoon voor de mensen die misschien hebben gevraagt of het goed ging (blijkbaar niet dus) of voor de mensen die hier nieuwschierig naar zijn.. dat is alles en meer niet! Als ik medelijden wil dat er niet naar dylan gevraagt word of excuses hierom (wat ik nooit zou doen) dan had ik het wel gewoon gezegt. Mijn mond is daar groot genoeg voor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wilde het eigenlijk niet doen maar ik ga er toch even op reageren. Ik snap niet zo goed wat je met je post bedoeld Daanbanaantje. Misschien is het wel niet je bedoeling geweest dat mensen zich gingen excuseren voor het nalaten naar Dylan te vragen maar die uitwerking heeft het schijnbaar wel. Of wilde je gewoon zeggen dat alles goed ging en verder niks? Ik zou het een beetje jammer vinden als hier alleen maar gepost zou kunnen worden als anderen aan je denken ofzo. Men zou ook uit zichzelf spontaan leuk (of minder leuk) kunnen posten. Of heb ik de memo gemist en zijn de regels veranderd?
Dat is jou kijk daarop LB ...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef Luchtbel het volgende:
Daarom vroeg ik het dus ook, terwijl anderen meenden hun excuses te moeten aanbieden, kon ik er niks uit opmaken. Dat is alles.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:47 schreef bixister het volgende:
Piet zei echt al heel vroeg duidelijk 'papa' (komt me bekend voor dus snoopy) en 't duurde eindeloos voor er eens 'mama' uit kwam. maar dit keer lijkt het anders te gaan lopen.
![]()
![]()
Ja dat liedje vindt ie nog steeds heel leuk :0 Noah moet bijna altijd huilen bij het aankleden (en uitkleden vindt ie juist weer grappig!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:09 schreef bixister het volgende:
tex, jij had toch in 't begin zo'n liedje dat Noah heel leuk vond? ik vind dat ook een leuk & lief liedje maar weet niet meer hoe 't ook weer ging. iets over kaboutertjes in 't bos? heb je de tekst ergens, dan weet ik de melodie vast ook wel weer.
Anna moet momenteel heel hard lachen bij 'Op een damespaard... etc.'.erg leuk.
Luchtbel ik verbaasde me ook over al die excuses aan DaanBanaan hoor, dus zo gek vond ik je opmerking niet.
hmmzzz..denk dat ik nu maar vast met Tomas moet gaan oefenen mmmm...mmamaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef snoopy het volgende:
Eerste (soort van) woordjes hier: ja, kijk, papa![]()
Nee ze durft niks meer met water. Ik hoop dat het gauw een beetje minder wordt. Ze durft zelfs geen handjes onder de kraan meer te houden en net geschilde aardappels in een pannetje water was eerst leuk om erin te laten vallen maar nu niet meer. Douchen niet, wasbak niet, tub niet, badje niet. Maar goed blijven proberen maar en hopen dat ze geen poep tot achter in d'r nek krijgt de komende tijd. Want alleen een washandje steeds is eigenlijk net niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |