En die ijsjes zijn me toch een partij ranzigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:29 schreef LadyS het volgende:
Amber heeft vandaag 2 van deze ijsjes op:
Tis iig een perfect formaat
Bij Blokker.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:58 schreef Martineke het volgende:
Maxim is al bijna 5 maanden ja
hee diksap heb ikheb alleen geen stokjes
waar haal ik die eigenlijk??
daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:34 schreef E.T. het volgende:
dat gaat niet lukken LadyS.. Dat is een achterstoeltje
Weet je nog waar je die gekocht hebt?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:24 schreef Lishe het volgende:
'ouderwetse-zelfmaak-ijsjes-dingetjes'
oh ik ben (weer) niet de enige zie ik...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:58 schreef kozakken het volgende:
(Heb wel interesse)
als ik hem water geef word dat mij niet in dank afgenomen, vies gezicht trekt hij danquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:55 schreef poemojn het volgende:
Je kunt ook gewoon bevroren water geven Martineke.Is toch al lekker genoeg? Of lust hij geen water?
als dit ongeveer is wat je zoekt, zou je bij hans textiel eens moeten gaan shoppen:quote:Op zondag 29 mei 2005 12:29 schreef Githa het volgende:
Ik moest wel snel snel nog wat hemdjes en korte broeken gaan halen want meneer heeft wederom een groeispurt gehad en zit nu toch echt in 68/74Blijkt dat ze bijna nergens hemdjes verkopen voor jongens in babymaatjes
volgens mij denken ze dat jongetjes het niet warm hebben zegt zo'n muts bij de hema ...nee mevrouw, voor jongens verkopen wij die niet in babymaatjes, maar we hebben hem wel in een herenmaat
jah! daar zal ie wel in passen ...ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |