hehe, zuiderpark lijkt me niet echt rotterdamquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:05 schreef Martineke het volgende:
Suzanna, Rotterdam woon je toch? ik ben in oostelijk zwembad geweest, oud zooitje, maar de les was erg leuk. verder lijkt de blinkert in capelle mij erg leuk, ben er alleen nog niet geweest dus kan er niks over vertellen.
ik had begrepen dat het hele zwembad nu van David Lloyd was. Maar blijkbaar hebben ze zelf ook nog wat uren dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Martineke het volgende:
[..]
hehe, zuiderpark lijkt me niet echt rotterdam
ET heb op i-net gezien dat de blinkert gewoon babyzwemmen heeft, en ook andere lessen.
het leek me juist zo leuk daar aangezien ze dr verschillende groepen hadden. maar das oud zooitje dan??
zwembad charlois gewoon bezoeken voor een keer is wel lekker hoor, doen wij regelmatig. Ze hebben recreatiebad met pierebad en buitengelegenheid. stroomversnelling, waterspeeltjes etc etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:25 schreef Martineke het volgende:
heel stoer ja van Myrthe
Jolie wat fijn dat het weer wat beter gaat met je, en beter met jou is ook beter met je mama
charlois is ook nog een optie dan, keer kijken kan geen kwaad.
blinkert wil ik zoiezo keer heen, als ik er ben geweest zal ik het wel vertellen hoe het nu is.
en leuke juf was dat zeg
niet echt in de buurt, woon bij tropicana vlakbij.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:25 schreef Knorretje het volgende:
[..]
zwembad charlois gewoon bezoeken voor een keer is wel lekker hoor, doen wij regelmatig. Ze hebben recreatiebad met pierebad en buitengelegenheid. stroomversnelling, waterspeeltjes etc etc.
Maaruh als dat een optie is voor jullie, zou ik haast geloven dat jullie hier in de buurt wonen ??
Hij kreeg het benauwd, rooie ogen en vlekjes. Waarschijnlijk hooikoorts ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:52 schreef Suzanna het volgende:
Wat gaaf Yfke...ik ben blij voor jullie!!! Zo hoort het, lekker je kindje bij je thuis...
Bar: veel sterkte met Thijs...moeilijk he, als ze niets willen! Is hij niet gewoon moe en wil hij slapen? (nou ja, willen slapen...)
Anitra: op wat voor manier heeft Djulian last van het badje? Is hij nu ziek?![]()
Jij ook heel veel sterkte!
Misschien is een bevroren broodkorstje iets voor Noa of mag ze nog geen brood? Verder denk ik aan komkommer, peer, meloen idd. Lekker fris en ze krijgt zo toch vocht binnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:36 schreef Suzanna het volgende:
Noa is erg uit haar hum...
maar niet alleen door de warmte. Ze wil niet drinken...zodra de fles bij haar in de buurt komt is ze gretig aan het hijgen (ja, dorst én honger) maar na drie slokjes begint ze vanaf vanochtend onbedaarlijk te brullen.
We hebben al water geprobeerd uit een flesje, dat lukte niet, een stuk meloen ging er achter elkaar in, vond ze HEERLIJK...en water drinken als uit een beker (speen van de fles af) ging ook (met veel knoeien, maar goed). Het zuigen lijkt pijn te doen, dus we denken (alweer) aan tandjes.
Dentinox heb ik al gebruikt, maar dat helpt nog niet echt...
Een vraagje: zijn er nog meer tips? Ervaring??
De hitte speelt ook een grote rol in het geheel, want het valt wel op dat sinds het echt goed warm is hij nog net ff ietsjes erger is als ervoor helaasquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:15 schreef renzell het volgende:
Bar_Mar; heeft ie zo veel last van de hitte, die kleine Thijs? Of is het iets anders denk je?
Moedeloos en machteloos word je daar van he, zo'n huilend mannetje. Succes.
Oh ik bedoelde meer baby-ijsjes als in hele kleine ijsjes. Bij C1000 hebben ze die, van Nestle denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:50 schreef poemojn het volgende:
LB, wat voor baby-ijsjes heb jij gekocht? Ik heb dat niet gezien in de supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |