abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27510001
oops ik lees nu ook pas van de tandendoordelip... wat zielig.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:52:44 #202
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27510040
wat een lieve foto zeg

snoopy welkom terug.

Arme myrthe, maar meestal ziet het er idd enger en erger uit dan dat het is.

Demi is vanacht van half 3 tot half 7 wakker geweest, Ze wilde echt geknuffeld worden dus wij waren lekker aan het knuffelen poept ze haar luier vol en loopt het er langs heen, lekker over mij heen dus, even later begon ze net na het voeden een beetje te spugen lekker in mama's haar.
Dus kon midden in de nacht nog me eigen 2 keer wassen ook.
Maar goed dat ik zoveel van dat kleine ding hou.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:55:28 #203
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27510130
Myrthé wat sneu, Poejmon jij ook een kusje is voor jou ook niet leuk
Gelukkig verder geen last meer van
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27510211
jaja snake, lekker allemaal he, en dat midden in de nacht!

oja en tex & snoopy, wat leuk dat jullie vakantie(tje)s zo geslaagd zijn, ook voor die kleintjes. tex, geweldige parijs-foto's zag ik.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:05:37 #205
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27510436
Ach arme Myrthe en Snake

Tis ook lief hoor dat ze bij me wil slapen, het is sowieso een vreselijke knuffelkont (of slijmbal ) die slaat rustig midden in de winkel d'r amrne om m'n nek om even lekker te gaan tongen
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 13:30:06 #206
81992 Githa
pi_27511192
Luchtbel

snake jah jah ze kunnen je, zo klein als ze zijn, al flink bezig houden

en Myrthe een tand door de lip .....agossie ijsjes doen wonderen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:01:01 #207
640 snoopy
peanuts
pi_27512152
Arme Myrthe Kusje erop

Jolietje wat lig je heeeeerlijk bij je mama Ziet er echt zo lief uit.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:17:31 #208
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27520405
Hier had ik vanmiddag even een Thijs die zich kwaad maakte omdat hij iets wilde hebben/pakken wat op de salontafel lag, dus hij eerst op zijn knietjes en handjes op tafel...
Kon hij er nog niet bij.
Dus dan maar stukje proberen te gaan staan.... maar dat ging niet helemaal soepel en toen had hij er schijnbaar genoeg van want hij ging weer liggen en ging maar met het andere speeltje spelen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:44:45 #209
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27528275
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:34 schreef bixister het volgende:
Léon al bijna jarig, wow! spannend he dutchie. iemand had er geloof ik al op gewezen maar had je laatst die leuke Léon boekjes bij de AH in de aanbieding gezien?
Euh nee.. Ook al niet gezien! Ik voel me ineens heel erg slecht op de hoogte wat leuk is voor kinderen. Denk niet aan verjaardagskleding, heb geen Léon-boekjes gezien, straks vergeet ik zijn verjaardag ook nog!

Myrthe, vrouwtje toch!
Dikke (wel delen met je moeder hè)

LB, ik fotoshop die foto van jou en Jolie wel zo dat ik Léons zijn koppie erop krijg. Wat een onwijze foto!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_27528620
Bedankt voor alle kusjes Ik heb ze eerlijk met Myrthe gedeeld!

Snake, wat een verhaal Vannacht hopelijk wat rustiger, en meer slaap voor jullie.

Jammer dat je die boekjes-aanbieding niet gezien had Dutchie, maar misschien heeft de AH ze nog?
En aan verjaardagskleding had ik ook nog niet gedacht. Denk ook niet dat Myrthe dat verschil al merkt.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:02:53 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27528904
Hehe stuur je me de foto dan even Dutch, kan ik mooi m'n vriendje stangen Je kleedt d'r als een jongetje, de mensen zien niet dat je een dochter hebt hoor LB blablabla
pi_27530394
Ik heb vandaag trouwens post gehad van Nutricia: je kunt hun fruitsnack ook invriezen als ijsje.
Is wel duur: je hebt dan 4 ijsjes voor 2,49.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:58:50 #213
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27530666
vanavond is ze de hele avond wakker geweest dus hopenlijk slaapt ze nu weer wat betre, ach , achteaf moest ik er wel om lachen, op het moment zelf alleen niet zo.

ik had Thijs wel willen zien bijna staan hoor, volgende keer foto maken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2005 @ 13:23:21 #214
81992 Githa
pi_27541967
Jordy is vandaag precies 4 maanden
alweer 4 maanden geleden
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:32:30 #215
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27542283
quote:
Op zondag 29 mei 2005 18:43 schreef Luchtbel het volgende:

Suzanna nog even over dat extra vocht enzo. Wat ik weleens doe (maar dan hebben we het wel over een verwend kind ) is een stuk meloen of kiwi pureren door de melk heen. Dan wordt het altijd alsnog opgedronken hier. Misschien dat Noa de smaak niet lekker vind en het zo op te lossen is? Is wel niet helemaal de bedoeling natuurlijk maar goed.
Bedankt voor de tip!!! Helaas nu geen lekker weer meer he ... tenminste, geen warm weer...

Noa was vanochtend weer zo aan het krijsen met de fles...zo zielig ... ik weet niet of het nu weer tandjes-probleem is maar ze had gisteren wel een poep-dag én ze heeft rode biletjes (nog nooit gehad)... dus misschien komen er nu toch tandjes aan
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:37:52 #216
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27542462
Gefeliciteerd Jordy!! Hij is eigenlijk nog maar heel klein he...Noa is bijna 6 maanden! Dat scheelt gewoon bijna 2 maanden! (ben me even aan het verbazen )

Myrthe: lees net dat je tandjes door je lip had, wat naar zeg... (ik weet hoe het voelt )

Luchtbel: wat is Jolie afgevallen zeg, lees ik nu pas... (ben hier een tijdje niet geweest) Fijn dat het wel beter gaat met de brandwond!
pi_27543029
Jordy ook al weer 4 maanden

Suzanna, gebruik je misschien Nutrilon??? Benthe vond Nutrilon niet te drinken en ben toen overgestapt op Friso. Bij het CB vertelde zij mij ook dat Friso meer naar moedermelk smaakt. Toen ik dat ging gebruiken, dronk ze wel de fles leeg. Wellicht een overweging
pi_27556366
HIer gaat het steeds een beetje beter

Vannacht heeft Thijs van 21.00 uur tot 3.30 uur geslapen voorheen werd hij dus tussen 23.00 en 01.00 wakker.

Ik ga hem nu tijdens de volgende fles maar wat rijstebloem bij doen kijken of we nu weer wat langer kunnen rekken

Jordy alweer 4 maand wat vliegt de tijd
pi_27559605
Met dylan gaat alles goed...
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_27559754
Heey Daanbanaantje Fijn om te lezen dat het goed gaat met Dylan.

Sorry was een beetje druk met mijn mannetje om niet gezien te hebben dat we al een tijdje niets over Dylan hebben gehoord
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:35:29 #221
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27559888
Hoe oud istie nou, DaanBanaan? (enne, ik ben hier ook al een tijdje weer niet geweest)
Fijn dat het goed met m gaat !
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2005 @ 22:38:42 #222
81992 Githa
pi_27560033
Jullie weten dat we met Jordy al even bezig zijn qua voeding, dat hij zoveel honger heeft ondanks dat hij Forte krijgt.
Nu mocht hij van de kinderarts 2/ 3 scheppen rijstenbloem door zijn voeding hebben. Met die warmte zijn we daar niet mee begonnen omdat hij toen uit zichzelf al wat minder honger had maar nu de laatste dagen is het weer hetzelfde liedje, dus hebben we hem 2 scheppen rijstenbloem, gemengd door zijn flesvoeding van 11.00 u gegeven.
Hij heeft hem in no-time leeg maar huilt daarna meer en spuugt nu ook wat terug, al is het minimaal. Jordy heeft nog nooit eerder wat terug gegeven dus nu vraag ik me af of het beter is om te stoppen of niet ? Het feit blijft natuurlijk wel dat hij dan honger blijft houden. Moet hij gewoon wennen of is dit een teken dat zijn darmpjes het niet aan kunnen?

Overigens krijgt hij alleen een papfles om 11.00 omdat hij met die fles de meeste moeite had, qua tijd, zal iets met midden op de dag en het verspillen van zijn energie te maken hebben

anyway laat maar horen wat jullie gedachtens hierbij zijn.....

Daanbanaantje....natuurlijk wil ik wel meer weten als "het gaat goed met Dylan" ik ben nieuwsgierig

edit: Ook ik heb het nagelaten naar jullie te vragen en ik schaam me diep Daan
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:47:22 #223
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27560393
Lijkt me niet dat dat spugen met zijn darmen te maken heeft Githa, maar misschien wél dat hij er nog niet klaar voor is (volgens mij heeft het nog geen invloed op de darmen als het nog niet verteerd heeft).
Noa vindt pap helemaal niet lekker en krijste vanochtend misschien ook daardoor. Ik heb wel het idee dat het ook aan de speen kan liggen, maar weet niet of hij nou te open of te dicht is ofzo. Of vacuum trekt door de pap? Misschien is dat bij Jordy ook een reden, de speen? misschien te grote opening?

Ik vind het eigenlijk een beetje 'raar' dat je niet gewoon wat meer melk mag geven naar behoefte Githa. Als hij écht honger heeft heeft hij blijkbaar gewoon meer voeding nodig en kan hij het ook gebruiken. Dat is per baby toch verschillend? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

Daanbanaan (nog eventjes): ik ben ook erg nieuwsgierig...wilde eigenlijk ook meer vragen!
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:57:24 #224
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27560748
gos laat ik nu net vanmiddag gedacht hebben aan DaanBanaan om te vragen hoe het gaat aangezien ik al ff niks meer zag van haar en Dylan, maar t gaat goed gelukkig

ik las van tand door de lip, kweet niet of het wel goed is voor de hele kleine onder ons, maar ik heb van de moeder van mijn oude oppaskindjes geleerd om er suiker op te doen, dat stolt namelijk het bloed of zoiets
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2005 @ 23:08:45 #225
81992 Githa
pi_27561151
Suzanna, die speen zou wel eens kunnen zijn...door een gewone speen past de pap niet een door een 123 speen komt het eigenlijk te snel want hij heeft die fles gewoon letterlijk in 5 min leeg de zuipert

Nu vraag ik em ook af of Jordy zijn nachtvoeding nog wel nodig heeft * lees de laatste voedin van 24.00 * als ik hem niet wek dan slaapt hij door en dus zou ej zeggen dat hij zonder kan. Is het niet beter om dan die laatste fles teverdelen over die overige 4 ik roep maar wat alleen lijkt me er ineens 40/50 cc bij in een fles wel een beetje veel.

Hoe zou ik dat dan kunnen aanpakken ? want de tijden moeten dan ook verlegd worden natuurlijk zodat hij zijn laatste fles niet al om 19.00 krijgt maar pas om 20.00/21.00 ...en en en heel veel dingen natuurlijk.
Alles gooi je dan om zou dat een optie zijn ?

De kinderarts zegt dat de laatste voeding er eventueel af mag zodra ze 6 kg zijn ...Jordy weegt er 7 dus dat zou kunnen maar het CB zegt weer heel stellig 5 maanden! en in combi met zijn hongergevoel probleem zou er best een oplossing in die laatste fles kunnen zitten , volgen jullie me nog
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:23:49 #226
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27561675
Githa, wij zijn bij Luuke met 6 kilo overgegaan op 4 voedingen. Ze was toen net 4 maanden. Ze gaf dat zo'n beetje zelf aan en heeft er niks van geleden. Ze lijkt nu veel tevredener zelfs dan daarvoor. Ze krijgt 4 keer 200 cc. (180 water, 6 scheppen Omneo.)
O, en wat betreft de tijden. Haar laatste fles krijgt ze wel rond 19.00 uur, we hebben gewoon alleen de voeding van 23.00u laten vallen. Ging eigenlijk helemaal vanzelf. Ze werd steeds moeilijker wakker en dronk steeds minder van haar laatste voeding.
Succes hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2005 @ 23:25:13 #227
81992 Githa
pi_27561730
ohw Lishe en hoe heb je die overgang op tijden gedaan ? .... 5 uur er tussen ?
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:26:51 #228
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27561792
We volgen een beetje haar ritme, al naar gelang ze wakker is. Dus als ze om 7 uur wakker wordt
--> 7.00u, 11.00u, 15.00u en 19.00u.
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2005 @ 23:31:47 #229
81992 Githa
pi_27561938
Ohw dan hoeft Jordy niet eens veel af te wijken van zijn schema, mocht hij het terkken tenminste.
Ik twijfelde een beetje of de tijd niet te lang was, als hij om 19.00 zijn laatste fles krijgt.

Nou goed uitproberen dus.... zowel met tijd als met hoeveelheid.
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:32:43 #230
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27563471
Githa dat probleem met de speen hadden wij ook. De M speen was te klein voor melk met rijstebloem, maar de papspeen (L) weer te groot. Wij hebben toen van een M speentje het gaatje wat groter gemaakt en nu gaat het prima

Noah is een beetje verkouden. Hij is al een tijdje wat snotterig enzow, maar nu moet ie ook steeds hoesten, zelfs in zn slaap! Soms dan verslikt ie zich bij het hoesten zelfs in z'n eigen slijm
Is er iets wat we eraan kunnen doen? Speciale baby hoestdrank ofzow, of kan dat alleen via de huisarts?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 2 juni 2005 @ 07:42:13 #231
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27566232
Volgens onze huisarts kan je de hoestdrankjes van de drogist gewoon gebruiken.
Ook werd ons door het CB geadviseerd het matrasje van het bed bij het hoofdeinde iets te verhogen. (Wij hebben er een knuffel onder gelegd.)
Beterschap Noah!
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 07:57:56 #232
81992 Githa
pi_27566318
Noah Beterschap
Tegen een verstopt neusje gebruik ik het pompje en een zoutoplossing, verder nooit eerder wat nodig gehad voor Jordy....ik zou het dus niet weten.

Het lijkt me dat er van VSM ook wel iets tegen verkoudheid/hoesten is, bel je huisarts of apotheek is op.
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:09:49 #233
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27567155
Het lijkt wel of Noa een betere nachtrust heeft in dit bedje...maar kan ook komen doordat ze meer ruimte heeft dat ze vrolijker is als ze wakker wordt...

Ik keek net naar haar in de box (ze was een beetje aan het 'zeuren'...) ligt ze weer op haar buik (ik had haar net op haar rug gelegd) en als ik naar haar kijk krijg ik een lief lachje!!
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:11:37 #234
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27567197
Beterschap voor Noah trouwens!
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:15:44 #235
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27567276
mijn huisarts vind het geen goed idee om baby's hoestdrank en zo te geven, maxim is ook verkouden geweest en hem heb ik alleen maar af en toe eens zn neusje met een zout oplossing gedaan en verder niks. huisarts zei dat baby's meer zieker worden van allerlei troep in hun lijf
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:35:01 #236
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27567693
Handig die tegenovergestelde meningen van verschillende huisartsen
Van z'n neusje heeft Noah niet zoveel last. Het gaat me vooral om het hoesten, omdat ie gisteren dus even half stikte tijdens het hoesten Wil niet dat ie er een volgende keer echt in blijft hangen...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_27567815
Hey Tex, Benthe ook al paar keer hoesterig geweest en CB zei tegen mij dat ik gewoon een hoestdrankje kon halen. Ze hebben bij apo/drogist een speciaal hoestdrankje voor babies.

'k Heb trouwens Bisolvon gebruikt tegen vastzittend slijm.
trouwens idd erg handig dat er zo vaak het tegenovergestelde gezegd wordt
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:40:12 #238
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27569585
Mijn huisarts adviseerde Tijmsiroop tegen de hoest.

En ik had de gouden gids onder het hoofdeind van het ledikantje liggen...

altijd prettig, al die andere adviezen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:42:38 #239
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27569644
Stom, al die verschillende adviezen van huisartsen etc. zeg! Ik word daar soms een beetje moedeloos van. Probeer altijd maar mijn nuchtere verstand en wat gevoel te gebruiken.
Succes Texelonia.

E.T. Onze raadsheren geven dus zo ongeveer dezelfde adviezen..
pi_27569980
Hier kregen we geen hoestdrankje van de huisarts voor Thijs omdat dat niet zo mogen nog....
Hier hebben we op een bepaald moment die puffjes gekregen en die hielpen goed.

Wat we dus gister geprobeerd hebben met de melkvoeding van Thijs heeft niet geholpen hij kreeg die fles om 22.00 uur en heeft toen geslapen tot 03.00 uur en daarna kwam hij om de 3 uur.

Noah iig beterschap
En Suzanne fijn dat het lijkt dat Noa beter slaapt
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:02:34 #241
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27572332
Bar_en_Mar: Noa krijgt ook nog 's nachts de fles, vannacht om 12:00 en weer om 5 uur, daarna weer om half 10. Soms heb ik het idee dat ze te veel voedingen krijgt op een dag zo, maar ja, je kunt haar geen honger laten lijden én ze heeft die fles echt nodig 's nachts.
Als ik haar trouwens om 22:00 de fles zou geven zou ze ook om 2/3 uur weer wakker worden. Is vaak genoeg gebeurd en dat is erg vermoeiend.
Oh ja, pasgeleden heeft ze één keer 8 1/2 uur doorgeslapen. Enige keer dat DAT ooit gebeurd is, en daarna ook niet meer voorgekomen. HELAAS...
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 18:07:53 #242
81992 Githa
pi_27584300
Wij gaan vanavond proberen de late fles weg te laten ....vanavond krijgt hij wat rijstebloem door zijn fles enne daar moet hij het dan mee doen tot 7.00 Ik ben benieuwd.
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:07:55 #243
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27584302
Nou ik ben gewoon naar de apotheek gegaan en gevraagd wat ze voor me hadden. Heb zoutoplossing tegen verstopte neus enzow, en hoestsiroopje tegen de keel. Mochat ie allebei nu al hebben aldus de apotheek. Kon ook tijmsiroop krijgen, maar dat deed volgens haar niet zoveel, verzacht alleen de keel een beetje.
©Dumbo
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:09:33 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27585634
Ik wilde het eigenlijk niet doen maar ik ga er toch even op reageren. Ik snap niet zo goed wat je met je post bedoeld Daanbanaantje. Misschien is het wel niet je bedoeling geweest dat mensen zich gingen excuseren voor het nalaten naar Dylan te vragen maar die uitwerking heeft het schijnbaar wel. Of wilde je gewoon zeggen dat alles goed ging en verder niks? Ik zou het een beetje jammer vinden als hier alleen maar gepost zou kunnen worden als anderen aan je denken ofzo. Men zou ook uit zichzelf spontaan leuk (of minder leuk) kunnen posten. Of heb ik de memo gemist en zijn de regels veranderd?

Rottdog ik zag Zoe (met puntjes) in het fototopic en ik wou nog even zeggen dat ik d'r zo ontzettend groot vind ineens. Die armen joh! Al echt van een kindje, zo weinig worstjes! Onwijs.
Amber trouwens ook zag ik
pi_27585941
Djulian heeft een loopvliegtuig, de propelor draait echt.
Nu ging hij de propelor vangen en daarna er in bijten.
We hebben nu geleerd dat je de propelor niet aan moet zetten als Djulian er net in gehapt heeft.

* Anitra gaat nu de huiskamer dweilen

pi_27586522
Getsie Djulian

Morris moet wel weer afkicken van de vakantie merk ik. Wij ook hoor maar hij is niet echt gezellig geweest de afgelopen dagen Hij kreeg natuurlijk de heeeele dag aandacht van iedereen en dat is nu weer minder. Bij de kinderopvang heeft hij zich voorbeeldig gedragen en die waren verbaasd want zij zijn gewend dat kindjes na een vakantie wat humeurig kunnen zijn. Ze zouden hem thuis eens moeten zien Maar het is en blijft nog steeds een heerlijk mannetje
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:36:23 #247
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27588065
Ze wordt ook ineens een hele meid LB, heb haast gewoon geen tijd om er bij stil te staan zo snel gaat het op dit moment. Ze loopt heel wat meters in de box, rond de tafel en ga zo maar door heeft er ook echt schik bij. Zo zit er plots een boventand (ja ja we hebben er nu 3) alles gaat snel nog even en ze is zelfs een jaar
pi_27588246
Zoë, ik vind het knap hoor dat je al zo in de rondte loopt! Bij Morris zit er nog geen beweging in
Hij kan heeeeeel goed rechtop zitten
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 08:40:44 #249
81992 Githa
pi_27597778
Jordy is de nacht geweldig doorgekomen zonder die late voeding. Hij is echter wel even om 5.00 wakker geweest maar dat was echt, tut erin en verder slapen dus het ging goed toen om 7.00 de voeding en nu ligt hij nog in bed * tros is *
pi_27597913
Wat goed Jordy
Hier heb ik ook een slaap kop. Als hij om 19 uur naar bed gaat word hij om 6 of 7 uur wakker en als hij om 20 uur naar bed gaat word hij pas rond 9 uur/half 10 wakker. Gister is hij dus een uurtje later gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')