Jullie weten dat we met Jordy al even bezig zijn qua voeding, dat hij zoveel honger heeft ondanks dat hij Forte krijgt.
Nu mocht hij van de kinderarts 2/ 3 scheppen rijstenbloem door zijn voeding hebben. Met die warmte zijn we daar niet mee begonnen omdat hij toen uit zichzelf al wat minder honger had maar nu de laatste dagen is het weer hetzelfde liedje, dus hebben we hem 2 scheppen rijstenbloem, gemengd door zijn flesvoeding van 11.00 u gegeven.
Hij heeft hem in no-time leeg maar huilt daarna meer en spuugt nu ook wat terug, al is het minimaal. Jordy heeft nog nooit eerder wat terug gegeven dus nu vraag ik me af of het beter is om te stoppen of niet ? Het feit blijft natuurlijk wel dat hij dan honger blijft houden. Moet hij gewoon wennen of is dit een teken dat zijn darmpjes het niet aan kunnen?
Overigens krijgt hij alleen een papfles om 11.00 omdat hij met die fles de meeste moeite had, qua tijd, zal iets met midden op de dag en het verspillen van zijn energie te maken hebben
anyway laat maar horen wat jullie gedachtens hierbij zijn.....
Daanbanaantje....natuurlijk wil ik wel meer weten als "het gaat goed met Dylan" ik ben nieuwsgierig
edit: Ook ik heb het nagelaten naar jullie te vragen en ik schaam me diep Daan