abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27453698
Ik was ook al bij de Hema geweest voor van die hemdjes (of mouwloze shirtjes, hoe ze het ook willen noemen..), niks! Ook geen korte broeken overigens. Bij de zeeman hadden ze gelukkig wel wat dingen. Geen hemdjes, maar wel shirtjes met korte mouwen. En de afgelopen paar dagen heeft Tomas eigenlijk alleen een rompertje aangehad, het was erg warm in zijn kamertje
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 29 mei 2005 @ 15:39:27 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27453950
Githa ik heb gewoon ondergoed in de kleinste maat gekocht en keertje op 60 graden gewassen en tadaaa mat 74/80. Dus zo kun je ook aan hemdjes komen. Overigens vind ik alleen een rompertje goed zat met dat weer, alleen is mij afgeraden om Jolie deze zomer met blote rug en billen in de zon te laten komen. Tja.

Ik ben zo vreselijk trots op Jolie. Zojuist de gaasjes weer van de ergste plekken gehaald en het ziet er echt stukken mooier uit. Het is niet meer naar plakkerig en het ziet er gewoon roze uit. Dinsdag naar de dokter om het te laten bekijken maar het ziet er echt superveel mooier uit. Ze is wel best wel veel afgevallen, 750 gram in een week maar ja ze knapt weer op en daar gaat het om. Gister had ze een superdag op het strand, alle aandacht alleen voor haar. Ze heeft gewoon 2 keer 2 uur lekker liggen slapen in de wagen. Ik vind het zo knap van d'r dat ze zich hier maar gewoon doorheen slaat. Kleine heldin!

Ze heeft trouwens een nieuw woordje geleerd; kijk! Echt stoer!
pi_27454562
Jolie Fijn dat het zo goed geneest en dat het weer wat beter gaat.
It's all up to you
  zondag 29 mei 2005 @ 16:01:46 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27454640
wat geweldig nieuws luchtbel, ben zo blij voor Jolie en voor jou ook natuurlijk.

Demi doet het nu enorm goed, de cinababy werkt goed en geen last meer van darmkrampjes, Demi is een heel andere en vrolijkere baby.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 29 mei 2005 @ 16:43:42 #155
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27455992
Vergeet ik helemaal erbij te vertellen dat ze deze week ook nog eens van 2 naar 5 tanden is gegaan!
pi_27456833
Lekker Snake! Die Cinababy werkte hier ook zo goed. En Tomas vond het nog lekker ook!
It's all up to you
  zondag 29 mei 2005 @ 18:24:39 #157
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27459159
Tuurlijk LB zo krijg je alles in 1 dat Jolie van het zomer niet bloot in de zon mag kan ik me goed voorstellen dan brand het gewoon weer en das echt niet fijn Gelukkig gaat het beter met haar
  zondag 29 mei 2005 @ 18:43:10 #158
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27459654
Ja maar dan eis ik wel dat we nu nergens meer last van gaan hebben

Suzanna nog even over dat extra vocht enzo. Wat ik weleens doe (maar dan hebben we het wel over een verwend kind ) is een stuk meloen of kiwi pureren door de melk heen. Dan wordt het altijd alsnog opgedronken hier. Misschien dat Noa de smaak niet lekker vind en het zo op te lossen is? Is wel niet helemaal de bedoeling natuurlijk maar goed.

Edit: kan je ook lekkere ijsjes mee maken trouwens.
  zondag 29 mei 2005 @ 19:14:15 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27460539
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:09 schreef TearSong het volgende:
Lekker Snake! Die Cinababy werkte hier ook zo goed. En Tomas vond het nog lekker ook!
Demi ook, als ze het eerdste druppeltje proeft gaat haar tong al naar buiten, smaakt ook erg zoet, heb het zelf ook maar even geproeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 29 mei 2005 @ 19:15:25 #160
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27460580
lekker LB dat Jolie d'r rug zo mooi geneest!

En idd, mouwloze hemdjes bij HansTextiel of Zeeman
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 20:12:46 #161
81992 Githa
pi_27462227
LB wat slim dat nog eens een tip
en Jolie wat fijn dat het allemaal beter gaat, niks zo erg om een klein hummeltje zo hulpeloos te zien

Hulde aan cinababy super dat het zijn werk doet he tearsong en snake
  zondag 29 mei 2005 @ 21:50:16 #162
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27465086
Ik heb Thijs met die warme dagen buiten voornamelijk in zijn rompertjes gelegd, als we ergens heen gingen had ik een soort van katoenen trappelpakje zonder rompertje en dat ging goed.

Thijs lijkt overgens ietwat rustiger, gelukkig is de warmte er ook al af nu.

Hij was iig erg lief op het feest van Opa en Margriet ze hebben hem niet gehoord, wel was hij die nacht 1 keertje wakker geworden.
Toen we vanmiddag om Thijs gingen was hij helemaal blij toen hij ons zag, vrolijk met zijn beentjes trappelen en een bigsmile

Nu ligt hij lekker rustig te slapen in zijn bedje

Jolie ik ben blij dat je huidje netjes geneest nog even volhouden meis en dan is het helemaal genezen je bent Mama's Kanjer en wat stoerrr meis van 2 naar 5 tandjes

Snakelady fijn dat de cinababy zo goed aanslaat bij Demi
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 29 mei 2005 @ 21:56:15 #163
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27465268
even jompelen voor Jolie en d'r mama! Super, ik ben blijv oor jullie!

Snake, lekker dat Demi goed reageert op de cinababy!

Hier alles oke met onze knuffelbeer, hij is zo snoezig, kan heerlijk slapen, lekker lurken en tevreden zijn!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_27469069
Fijn dat het beter gaat met Jolie en Demi!
pi_27473886
Ja we hebben weer een mijlpaaltje behaald!!! Vanmorgen ging mijn kleine meis zonder steun zitten En zo trots als ik ben, hierbij het bewijs

maandag 30 mei 2005 @ 09:45:47 #166
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27473953
Zo, wij zijn weer terug uit Parijs Het was hartstikke leuk en is allemaal erg goed gegaan. Noah heeft zich echt zo goed gedragen! Ondanks de warmte en al het gesjouw de hele tijd. Ben echt supertrots op hem

Jolie, wat fijn dat het weer beter gaat!
En Samiq eindelijk thuis, wat goed!!!
En Demi geen last meer van krampjes
En alle kindjes die zo'n last hebben/hadden van de warmte:
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 30 mei 2005 @ 09:45:49 #167
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27473957
Luchtbel, je klinkt echt opgelucht en dat ben ik ook.
En Demi gaat het ook weer beter, gelukkig.

Hier is ons kleine mannetje voor het eerst uit logeren geweest. En het ging hartstikke goed! Lekker vertrouwd bij oma en hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Ik kon alleen niet wachten om hem weer op te halen.

Hij begint woordjes na te zeggen. Dan kijkt hij eerst heel geconcentreerd naar je lippen en probeert het dan na te zeggen. We zijn nog niet verder gekomen dan 'boem', maar het begin is er!
Hij mag graag dingen over de rand gooien of zijn bal door de kamer slingeren en dan klinkt het 'boem'. Zo schattig.

Ja dames, nog maar een weekje en dan ga ik jullie hier verlaten. Dan kom ik als 'oude wijze' moeder terug om tips te geven en that's it. Ik had me nooit kunnen voorstellen dat het eerste jaar zo hard zou gaan.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 09:50:26 #168
81992 Githa
pi_27474065
Noah welkom terug ...tex natuurlijk ook
een leuke foto hoor zo bij de eiffeltoren

Benthe YEAH!!! wat knap!...

Dutchie

[ Bericht 3% gewijzigd door Githa op 30-05-2005 10:14:58 ]
pi_27474195
Even het topic doorgelezen.. (sorry als ik niet op iedereen reageer)

Luchtbel, wat fijn dat alles goed gaat met Jolietje. Wat een nachtmerrie moet het voor je geweest zijn.

Cinababy werkte hier ook goed voor de krampjes, Snake. Fijn dat Demi wat heppier is

Samiq lekker thuis

Mel heerlijk dat je ze geniet.

Geweldige foto Tex!!

Dutchie, wat gaat een jaar snel! Veel plezier met voorbereiden van Léon zijn eerste verjaardag
  maandag 30 mei 2005 @ 09:57:17 #170
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27474226
Benthe wat goed van je

Noah wat eenleuke foto van jou bij de eiffeltoren.

en Dutchie time flies
pi_27477716
Benthe wat goed
Noah in Parijs

Dutchie ik kan je vertellen dat elk jaar steeds harder gaat hoor
Veel plezier iig met het voorbereiden van de verjaardag!!
  maandag 30 mei 2005 @ 12:14:35 #172
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27478003
Tex, welkom terug, hele leuke foto.

Benthe, heel knap hoor.

Dutchie, dat is idd heel snel gegaan zeg.
  maandag 30 mei 2005 @ 13:31:13 #173
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27480194
netjes Benthe

Tex wb en leuke paris foto

Dutchie wat vliegt de tijd....

Hier gaat het stukken beter met Thijs, hij is een stuk vrolijker.
Gisternacht om 01.00 werd hij terug wakker, hem een flesje gegeven met een paar schepjes rijstebloem en hij werd vanmorgen wakker om 6.30 en niet meer om het uur gelukkig
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_27480285
Benthe: wat goed! lekker rechtop zitten!

Tex: geweldige foto, Noah bij de Eiffeltoren! Fijn dat het zo goed is gegaan.

Dutchie: nog maar een weekje? *kijkt in lijst* verrek...de 8e alweer ja. Wat leuk dat Léon woorden na begint te zeggen. En hij gebruikt ze nog in het juiste verband ook

Bar_en_Mar: is Thijs nog steeds wat rustiger nu? Verder nog last van de tandjes die doorkwamen?
It's all up to you
pi_27480307
ah, ik zie dat je al gepost had terwijl ik mijn bericht aan het typen was Bar_en_Mar!
It's all up to you
  maandag 30 mei 2005 @ 14:49:35 #176
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27482320
Waar is Snoopy eigenlijk of te wel Morris waar ben je

Tex ziet er goed uit in Parijs

Benthe goed zo meissie

Fijn Bar_en_Mar dat het vanacht lekker verlopen is
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 15:29:49 #177
81992 Githa
pi_27483635
Vandaag bij Hans textiel geweest maar daar hadden ze werkelijk helemaal niks zal misschien een verschil zijn met grote steden ofzo

Dus we zijn nog steeds op zoek
  maandag 30 mei 2005 @ 15:46:12 #178
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27484156
Herkent iemand dit:

Ik moet naar het toilet en leg dus Thijs in de box, waar hij even huilt, en daarna als ik uit het zicht ben lief liggen spelen, je hoort hem kraaien van plezier.
Ondertussen schil ik nog even de aardappelen, en thijs is nog steeds enorm lief.

Daarna kom ik terug de woonkamer in en dan begint Thijs te huilen net zolang tot ik hem eruit haal, gelijk heeft hij
Maar zodra hij dan bij mij op de grond/coccoon is dan is het nog steeds huilen tot ik dus weer uit het zicht ben dan is het goed
Nu snap ik veel maar om mij nu zo graag niet om hem heen willen hebben vind ik wel tikkeltje raar...
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 15:52:12 #179
81992 Githa
pi_27484337
Bar, misschien is het niet dat hij je niet graag ziet maar juist dat hij huilt omdat hij je aandacht wil omdat je in beeld bent, eenmaal uitbeeld denkt hij daar niet aan.
  maandag 30 mei 2005 @ 15:55:56 #180
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27484478
Hij krijgt van mij dan ook de aandacht hoor Ghita maar het huilen stopt echt pas weer als ik uit het zicht ben....
  maandag 30 mei 2005 @ 16:07:29 #181
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27484884
Is niks raars aan hoor, hoort gewoon bij dingen als verlatingsangst enzo. Probeer eens een kiekeboespel te doen achter de deur, 3 of 4 keer je hoeft nog om de deur steken en dan gewoon wegblijven. Dat hielp(helpt) hier prima.

Dutch wat nou, that's it. Je doet hem toch nog niet volgende week naar de basisschool he
Maar vertel eens! Hoe ga je z'n verjaardag vieren? Heb je mensen uitgenodigd? Ik ben erg benieuwd!

Jolie is voor het eerst weer een hele dag bij de oppas, ik heb nogh niks gehoord dus het zal wel goed gaan. Vanmorgen geprobeerd om d'r in bad te doen maar ze werd heel erg kwaad en verdrietig dus dat laat ik voorlopig maar even. Jammer maar goed met een washand wordt ze ook wel schoon.
pi_27495126
luchtbel, wat ontzettend fijn dat het wat beter gaat met Jolie. hopelijk durft ze het badderen binnenkort ook weer aan en gaat ze er snel weer evenveel van genieten als voorheen.

bar, ik denk ook dat het toch wel logisch is: als hij je ziet wil hij je aandacht ook graag hebben, als hij je niet ziet is de situatie eenvoudiger, dan moet ie zichzelf wel vermaken.

Githa, als je een leuk rompertje hebt kun je dat toch als 'hemdje' laten gelden? o en ik heb in maat 62/68 nog een leuk Noppies hemdje in de aanbieding, nauwelijks gedragen want toen Piet erin paste was 't al niet meer zo warm. Anna past er nog wel goed in maar ik heb voor haar zoveel echt meidenspul dat ik het haar toch niet aantrek, merk ik.
  maandag 30 mei 2005 @ 22:23:57 #183
640 snoopy
peanuts
pi_27495905
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef Rottdog het volgende:
Waar is Snoopy eigenlijk of te wel Morris waar ben je
Wij zijn net terug van vakantie (gisteren) en ik moet eigenlijk nog een beetje bijlezen, de was doen, etc. etc.
Morris heeft het super naar z'n zin gehad in Italië en lust nu alleen nog maar spaghetti
Met jullie alles goed?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 22:27:34 #184
81992 Githa
pi_27496044
Bixis wat jammer nou.....Jordy kan niet meer in 62
68 gaat soms al niet meer

Als het warm is heeft hij ook gewoon alleen een romper of zijn zwembroek aan hoor maar als ik weg wil/moet dan is het wel zo leuk als hij wat kleding aan kan ipv een romper...Het is geen must maar wel vreemd dat er voor jongens in kleine maatjes bijna niks is.

welkom terug Snoopy
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:17:45 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27504902
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:07 schreef Luchtbel het volgende:
Is niks raars aan hoor, hoort gewoon bij dingen als verlatingsangst enzo. Probeer eens een kiekeboespel te doen achter de deur, 3 of 4 keer je hoeft nog om de deur steken en dan gewoon wegblijven. Dat hielp(helpt) hier prima.

Dutch wat nou, that's it. Je doet hem toch nog niet volgende week naar de basisschool he
Maar vertel eens! Hoe ga je z'n verjaardag vieren? Heb je mensen uitgenodigd? Ik ben erg benieuwd!
Dat hij een jaar wordt is al bijzonder genoeg, dus geen clowns of andere rare toeters of bellen. We vieren het de zaterdag erna, heeft hij toch nog niet in de gaten.
Wel met taart en ballonnen en kadootjes. Ik heb over het kado niet veel te zeggen, hij móet van het mannetje een vrachtwagen hebben waar hij achter kan lopen of op kan zitten. Heeft hij vroeger zelf ook gehad.
vind ik best een beetje jammer dat er al bepaald is wat hij krijgt, leek me nou juist zo leuk om iets uit te zoeken.
Nu doet mijn schoonzusje al máánden mysterieus over hun kado, hebben ze al een tijd terug gekocht. Ze is er zo mee in haar nopjes, ik ben heel erg benieuwd. Heb er wel heel veel zin in.
quote:
Jolie is voor het eerst weer een hele dag bij de oppas, ik heb nogh niks gehoord dus het zal wel goed gaan. Vanmorgen geprobeerd om d'r in bad te doen maar ze werd heel erg kwaad en verdrietig dus dat laat ik voorlopig maar even. Jammer maar goed met een washand wordt ze ook wel schoon.
Best moeilijk hè om haar weer los te laten na deze gebeurtenis?
pi_27505322
Snoopy welkom terug!!

Dutchie wel jammer idd dat nu de "spanning" er af is van het saampjes uitzoeken wat je hem gaat geven voor zijn 1e verjaardag. Maar winkelen voor verjaardags kleren of heb je die al?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:32:45 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27505419
Dutch, kun je niet nog een (klein) extra cadeautje uitzoeken voor erbij anders?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:35:37 #188
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27505514
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef Githa het volgende:
Als het warm is heeft hij ook gewoon alleen een romper of zijn zwembroek aan hoor maar als ik weg wil/moet dan is het wel zo leuk als hij wat kleding aan kan ipv een romper...Het is geen must maar wel vreemd dat er voor jongens in kleine maatjes bijna niks is.
prenatal al geweest Githa? of een x bij de Makro kijken als je in de buurt bent, niet altijd even leuk daar, maar wie weet??
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 10:39:54 #189
81992 Githa
pi_27505664
Makro is nog een idee Martineke ...thnx!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:46:01 #190
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27505906
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:29 schreef Anitra het volgende:
Snoopy welkom terug!!

Dutchie wel jammer idd dat nu de "spanning" er af is van het saampjes uitzoeken wat je hem gaat geven voor zijn 1e verjaardag. Maar winkelen voor verjaardags kleren of heb je die al?
O ja... verjaardagskleertjes...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:49:36 #191
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27506029
Hihihi het lijkt me wel onwijs fijn hoor de 1ste verjaardag van je kleintje.

Shopse maar lekker voor de verjaardagskleertjes Dutchie
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:05:14 #192
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27506548
dutch, ik zou gewoon nog een kado kopen dan.. (zowieso zijn meerdere kadootjes leuker voor die kleintjes.. lekker scheuren aan 't papier)

Ik heb me trouwens ook best een tijd vermaakt met het shoppen voor slingers en ballonnen (stonds steeds weer voor dat rek bij Toys 'r us.. ze hebben daar zo veel..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:20:57 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27507107
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:17 schreef dutchie het volgende:

[..]

Dat hij een jaar wordt is al bijzonder genoeg, dus geen clowns of andere rare toeters of bellen. We vieren het de zaterdag erna, heeft hij toch nog niet in de gaten.
Geeen eeeeens een clowns tsssssssssssssssssssssssssss maar snap wel wat je bedoelde hoor maar het stond er zo, dan is alles over. Het begint pas En koop jij lekker een cadeau voor hem dat je op de dag zelf geeft, ze hebben immers ook nog niet helemaal door dat ze tot het bot verwend worden dus dat kan makkelijk! Veel plezier.

Het is heel moeilijk om d'r nu weer los te laten, als ze er niet is kijk ik weer continu op m'n klok. Test m'n beltoon een keertje maar het gaat best goed met d'r. Bij de oppas heeft ze zoveel afleiding door de andere kindjes en vooral door de hond. Ze kruipt steeds bij hem in de mand en doet alsof ze gaat slapen. Vannacht werd ze toch weer huilend wakker en aangezien ik gezegend ben met een kind dat sinds dat ze twee weken is doorslaapt vind ik dat best moeilijk. Eenmaal bij ons in bed gaat het wel weer goed maar ze houdt me zo stevig vast. Tja dan wordt het ook steeds moeilijker om haar te laten gaan

Zo slaapt ze, ze houdt m'n duim helemaal vast en steunt met d'r 9 kilo bovenop me meteen even gekeken hoe vaak ik naar fysiotherapie mag volgens m'n verzekeringspolis
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:22:46 #194
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27507171
wat een mooie foto zo tevreden en veilig bij mama
pi_27508129
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:01 schreef bixister het volgende:

Githa, als je een leuk rompertje hebt kun je dat toch als 'hemdje' laten gelden? o en ik heb in maat 62/68 nog een leuk Noppies hemdje in de aanbieding, nauwelijks gedragen want toen Piet erin paste was 't al niet meer zo warm. Anna past er nog wel goed in maar ik heb voor haar zoveel echt meidenspul dat ik het haar toch niet aantrek, merk ik.
Tomas past daar nog wel in. Ik reageer even in het overbodige kinderspullen topic
It's all up to you
pi_27508914
Wat lief die foto van Jolie.
9 kilo? Was ze geen 10?
Myrthe is net terug van het consultatiebureau: 76 cm, 12,2 kilo.. en alles gaat goed.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:14:26 #197
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27508965
Was Poemojn ze is van 10 kilo nog wat terug gegaan naar 9,2 kilo.

Fijn dat het goed gaat met Myrthe maar dat wist je vast zelf ook al
pi_27509483
Ach Jolietje, door de brandwond en de schrik? Of heb ik gemist dat ze ziek is geweest?

Het enige dat iets minder gaat met Myrthe is dat ze gisteren tegen de rand van het ledikantje is gevallen, twee tanden door haar lip. Bloedde behoorlijk, het leek alsof de tanden er dwars doorheen waren gekomen.. Maar 't was gelukkig snel over en haar lip is ook niet dik geworden oid.

Myrthe krijgt waarschijnlijk voor/rond haar verjaardag een 'echt' autostoeltje. Tot zolang moet ze het nog maar met haar huidige stoeltje doen. Verder heb ik pas ook een verlanglijstje gemaakt voor de 1e verjaardag met dingen als vormenstoof, houten puzzels, enz.. Poppenwagen, pop, houten blokken.. En vanmiddag ga ik eens de speelgoedwinkels hier langs om meer te bedenken.
pi_27509552
het ziet er wel superlief uit dat slapen zo LB. fjin dat ze zich bij jou wel veilig voelt. en bij de oppas gaat het dus ook weer goed, gelukkig. sterkte met opnieuw loslaten...

Léon al bijna jarig, wow! spannend he dutchie. iemand had er geloof ik al op gewezen maar had je laatst die leuke Léon boekjes bij de AH in de aanbieding gezien?

myrthe al over de 12 kilo. fijn dat 't zo goed gaat poemojn.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 12:46:36 #200
43556 miss_dynastie
pi_27509865
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:31 schreef poemojn het volgende:
Het enige dat iets minder gaat met Myrthe is dat ze gisteren tegen de rand van het ledikantje is gevallen, twee tanden door haar lip. Bloedde behoorlijk, het leek alsof de tanden er dwars doorheen waren gekomen.. Maar 't was gelukkig snel over en haar lip is ook niet dik geworden oid.
Ahhhh
En een lip bloedt ook altijd zo hard he......
Fijn dat er geen grote schade is!

Slapende Lietje

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_dynastie op 31-05-2005 13:00:57 ]
pi_27510001
oops ik lees nu ook pas van de tandendoordelip... wat zielig.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:52:44 #202
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27510040
wat een lieve foto zeg

snoopy welkom terug.

Arme myrthe, maar meestal ziet het er idd enger en erger uit dan dat het is.

Demi is vanacht van half 3 tot half 7 wakker geweest, Ze wilde echt geknuffeld worden dus wij waren lekker aan het knuffelen poept ze haar luier vol en loopt het er langs heen, lekker over mij heen dus, even later begon ze net na het voeden een beetje te spugen lekker in mama's haar.
Dus kon midden in de nacht nog me eigen 2 keer wassen ook.
Maar goed dat ik zoveel van dat kleine ding hou.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:55:28 #203
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27510130
Myrthé wat sneu, Poejmon jij ook een kusje is voor jou ook niet leuk
Gelukkig verder geen last meer van
pi_27510211
jaja snake, lekker allemaal he, en dat midden in de nacht!

oja en tex & snoopy, wat leuk dat jullie vakantie(tje)s zo geslaagd zijn, ook voor die kleintjes. tex, geweldige parijs-foto's zag ik.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:05:37 #205
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27510436
Ach arme Myrthe en Snake

Tis ook lief hoor dat ze bij me wil slapen, het is sowieso een vreselijke knuffelkont (of slijmbal ) die slaat rustig midden in de winkel d'r amrne om m'n nek om even lekker te gaan tongen
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 13:30:06 #206
81992 Githa
pi_27511192
Luchtbel

snake jah jah ze kunnen je, zo klein als ze zijn, al flink bezig houden

en Myrthe een tand door de lip .....agossie ijsjes doen wonderen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:01:01 #207
640 snoopy
peanuts
pi_27512152
Arme Myrthe Kusje erop

Jolietje wat lig je heeeeerlijk bij je mama Ziet er echt zo lief uit.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:17:31 #208
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27520405
Hier had ik vanmiddag even een Thijs die zich kwaad maakte omdat hij iets wilde hebben/pakken wat op de salontafel lag, dus hij eerst op zijn knietjes en handjes op tafel...
Kon hij er nog niet bij.
Dus dan maar stukje proberen te gaan staan.... maar dat ging niet helemaal soepel en toen had hij er schijnbaar genoeg van want hij ging weer liggen en ging maar met het andere speeltje spelen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:44:45 #209
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27528275
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:34 schreef bixister het volgende:
Léon al bijna jarig, wow! spannend he dutchie. iemand had er geloof ik al op gewezen maar had je laatst die leuke Léon boekjes bij de AH in de aanbieding gezien?
Euh nee.. Ook al niet gezien! Ik voel me ineens heel erg slecht op de hoogte wat leuk is voor kinderen. Denk niet aan verjaardagskleding, heb geen Léon-boekjes gezien, straks vergeet ik zijn verjaardag ook nog!

Myrthe, vrouwtje toch!
Dikke (wel delen met je moeder hè)

LB, ik fotoshop die foto van jou en Jolie wel zo dat ik Léons zijn koppie erop krijg. Wat een onwijze foto!
pi_27528620
Bedankt voor alle kusjes Ik heb ze eerlijk met Myrthe gedeeld!

Snake, wat een verhaal Vannacht hopelijk wat rustiger, en meer slaap voor jullie.

Jammer dat je die boekjes-aanbieding niet gezien had Dutchie, maar misschien heeft de AH ze nog?
En aan verjaardagskleding had ik ook nog niet gedacht. Denk ook niet dat Myrthe dat verschil al merkt.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:02:53 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27528904
Hehe stuur je me de foto dan even Dutch, kan ik mooi m'n vriendje stangen Je kleedt d'r als een jongetje, de mensen zien niet dat je een dochter hebt hoor LB blablabla
pi_27530394
Ik heb vandaag trouwens post gehad van Nutricia: je kunt hun fruitsnack ook invriezen als ijsje.
Is wel duur: je hebt dan 4 ijsjes voor 2,49.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:58:50 #213
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27530666
vanavond is ze de hele avond wakker geweest dus hopenlijk slaapt ze nu weer wat betre, ach , achteaf moest ik er wel om lachen, op het moment zelf alleen niet zo.

ik had Thijs wel willen zien bijna staan hoor, volgende keer foto maken.
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2005 @ 13:23:21 #214
81992 Githa
pi_27541967
Jordy is vandaag precies 4 maanden
alweer 4 maanden geleden
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:32:30 #215
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27542283
quote:
Op zondag 29 mei 2005 18:43 schreef Luchtbel het volgende:

Suzanna nog even over dat extra vocht enzo. Wat ik weleens doe (maar dan hebben we het wel over een verwend kind ) is een stuk meloen of kiwi pureren door de melk heen. Dan wordt het altijd alsnog opgedronken hier. Misschien dat Noa de smaak niet lekker vind en het zo op te lossen is? Is wel niet helemaal de bedoeling natuurlijk maar goed.
Bedankt voor de tip!!! Helaas nu geen lekker weer meer he ... tenminste, geen warm weer...

Noa was vanochtend weer zo aan het krijsen met de fles...zo zielig ... ik weet niet of het nu weer tandjes-probleem is maar ze had gisteren wel een poep-dag én ze heeft rode biletjes (nog nooit gehad)... dus misschien komen er nu toch tandjes aan
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:37:52 #216
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27542462
Gefeliciteerd Jordy!! Hij is eigenlijk nog maar heel klein he...Noa is bijna 6 maanden! Dat scheelt gewoon bijna 2 maanden! (ben me even aan het verbazen )

Myrthe: lees net dat je tandjes door je lip had, wat naar zeg... (ik weet hoe het voelt )

Luchtbel: wat is Jolie afgevallen zeg, lees ik nu pas... (ben hier een tijdje niet geweest) Fijn dat het wel beter gaat met de brandwond!
pi_27543029
Jordy ook al weer 4 maanden

Suzanna, gebruik je misschien Nutrilon??? Benthe vond Nutrilon niet te drinken en ben toen overgestapt op Friso. Bij het CB vertelde zij mij ook dat Friso meer naar moedermelk smaakt. Toen ik dat ging gebruiken, dronk ze wel de fles leeg. Wellicht een overweging
pi_27556366
HIer gaat het steeds een beetje beter

Vannacht heeft Thijs van 21.00 uur tot 3.30 uur geslapen voorheen werd hij dus tussen 23.00 en 01.00 wakker.

Ik ga hem nu tijdens de volgende fles maar wat rijstebloem bij doen kijken of we nu weer wat langer kunnen rekken

Jordy alweer 4 maand wat vliegt de tijd
pi_27559605
Met dylan gaat alles goed...
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_27559754
Heey Daanbanaantje Fijn om te lezen dat het goed gaat met Dylan.

Sorry was een beetje druk met mijn mannetje om niet gezien te hebben dat we al een tijdje niets over Dylan hebben gehoord
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:35:29 #221
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27559888
Hoe oud istie nou, DaanBanaan? (enne, ik ben hier ook al een tijdje weer niet geweest)
Fijn dat het goed met m gaat !
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2005 @ 22:38:42 #222
81992 Githa
pi_27560033
Jullie weten dat we met Jordy al even bezig zijn qua voeding, dat hij zoveel honger heeft ondanks dat hij Forte krijgt.
Nu mocht hij van de kinderarts 2/ 3 scheppen rijstenbloem door zijn voeding hebben. Met die warmte zijn we daar niet mee begonnen omdat hij toen uit zichzelf al wat minder honger had maar nu de laatste dagen is het weer hetzelfde liedje, dus hebben we hem 2 scheppen rijstenbloem, gemengd door zijn flesvoeding van 11.00 u gegeven.
Hij heeft hem in no-time leeg maar huilt daarna meer en spuugt nu ook wat terug, al is het minimaal. Jordy heeft nog nooit eerder wat terug gegeven dus nu vraag ik me af of het beter is om te stoppen of niet ? Het feit blijft natuurlijk wel dat hij dan honger blijft houden. Moet hij gewoon wennen of is dit een teken dat zijn darmpjes het niet aan kunnen?

Overigens krijgt hij alleen een papfles om 11.00 omdat hij met die fles de meeste moeite had, qua tijd, zal iets met midden op de dag en het verspillen van zijn energie te maken hebben

anyway laat maar horen wat jullie gedachtens hierbij zijn.....

Daanbanaantje....natuurlijk wil ik wel meer weten als "het gaat goed met Dylan" ik ben nieuwsgierig

edit: Ook ik heb het nagelaten naar jullie te vragen en ik schaam me diep Daan
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:47:22 #223
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27560393
Lijkt me niet dat dat spugen met zijn darmen te maken heeft Githa, maar misschien wél dat hij er nog niet klaar voor is (volgens mij heeft het nog geen invloed op de darmen als het nog niet verteerd heeft).
Noa vindt pap helemaal niet lekker en krijste vanochtend misschien ook daardoor. Ik heb wel het idee dat het ook aan de speen kan liggen, maar weet niet of hij nou te open of te dicht is ofzo. Of vacuum trekt door de pap? Misschien is dat bij Jordy ook een reden, de speen? misschien te grote opening?

Ik vind het eigenlijk een beetje 'raar' dat je niet gewoon wat meer melk mag geven naar behoefte Githa. Als hij écht honger heeft heeft hij blijkbaar gewoon meer voeding nodig en kan hij het ook gebruiken. Dat is per baby toch verschillend? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

Daanbanaan (nog eventjes): ik ben ook erg nieuwsgierig...wilde eigenlijk ook meer vragen!
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:57:24 #224
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27560748
gos laat ik nu net vanmiddag gedacht hebben aan DaanBanaan om te vragen hoe het gaat aangezien ik al ff niks meer zag van haar en Dylan, maar t gaat goed gelukkig

ik las van tand door de lip, kweet niet of het wel goed is voor de hele kleine onder ons, maar ik heb van de moeder van mijn oude oppaskindjes geleerd om er suiker op te doen, dat stolt namelijk het bloed of zoiets
  † In Memoriam † woensdag 1 juni 2005 @ 23:08:45 #225
81992 Githa
pi_27561151
Suzanna, die speen zou wel eens kunnen zijn...door een gewone speen past de pap niet een door een 123 speen komt het eigenlijk te snel want hij heeft die fles gewoon letterlijk in 5 min leeg de zuipert

Nu vraag ik em ook af of Jordy zijn nachtvoeding nog wel nodig heeft * lees de laatste voedin van 24.00 * als ik hem niet wek dan slaapt hij door en dus zou ej zeggen dat hij zonder kan. Is het niet beter om dan die laatste fles teverdelen over die overige 4 ik roep maar wat alleen lijkt me er ineens 40/50 cc bij in een fles wel een beetje veel.

Hoe zou ik dat dan kunnen aanpakken ? want de tijden moeten dan ook verlegd worden natuurlijk zodat hij zijn laatste fles niet al om 19.00 krijgt maar pas om 20.00/21.00 ...en en en heel veel dingen natuurlijk.
Alles gooi je dan om zou dat een optie zijn ?

De kinderarts zegt dat de laatste voeding er eventueel af mag zodra ze 6 kg zijn ...Jordy weegt er 7 dus dat zou kunnen maar het CB zegt weer heel stellig 5 maanden! en in combi met zijn hongergevoel probleem zou er best een oplossing in die laatste fles kunnen zitten , volgen jullie me nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')