quote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef Rottdog het volgende:
Waar is Snoopy eigenlijk of te wel Morris waar ben je
Dat hij een jaar wordt is al bijzonder genoeg, dus geen clowns of andere rare toeters of bellen. We vieren het de zaterdag erna, heeft hij toch nog niet in de gaten.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:07 schreef Luchtbel het volgende:
Is niks raars aan hoor, hoort gewoon bij dingen als verlatingsangst enzo. Probeer eens een kiekeboespel te doen achter de deur, 3 of 4 keer je hoeft nog om de deur steken en dan gewoon wegblijven. Dat hielp(helpt) hier prima.
Dutch wat nou, that's it. Je doet hem toch nog niet volgende week naar de basisschool he![]()
Maar vertel eens! Hoe ga je z'n verjaardag vieren? Heb je mensen uitgenodigd? Ik ben erg benieuwd!
Best moeilijk hè om haar weer los te laten na deze gebeurtenis?quote:Jolie is voor het eerst weer een hele dag bij de oppas, ik heb nogh niks gehoord dus het zal wel goed gaan. Vanmorgen geprobeerd om d'r in bad te doen maar ze werd heel erg kwaad en verdrietig dus dat laat ik voorlopig maar even. Jammer maar goed met een washand wordt ze ook wel schoon.
prenatal al geweest Githa? of een x bij de Makro kijken als je in de buurt bent, niet altijd even leuk daar, maar wie weet??quote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef Githa het volgende:
Als het warm is heeft hij ook gewoon alleen een romper of zijn zwembroek aan hoor maar als ik weg wil/moet dan is het wel zo leuk als hij wat kleding aan kan ipv een romper...Het is geen must maar wel vreemd dat er voor jongens in kleine maatjes bijna niks is.
O ja... verjaardagskleertjes...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:29 schreef Anitra het volgende:
Snoopy welkom terug!!
Dutchie wel jammer idd dat nu de "spanning" er af is van het saampjes uitzoeken wat je hem gaat geven voor zijn 1e verjaardag. Maar winkelen voor verjaardags kleren of heb je die al?
Geeen eeeeens een clowns tsssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:17 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dat hij een jaar wordt is al bijzonder genoeg, dus geen clowns of andere rare toeters of bellen. We vieren het de zaterdag erna, heeft hij toch nog niet in de gaten.![]()
Tomas past daar nog wel in. Ik reageer even in het overbodige kinderspullen topicquote:Op maandag 30 mei 2005 22:01 schreef bixister het volgende:
Githa, als je een leuk rompertje hebt kun je dat toch als 'hemdje' laten gelden? o en ik heb in maat 62/68 nog een leuk Noppies hemdje in de aanbieding, nauwelijks gedragen want toen Piet erin paste was 't al niet meer zo warm. Anna past er nog wel goed in maar ik heb voor haar zoveel echt meidenspul dat ik het haar toch niet aantrek, merk ik.
Ahhhhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:31 schreef poemojn het volgende:
Het enige dat iets minder gaat met Myrthe is dat ze gisteren tegen de rand van het ledikantje is gevallen, twee tanden door haar lip.Bloedde behoorlijk, het leek alsof de tanden er dwars doorheen waren gekomen.. Maar 't was gelukkig snel over en haar lip is ook niet dik geworden oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |