abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2005 @ 14:49:35 #176
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27482320
Waar is Snoopy eigenlijk of te wel Morris waar ben je

Tex ziet er goed uit in Parijs

Benthe goed zo meissie

Fijn Bar_en_Mar dat het vanacht lekker verlopen is
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 15:29:49 #177
81992 Githa
pi_27483635
Vandaag bij Hans textiel geweest maar daar hadden ze werkelijk helemaal niks zal misschien een verschil zijn met grote steden ofzo

Dus we zijn nog steeds op zoek
  maandag 30 mei 2005 @ 15:46:12 #178
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27484156
Herkent iemand dit:

Ik moet naar het toilet en leg dus Thijs in de box, waar hij even huilt, en daarna als ik uit het zicht ben lief liggen spelen, je hoort hem kraaien van plezier.
Ondertussen schil ik nog even de aardappelen, en thijs is nog steeds enorm lief.

Daarna kom ik terug de woonkamer in en dan begint Thijs te huilen net zolang tot ik hem eruit haal, gelijk heeft hij
Maar zodra hij dan bij mij op de grond/coccoon is dan is het nog steeds huilen tot ik dus weer uit het zicht ben dan is het goed
Nu snap ik veel maar om mij nu zo graag niet om hem heen willen hebben vind ik wel tikkeltje raar...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 15:52:12 #179
81992 Githa
pi_27484337
Bar, misschien is het niet dat hij je niet graag ziet maar juist dat hij huilt omdat hij je aandacht wil omdat je in beeld bent, eenmaal uitbeeld denkt hij daar niet aan.
  maandag 30 mei 2005 @ 15:55:56 #180
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27484478
Hij krijgt van mij dan ook de aandacht hoor Ghita maar het huilen stopt echt pas weer als ik uit het zicht ben....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  maandag 30 mei 2005 @ 16:07:29 #181
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27484884
Is niks raars aan hoor, hoort gewoon bij dingen als verlatingsangst enzo. Probeer eens een kiekeboespel te doen achter de deur, 3 of 4 keer je hoeft nog om de deur steken en dan gewoon wegblijven. Dat hielp(helpt) hier prima.

Dutch wat nou, that's it. Je doet hem toch nog niet volgende week naar de basisschool he
Maar vertel eens! Hoe ga je z'n verjaardag vieren? Heb je mensen uitgenodigd? Ik ben erg benieuwd!

Jolie is voor het eerst weer een hele dag bij de oppas, ik heb nogh niks gehoord dus het zal wel goed gaan. Vanmorgen geprobeerd om d'r in bad te doen maar ze werd heel erg kwaad en verdrietig dus dat laat ik voorlopig maar even. Jammer maar goed met een washand wordt ze ook wel schoon.
pi_27495126
luchtbel, wat ontzettend fijn dat het wat beter gaat met Jolie. hopelijk durft ze het badderen binnenkort ook weer aan en gaat ze er snel weer evenveel van genieten als voorheen.

bar, ik denk ook dat het toch wel logisch is: als hij je ziet wil hij je aandacht ook graag hebben, als hij je niet ziet is de situatie eenvoudiger, dan moet ie zichzelf wel vermaken.

Githa, als je een leuk rompertje hebt kun je dat toch als 'hemdje' laten gelden? o en ik heb in maat 62/68 nog een leuk Noppies hemdje in de aanbieding, nauwelijks gedragen want toen Piet erin paste was 't al niet meer zo warm. Anna past er nog wel goed in maar ik heb voor haar zoveel echt meidenspul dat ik het haar toch niet aantrek, merk ik.
  maandag 30 mei 2005 @ 22:23:57 #183
640 snoopy
peanuts
pi_27495905
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef Rottdog het volgende:
Waar is Snoopy eigenlijk of te wel Morris waar ben je
Wij zijn net terug van vakantie (gisteren) en ik moet eigenlijk nog een beetje bijlezen, de was doen, etc. etc.
Morris heeft het super naar z'n zin gehad in Italië en lust nu alleen nog maar spaghetti
Met jullie alles goed?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 22:27:34 #184
81992 Githa
pi_27496044
Bixis wat jammer nou.....Jordy kan niet meer in 62
68 gaat soms al niet meer

Als het warm is heeft hij ook gewoon alleen een romper of zijn zwembroek aan hoor maar als ik weg wil/moet dan is het wel zo leuk als hij wat kleding aan kan ipv een romper...Het is geen must maar wel vreemd dat er voor jongens in kleine maatjes bijna niks is.

welkom terug Snoopy
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:17:45 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27504902
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:07 schreef Luchtbel het volgende:
Is niks raars aan hoor, hoort gewoon bij dingen als verlatingsangst enzo. Probeer eens een kiekeboespel te doen achter de deur, 3 of 4 keer je hoeft nog om de deur steken en dan gewoon wegblijven. Dat hielp(helpt) hier prima.

Dutch wat nou, that's it. Je doet hem toch nog niet volgende week naar de basisschool he
Maar vertel eens! Hoe ga je z'n verjaardag vieren? Heb je mensen uitgenodigd? Ik ben erg benieuwd!
Dat hij een jaar wordt is al bijzonder genoeg, dus geen clowns of andere rare toeters of bellen. We vieren het de zaterdag erna, heeft hij toch nog niet in de gaten.
Wel met taart en ballonnen en kadootjes. Ik heb over het kado niet veel te zeggen, hij móet van het mannetje een vrachtwagen hebben waar hij achter kan lopen of op kan zitten. Heeft hij vroeger zelf ook gehad.
vind ik best een beetje jammer dat er al bepaald is wat hij krijgt, leek me nou juist zo leuk om iets uit te zoeken.
Nu doet mijn schoonzusje al máánden mysterieus over hun kado, hebben ze al een tijd terug gekocht. Ze is er zo mee in haar nopjes, ik ben heel erg benieuwd. Heb er wel heel veel zin in.
quote:
Jolie is voor het eerst weer een hele dag bij de oppas, ik heb nogh niks gehoord dus het zal wel goed gaan. Vanmorgen geprobeerd om d'r in bad te doen maar ze werd heel erg kwaad en verdrietig dus dat laat ik voorlopig maar even. Jammer maar goed met een washand wordt ze ook wel schoon.
Best moeilijk hè om haar weer los te laten na deze gebeurtenis?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_27505322
Snoopy welkom terug!!

Dutchie wel jammer idd dat nu de "spanning" er af is van het saampjes uitzoeken wat je hem gaat geven voor zijn 1e verjaardag. Maar winkelen voor verjaardags kleren of heb je die al?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:32:45 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27505419
Dutch, kun je niet nog een (klein) extra cadeautje uitzoeken voor erbij anders?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:35:37 #188
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27505514
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef Githa het volgende:
Als het warm is heeft hij ook gewoon alleen een romper of zijn zwembroek aan hoor maar als ik weg wil/moet dan is het wel zo leuk als hij wat kleding aan kan ipv een romper...Het is geen must maar wel vreemd dat er voor jongens in kleine maatjes bijna niks is.
prenatal al geweest Githa? of een x bij de Makro kijken als je in de buurt bent, niet altijd even leuk daar, maar wie weet??
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 10:39:54 #189
81992 Githa
pi_27505664
Makro is nog een idee Martineke ...thnx!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:46:01 #190
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27505906
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:29 schreef Anitra het volgende:
Snoopy welkom terug!!

Dutchie wel jammer idd dat nu de "spanning" er af is van het saampjes uitzoeken wat je hem gaat geven voor zijn 1e verjaardag. Maar winkelen voor verjaardags kleren of heb je die al?
O ja... verjaardagskleertjes...
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:49:36 #191
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27506029
Hihihi het lijkt me wel onwijs fijn hoor de 1ste verjaardag van je kleintje.

Shopse maar lekker voor de verjaardagskleertjes Dutchie
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:05:14 #192
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27506548
dutch, ik zou gewoon nog een kado kopen dan.. (zowieso zijn meerdere kadootjes leuker voor die kleintjes.. lekker scheuren aan 't papier)

Ik heb me trouwens ook best een tijd vermaakt met het shoppen voor slingers en ballonnen (stonds steeds weer voor dat rek bij Toys 'r us.. ze hebben daar zo veel..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:20:57 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27507107
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:17 schreef dutchie het volgende:

[..]

Dat hij een jaar wordt is al bijzonder genoeg, dus geen clowns of andere rare toeters of bellen. We vieren het de zaterdag erna, heeft hij toch nog niet in de gaten.
Geeen eeeeens een clowns tsssssssssssssssssssssssssss maar snap wel wat je bedoelde hoor maar het stond er zo, dan is alles over. Het begint pas En koop jij lekker een cadeau voor hem dat je op de dag zelf geeft, ze hebben immers ook nog niet helemaal door dat ze tot het bot verwend worden dus dat kan makkelijk! Veel plezier.

Het is heel moeilijk om d'r nu weer los te laten, als ze er niet is kijk ik weer continu op m'n klok. Test m'n beltoon een keertje maar het gaat best goed met d'r. Bij de oppas heeft ze zoveel afleiding door de andere kindjes en vooral door de hond. Ze kruipt steeds bij hem in de mand en doet alsof ze gaat slapen. Vannacht werd ze toch weer huilend wakker en aangezien ik gezegend ben met een kind dat sinds dat ze twee weken is doorslaapt vind ik dat best moeilijk. Eenmaal bij ons in bed gaat het wel weer goed maar ze houdt me zo stevig vast. Tja dan wordt het ook steeds moeilijker om haar te laten gaan

Zo slaapt ze, ze houdt m'n duim helemaal vast en steunt met d'r 9 kilo bovenop me meteen even gekeken hoe vaak ik naar fysiotherapie mag volgens m'n verzekeringspolis
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:22:46 #194
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27507171
wat een mooie foto zo tevreden en veilig bij mama
pi_27508129
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:01 schreef bixister het volgende:

Githa, als je een leuk rompertje hebt kun je dat toch als 'hemdje' laten gelden? o en ik heb in maat 62/68 nog een leuk Noppies hemdje in de aanbieding, nauwelijks gedragen want toen Piet erin paste was 't al niet meer zo warm. Anna past er nog wel goed in maar ik heb voor haar zoveel echt meidenspul dat ik het haar toch niet aantrek, merk ik.
Tomas past daar nog wel in. Ik reageer even in het overbodige kinderspullen topic
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_27508914
Wat lief die foto van Jolie.
9 kilo? Was ze geen 10?
Myrthe is net terug van het consultatiebureau: 76 cm, 12,2 kilo.. en alles gaat goed.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:14:26 #197
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27508965
Was Poemojn ze is van 10 kilo nog wat terug gegaan naar 9,2 kilo.

Fijn dat het goed gaat met Myrthe maar dat wist je vast zelf ook al
pi_27509483
Ach Jolietje, door de brandwond en de schrik? Of heb ik gemist dat ze ziek is geweest?

Het enige dat iets minder gaat met Myrthe is dat ze gisteren tegen de rand van het ledikantje is gevallen, twee tanden door haar lip. Bloedde behoorlijk, het leek alsof de tanden er dwars doorheen waren gekomen.. Maar 't was gelukkig snel over en haar lip is ook niet dik geworden oid.

Myrthe krijgt waarschijnlijk voor/rond haar verjaardag een 'echt' autostoeltje. Tot zolang moet ze het nog maar met haar huidige stoeltje doen. Verder heb ik pas ook een verlanglijstje gemaakt voor de 1e verjaardag met dingen als vormenstoof, houten puzzels, enz.. Poppenwagen, pop, houten blokken.. En vanmiddag ga ik eens de speelgoedwinkels hier langs om meer te bedenken.
pi_27509552
het ziet er wel superlief uit dat slapen zo LB. fjin dat ze zich bij jou wel veilig voelt. en bij de oppas gaat het dus ook weer goed, gelukkig. sterkte met opnieuw loslaten...

Léon al bijna jarig, wow! spannend he dutchie. iemand had er geloof ik al op gewezen maar had je laatst die leuke Léon boekjes bij de AH in de aanbieding gezien?

myrthe al over de 12 kilo. fijn dat 't zo goed gaat poemojn.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 12:46:36 #200
43556 miss_dynastie
pi_27509865
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:31 schreef poemojn het volgende:
Het enige dat iets minder gaat met Myrthe is dat ze gisteren tegen de rand van het ledikantje is gevallen, twee tanden door haar lip. Bloedde behoorlijk, het leek alsof de tanden er dwars doorheen waren gekomen.. Maar 't was gelukkig snel over en haar lip is ook niet dik geworden oid.
Ahhhh
En een lip bloedt ook altijd zo hard he......
Fijn dat er geen grote schade is!

Slapende Lietje

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_dynastie op 31-05-2005 13:00:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')