abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27597939
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wilde het eigenlijk niet doen maar ik ga er toch even op reageren. Ik snap niet zo goed wat je met je post bedoeld Daanbanaantje. Misschien is het wel niet je bedoeling geweest dat mensen zich gingen excuseren voor het nalaten naar Dylan te vragen maar die uitwerking heeft het schijnbaar wel. Of wilde je gewoon zeggen dat alles goed ging en verder niks? Ik zou het een beetje jammer vinden als hier alleen maar gepost zou kunnen worden als anderen aan je denken ofzo. Men zou ook uit zichzelf spontaan leuk (of minder leuk) kunnen posten. Of heb ik de memo gemist en zijn de regels veranderd?
Ik bedoelde er totaal helemaal niks mee en ik hoef ook geen excuses hoor. Omdat ik de laatste tijd nogal druk ben geweest met andere dingen heb ik geen tijd gehad om op fok te komen dus ik wilde gewoon even snel laten weten dat alles hier goed gaat en verder niks! Gewoon voor de mensen die misschien hebben gevraagt of het goed ging (blijkbaar niet dus) of voor de mensen die hier nieuwschierig naar zijn.. dat is alles en meer niet! Als ik medelijden wil dat er niet naar dylan gevraagt word of excuses hierom (wat ik nooit zou doen) dan had ik het wel gewoon gezegt. Mijn mond is daar groot genoeg voor.
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_27597969
Verder.. Jordy hartstikke goed dat je het begint te begrijpen knul! Lekker doorslapen hoor! Is goed voor jou en erg lekker voor papa en mama!

Dylan slaapt vanaf een uur of 8 tot sochtends 6/half 7. Is wel erg lekker als je je nachtrust terug hebt he?!
pi_27598013
Djulian.... gekke knul!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 08:59:19 #254
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27598118
Daarom vroeg ik het dus ook, terwijl anderen meenden hun excuses te moeten aanbieden, kon ik er niks uit opmaken. Dat is alles.
pi_27598164
Prima!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:04:09 #256
640 snoopy
peanuts
pi_27598209
Githa wat lekker zeg! Ik kon me toen ook niet voorstellen dat hij het met die voeding minder zou redden maar tot mijn grote verbazing ging dat ook gewoon goed.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:39:58 #257
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27599034
In dat geval moeten wij dat binnenkort ook maar eens gaan proberen Lijkt me heerlijk om weer een beetje avond terug te hebben
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:12:41 #258
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_27599841
Djulian

Maar Jordy , goed joh!
..en laat gaan...
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 10:29:33 #259
81992 Githa
pi_27600296
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef Luchtbel het volgende:
Daarom vroeg ik het dus ook, terwijl anderen meenden hun excuses te moeten aanbieden, kon ik er niks uit opmaken. Dat is alles.
Dat is jou kijk daarop LB ...

Ik meen helemaal niks te moeten.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:45:55 #260
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27600768
Oh ja natuurlijk had ik moeten zeggen dat het overkwam alsof anderen zich eventueel misschien in mijn ogen genoodzaakt voelden om excuses te maken of iets in die richting. Ik heb geen zin om hier een eindeloze discussie om te gaan houden Githa, ik stelde gewoon een vraag en gaf mijn mening. Vergeef me dat ik er geen rekening mee hield dat ik altijd alles net anders opvat dan dat het bedoeld is. Misschien komt het wel omdat ik het hier zelf niet zo leuk meer vind de laatste tijd of misschien is het m'n slechte humeur wel. Ik wacht wel totdat we door kunnen verhuizen

Rottdog ik vind d'r echt heel groot ineens ja! Echt die armen, het zijn gewoon lange slierten, geen afgeknepen worstjes meer. Gaaf vind ik! Ik mis die babytijd absoluut niet. Ze worden steeds leuker!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:47:37 #261
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27600816
Jordy wat goed

hier was het eerst rond half 10 bed in en dan slapen tot een uur of 8 volgende dag, met een klein beetje huilen om in slaap te komen.
tegenwoordig wil hij niet alleen zijn of hij wil erg graag bij mij zijn ik leg hem in bed en hij begint te huilen wat eindigt in krijsen (dan ligt hij 15 min in bed ong), dan loop ik zijn kamertje op en dan gaat hij vrolijk lachen en proberen mijn bril af te pakken en allemaal lieve geluidjes te maken gisteren was het dus tijd voor de wat hardere aanpak, gelukkig sliep hij toch nog na 10 min huilen cq krijsen

ben benieuwd wat hij vanavond gaat doen
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 11:29:48 #262
81992 Githa
pi_27602180
LB, hier ook gewoon een mening hoor maar ik ga er verder ook niet op in..... helemaal geen zin in.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:31:45 #263
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27602255
Proberen mijn bril af te pakken doet Noah ook altijd En als het hem lukt dan stopt ie hem in zn mond

Spelletjes doen wordt ook steeds leuker, momenteel vindt ie 'van voor naar achter van links naar rechts' helemaal het einde, en 'klap eens in je handjes' is ook erg leuk En wildere dingen als 'vliegen' en in de rondte gedraaid worden of in de lucht 'gegooid' worden zijn ook hartstikke populair Ik vind het ook steeds leuker worden hoor
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:34:59 #264
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27602392
zo vind maxim "in de maneschijn" dat liedje erg leuk, en ook "hoofd schouders knie en teen", en hij ligt helemaal dubbel als ik zijn 2 handjes vastpak en dan de poezen ga aaien met "aai poesje aai" erbij
en met papa ligt hij helemaal dubbel als hij staat op papa, en papa pakt dan zijn 2 handjes vast en doet ze de lucht in en roept dan TATA, ligt ie helemaal dubbel.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:44:44 #265
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27604957
Githa! Wat goed van Jordy! Stoer hoor, dat jullie dat zo even doen met z'n 3tjes!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_27605527
Djulian is helemaal gek van: Klap eens in je handjes.
Hij gaat zitten klappen als teken dat wij moeten gaan zingen, zing je niet dan gaat hij zingen lees gillen
pi_27605679
tex, jij had toch in 't begin zo'n liedje dat Noah heel leuk vond? ik vind dat ook een leuk & lief liedje maar weet niet meer hoe 't ook weer ging. iets over kaboutertjes in 't bos? heb je de tekst ergens, dan weet ik de melodie vast ook wel weer.

Anna moet momenteel heel hard lachen bij 'Op een damespaard... etc.'. erg leuk.

Luchtbel ik verbaasde me ook over al die excuses aan DaanBanaan hoor, dus zo gek vond ik je opmerking niet.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:18:32 #268
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27605936
Nog ff Lb dan mogen we al naar het dreumestopic

Van de week gaf ik wat aan Zoë en dan hoor je inenen dank, ben ik nog verbaasd ook van komt dat uit haar mond "huh" .

Wil Jolie alweer onder de douche?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:29:13 #269
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27606223
Hé ho rustig aan hè! Vorig jaar liepen jullie ookal in mijn nek te hijgen, maar dit jaar ben ik echt de eerste hoor. Dat halen jullie lekker echt niet in!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:51:05 #270
640 snoopy
peanuts
pi_27606920
Nog 2 maanden en dan gaan wij ook over
Ik heb besloten nu maar vast na te gaan denken over zijn verjaardag anders loop ik straks alles weer op het laatste moment te doen. Voor mijn gevoel liep ik vorige week nog na te denken over mijn bevalling enzo

Eerste (soort van) woordjes hier: ja, kijk, papa
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 14:16:33 #271
81992 Githa
pi_27607805
aaaaaaaaaaaaaaah snoopy .... geen mama joh ?

Dutchie tis echt bijna zo ver he ...time fly's

Maxim lekker gaan slapen vanavond hoor

Tex, Je gaf toen aan ja dat je moeite had om te genieten van Noah's babaytijd....je krijgt nu echt reactie natuurlijk en het is veel beter te peilen of hij ook geniet van de spelletjes die jullie doen....leuk hoor!

Jordy al aan 4 flessen per dag hij wordt groot ..... en ikben echt super trots op hem Vanmiddag lag hij trouwens BIJNA van zijn rug op zijn buik, hij ballanceerde echt op zijn zij maar viel tenslotte toch weer terug op zijn rug hij had alleen geen idee hoe hij dat had gedaan
pi_27608764
wat knap van jordy!

Anna is allemaal nieuwe geluidjes aan 't maken de laatste dagen. heel veel "buhbuhbuh en babbabbah" dat door G natuurlijk als 'papa' wordt geïnterpreteerd. en vanochtend was 't ineens "mammammama", hehheh. Piet zei echt al heel vroeg duidelijk 'papa' (komt me bekend voor dus snoopy ) en 't duurde eindeloos voor er eens 'mama' uit kwam. maar dit keer lijkt het anders te gaan lopen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:55:26 #273
640 snoopy
peanuts
pi_27608982
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:47 schreef bixister het volgende:
Piet zei echt al heel vroeg duidelijk 'papa' (komt me bekend voor dus snoopy ) en 't duurde eindeloos voor er eens 'mama' uit kwam. maar dit keer lijkt het anders te gaan lopen.

moet ik dan toch aan een tweede beginnen?
pi_27609012
lijkt me voldoende reden! en als die 't ook vertikt, gewoon een derde!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:02:33 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27609167
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:09 schreef bixister het volgende:
tex, jij had toch in 't begin zo'n liedje dat Noah heel leuk vond? ik vind dat ook een leuk & lief liedje maar weet niet meer hoe 't ook weer ging. iets over kaboutertjes in 't bos? heb je de tekst ergens, dan weet ik de melodie vast ook wel weer.

Anna moet momenteel heel hard lachen bij 'Op een damespaard... etc.'. erg leuk.

Luchtbel ik verbaasde me ook over al die excuses aan DaanBanaan hoor, dus zo gek vond ik je opmerking niet.
Ja dat liedje vindt ie nog steeds heel leuk :0 Noah moet bijna altijd huilen bij het aankleden (en uitkleden vindt ie juist weer grappig! ) en als ik dan dat liedje zing dan is het wel weer goed. Sowieso vindt ie liedjes leuk trouwens

Onder hele hoge bomen

Op een damespaard vindt Noah ook erg leuk ja

Noah heeft de laatste weken ook echt zo'n schaterlachje, echt zooooo schattig, ben er helemaal verliefd op En het werkt ook heel aanstekelijk, als Noah moet lachen moet iedereen ook altijd lachen
©Dumbo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:05:57 #276
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27609261
Oh en ik heb nog een paar hele leuke foto's van Parijs, ook van Noah en mij samen. Dat gebeurt bijna nooit aangezien ik meestal de foto's maak, dus vind ik wel leuk (en ik sta er voor de verandering ook niet al te vreselijk op ) Maar Micha moet nog even de scanner voor me installeren straks..
©Dumbo
pi_27609965
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef snoopy het volgende:
Eerste (soort van) woordjes hier: ja, kijk, papa
hmmzzz..denk dat ik nu maar vast met Tomas moet gaan oefenen mmmm...mmama En als Stefan (papa) eraan komt lopen: 'kijk wie daar is..Stefan!' We spreken het woord papa gewoon niet meer uit

Haha, al denk ik dat 'poes' hier het eerste woordje gaat worden. Als ik zie dat al z'n aandacht naar de katten gaat als die in de buurt zijn...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:33:43 #278
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27610041
Jammer is dat he, Tex! Hier maak ik ook bijna altijd de foto's en moet er meestal om vragen wil m'n man het doen...hij denkt er gewoon niet aan. Wel jammer vind ik.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:44:03 #279
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27610368
Ja op zich wel jammer, al vind ik het meestal ook niet zo leuk om op de foto te moeten. Maar het is wel leuk voor later om ook foto's met jezelf erop te hebben vind ik. En deze foto's zijn dus best leuk Deze foto's heeft mijn zus trouwens gemaakt, maar meestal maakt zij alleen foto's van Noah als hij bij hun logeert, en dan ben ik er dus niet
©Dumbo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:34:09 #280
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27622422
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:18 schreef Rottdog het volgende:

Wil Jolie alweer onder de douche?
Nee ze durft niks meer met water. Ik hoop dat het gauw een beetje minder wordt. Ze durft zelfs geen handjes onder de kraan meer te houden en net geschilde aardappels in een pannetje water was eerst leuk om erin te laten vallen maar nu niet meer. Douchen niet, wasbak niet, tub niet, badje niet. Maar goed blijven proberen maar en hopen dat ze geen poep tot achter in d'r nek krijgt de komende tijd. Want alleen een washandje steeds is eigenlijk net niks.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 22:38:27 #281
81992 Githa
pi_27622572
ohw gossie Jolie
en een bak/emmer met water met daarin wat leuke speeltjes gewoon middenin de kamer op de grond zetten Die bak dus gewoon laten staan.... zo nodig de hele dag en haar zelf de eerste zet laten maken, misschien dat het dan wel erg verleidelijk wordt en ze over haar angst heen komt? .... het is maar een ideetje wie weet heb je dat al geprobeerd.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:54:23 #282
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27623041
Nee zo ver ga ik niet.
Gewoon proberen en tja het is geen noodzaak. Het kan alleen maar onhandig zijn en het is gewoon niet leuk. Maar ja. Het zal van zelf wel een keer over gaan.
pi_27623062
Vindt ze het zwembad ook eng? Of vissenkommen? Met een rietje in een glas water blazen?
Als water een kleurtje heeft, herkent ze het dan als water? Als ze dat niet eng vindt zou je misschien steeds minder kleur eraan kunnen geven (met bijv ranja ofzo).
Succes wat lastig..

/edit
Dit vind je dan vast ook te ver gaan
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:59:02 #284
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27623212
Jolietje toch, ik moest vandaag zo vaak aan je denken. Ik was namelijk aan het winkelen en kwam een paar keer langs een kapperszaak die "tres Jolie" heette.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:00:02 #285
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27623240
Nee ja nee ja. Ik weet het ook niet.
Ik wil het gewoon niet te groot maken en er rare fratsen voor uithalen waardoor ze misschien nog meer in de war raakt? Ik wil niet de hele tijd er mee bezig zijn want ik denk dat ze daar meer op zal reageren. Geen idee eigenlijk maar ik denk het. Ik wil dat ze gewoon kan spelen en lekker d'r gang kan gaan. Zonder dat ik met m'n therapeutische spelletjes aan kom.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:01:39 #286
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27623287
Ik denk dat je het ook niet moet forceren. Als je het groter maakt dan het is loop je de kans dat ze het inderdaad als iets 'belangrijks' gaat zien en dat de angst steeds groter wordt. Misschien dat het even duurt, maar het komt vast wel goed.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_27623380
Ja, maar wat is forceren? Zulke blaasspelletjes bijv doe ik met Myrthe ook wel, zwemmen deed je eerst met Jolie ook. Als je dat soort dingen mijdt geef je toch ook juist een lading aan het begrip water?
Maar ik denk idd dat als jij spanning voelt bij zoiets (hoe pakt ze dit op, zal het wel goed gaan) dat dat juist niet goed is en dat je het dan beter niet kunt doen. Dus als je het op een leuke manier als spelletje kunt doen: waarom niet, misschien helpt het. Als je dat niet ziet zitten kun je het beter niet doen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:06:58 #288
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27623465
Très Jolie lief is dat

Ja dat denk ik dus ook. Want ik weet zeker dat ik dan toch geforceerd ga zitten kijken enzo en dat vind ik ook weer niet nodig. Het zal vanzelf wel weer over gaan denk ik. Zo niet zien we het dan wel. Nu ben ik allang blij dat ze nog met me wil zoenen, lekker wil slapen en fijn kan spelen.

Poemojn, als ze nu begint te huilen als er water uit de kraan komt en een teiltje met water nog meer drama oplevert, ga ik er vanuit dat ze er echt niet op zit te wachten om naar het zwembad te gaan. Met een rietje in een bak water blazen hebben we nog nooit gedaan, als ik dat nu wel zou doen terwijl ze er van moet huilen vind ik dat forceren. Ik probeer gewoon steeds handjes te wassen als ze vies zijn en in het badje maar ik ga d'r niet overstuur maken.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2005 @ 23:09:47 #289
81992 Githa
pi_27623562
Vandaar ook mijn tip om die bak met water gewoon ergens neer te zetten zodat ze zelf die stap kan maken als ze wil en als ze niet wil dan niet..... natuurlijk kan je hem wel verleidelijk maken door speeltjes e.d.
Het is wel zo bij volwassenen, dat de drempel naar mate het langer duurt steeds groter wordt, ik weet niet hoe dat met kleintjes zit.

Maar net wat Poemojn zegt, als je het niet ziet zitten kun je het beter niet doen.... niemand weet beter wat goed is voor Jolie als jij zelf
pi_27623725
ik zou 't ook vooral nog even de tijd geven. niet te zwaar maken inderdaad.
pi_27623806
Ik zie trouwens net deze pop (ben aan 't rondkijken naar een zachte pop voor Myrthe's verjaardag ):

Heet Jolie en spreekt Frans. Wel 37 dollar helaas.. hier te koop.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:25:15 #292
61800 Rottdog
pi_27623997
Ach lieve Jolietje toch jammer maar idd zou het absoluut niet forceren maar is die paniek voor water nou gekomen door dat kopje heet water over de rug (of heb ik dit niet goed) of omdat ze in alle paniek onder de douche is terecht gekomen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:34:16 #293
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27624215
Edit: Misschien toch niet zo verstandig.

[ Bericht 92% gewijzigd door Luchtbel op 03-06-2005 23:56:54 ]
pi_27624308
Lb
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:45:03 #295
61800 Rottdog
pi_27624458
Ach crisis LB shit en ook nog wel op een voor haar vertrouwde plek
pi_27624653

Wat een stomme fout
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:53:30 #297
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27624674
aggos LB..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 00:00:11 #298
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27624841
Ja misschien dus toch niet zo slim om neer te zetten want jullie begrijpen wel dat dit verhaal een flinke staart heeft gekregen. Maar ja, echt het gaat maar door m'n hoofd steeds maar het is natuurlijk niet slim om zo neer te zetten maar ik word er echt gek van ik heb ook gewoon al twee weken uitslag in m'n gezicht enzo van dit alles. En daarom is Jolie ook zo over de zeik steeds denk ik. Iedere keer dat het beter lijkt te gaan dan voelt ze denk ik toch dat ik me kut voel hierover. De band is sterk, ik weet gewoon dat ze het merkt. Ik weet het zeker.
pi_27624887
Je bent niet op MSN/ICQ zie ik.
pi_27624944
lijkt me ook onverdraaglijk hoor lb. en zoiets merkt ze inderdaad vast wel aan je. maar ze voelt in ieder geval ook dat jij erg veel om dr geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')