Ik bedoelde er totaal helemaal niks mee en ik hoef ook geen excuses hoor. Omdat ik de laatste tijd nogal druk ben geweest met andere dingen heb ik geen tijd gehad om op fok te komen dus ik wilde gewoon even snel laten weten dat alles hier goed gaat en verder niks! Gewoon voor de mensen die misschien hebben gevraagt of het goed ging (blijkbaar niet dus) of voor de mensen die hier nieuwschierig naar zijn.. dat is alles en meer niet! Als ik medelijden wil dat er niet naar dylan gevraagt word of excuses hierom (wat ik nooit zou doen) dan had ik het wel gewoon gezegt. Mijn mond is daar groot genoeg voor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wilde het eigenlijk niet doen maar ik ga er toch even op reageren. Ik snap niet zo goed wat je met je post bedoeld Daanbanaantje. Misschien is het wel niet je bedoeling geweest dat mensen zich gingen excuseren voor het nalaten naar Dylan te vragen maar die uitwerking heeft het schijnbaar wel. Of wilde je gewoon zeggen dat alles goed ging en verder niks? Ik zou het een beetje jammer vinden als hier alleen maar gepost zou kunnen worden als anderen aan je denken ofzo. Men zou ook uit zichzelf spontaan leuk (of minder leuk) kunnen posten. Of heb ik de memo gemist en zijn de regels veranderd?
Dat is jou kijk daarop LB ...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:59 schreef Luchtbel het volgende:
Daarom vroeg ik het dus ook, terwijl anderen meenden hun excuses te moeten aanbieden, kon ik er niks uit opmaken. Dat is alles.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:47 schreef bixister het volgende:
Piet zei echt al heel vroeg duidelijk 'papa' (komt me bekend voor dus snoopy) en 't duurde eindeloos voor er eens 'mama' uit kwam. maar dit keer lijkt het anders te gaan lopen.
![]()
![]()
Ja dat liedje vindt ie nog steeds heel leuk :0 Noah moet bijna altijd huilen bij het aankleden (en uitkleden vindt ie juist weer grappig!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:09 schreef bixister het volgende:
tex, jij had toch in 't begin zo'n liedje dat Noah heel leuk vond? ik vind dat ook een leuk & lief liedje maar weet niet meer hoe 't ook weer ging. iets over kaboutertjes in 't bos? heb je de tekst ergens, dan weet ik de melodie vast ook wel weer.
Anna moet momenteel heel hard lachen bij 'Op een damespaard... etc.'.erg leuk.
Luchtbel ik verbaasde me ook over al die excuses aan DaanBanaan hoor, dus zo gek vond ik je opmerking niet.
hmmzzz..denk dat ik nu maar vast met Tomas moet gaan oefenen mmmm...mmamaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef snoopy het volgende:
Eerste (soort van) woordjes hier: ja, kijk, papa![]()
Nee ze durft niks meer met water. Ik hoop dat het gauw een beetje minder wordt. Ze durft zelfs geen handjes onder de kraan meer te houden en net geschilde aardappels in een pannetje water was eerst leuk om erin te laten vallen maar nu niet meer. Douchen niet, wasbak niet, tub niet, badje niet. Maar goed blijven proberen maar en hopen dat ze geen poep tot achter in d'r nek krijgt de komende tijd. Want alleen een washandje steeds is eigenlijk net niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |