vind ik ook... ben blij da je terug bent... heb je zelfs stiekem gemist.... blijft... toe nou..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn pepers waren niet schraal, maar lekker!
ik blijfquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
vind ik ook... ben blij da je terug bent... heb je zelfs stiekem gemist.... blijft... toe nou..
het is spanjool....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker verhaal, ik ben even lunchen en wordt bijna ingeruild voor die gladiool![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik blijf
mn slotje van mn ketting hangt voor. Dacht jij soms aan me?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
toevallig wel zo van waar blijft me honey poney nu
Gewoon zo doorgaan... leert IJlien je echte "ik" kennen... huppa dan sta ik op 2 ....quote:
Blijf hopen, jongeman. IJlien kent mij wel iets beter dan jij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Gewoon zo doorgaan... leert IJlien je echte "ik" kennen... huppa dan sta ik op 2 ....![]()
aah das lief van je... kussiequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hij komt uit spanje, niet uit utrecht
STOP! eerst was je nog wel relaxed, nu begin je toch aardig op Tear te lijken (in de beginnende reeks). Tear is er enigzins vanaf.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
toevallig wel zo van waar blijft me honey poney nu
Vrouwen horen beschaafd te zijn en niet dat soort dingen uit te brullenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ga jij lekker uit je l*l brullen
en jij weet hoe je 't moet zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
STOP! eerst was je nog wel relaxed, nu begin je toch aardig op Tear te lijken (in de beginnende reeks). Tear is er enigzins vanaf.
Mocht je niet weten waar ik het over heb...
SLIJM NIET ZO!
ik deed het beschaafdquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vrouwen horen beschaafd te zijn en niet dat soort dingen uit te brullen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
STOP! eerst was je nog wel relaxed, nu begin je toch aardig op Tear te lijken (in de beginnende reeks). Tear is er enigzins vanaf.
SLIJM NIET ZO!
Ik noem mijn gevoelens uiten niet slijmen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
SLIJM NIET ZO!
Iedereen wil net zo zijn als mij, dat weet je toch, ik ben stoerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
SLIJM NIET ZO!
wij welquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik noem mijn gevoelens uiten niet slijmen hoor![]()
In dit geval ben je flink aan het solliciteren naar een emmer. Kappen dus.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedereen wil net zo zijn als mij, dat weet je toch, ik ben stoer![]()
Tear en uiten onze gevoelens gewoon wat makkelijker dan de meeste hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij welquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik vind je wel een schatjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Inderdaad brillo is aardig bijgedraaidquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Megter het volgende:
Die Brillo is goed bezig deze week, goeie shit!
Laat ik hier niet op in gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
inderdaad, hij begint 't leven hier te begrijpenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Megter het volgende:
Die Brillo is goed bezig deze week, goeie shit!
Zulk een belachelijke opmerkingquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Tear en uiten onze gevoelens gewoon wat makkelijker dan de meeste hier![]()
Inderdaad maar dat begrijpt bijna niemand hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Tear en uiten onze gevoelens gewoon wat makkelijker dan de meeste hier![]()
Is sinds ik met 'm gepraat heb zaterdagavondquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad brillo is aardig bijgedraaid![]()
Begin hem ook wel oke te vinden![]()
Niet uit je lul neem ik aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
* goddess-in-heaven gaat dit weekend weer flink brullen met dr vrienden
jitz je bent wel erg laat hoor, ik had dit al eerder gezegdquote:
Flauw... je bent toch geen nicht die hier zijn gevoelens wil uiten!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik vind jullie maar flauw...:(
blijkbaar wel hèquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Flauw... je bent toch geen nicht die hier zijn gevoelens wil uiten!
Daarom zijn wij goed voor chicks en hun de eeuwige singles .... ach ya...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad maar dat begrijpt bijna niemand hier![]()
Je zult wel moe zijn van die ene post hierquote:
Je hebt m bedreigdquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Is sinds ik met 'm gepraat heb zaterdagavond![]()
Dat hele bassie en adriaan hebben we vorige week al besproken hoorquote:
het leven is zo zwaar in dit topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je zult wel moe zijn van die ene post hier![]()
Ik wilde net zo zijn als jij, je bent zo stoerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
jitz je bent wel erg laat hoor, ik had dit al eerder gezegd
Hou t nou gezellig, laat t hier nou niet escaleren, anders draait het weer uit op rellen. En dat kunnen we niet gebruiken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Daarom zijn wij goed voor chicks en hun de eeuwige singles .... ach ya...
inderdaad! vrouwen willen geen lompe boeren die netzo tegen hun praten als tegen hun vrienden. vrouwen willen, diep in hart, iemand die lief is en zijn gevoelens uit!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Daarom zijn wij goed voor chicks en hun de eeuwige singles .... ach ya...
Je gevoelens uiten is beter dan macho praat.. dan maar een nicht.. maar wel een die goddess een snoeziewoezie vindquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Flauw... je bent toch geen nicht die hier zijn gevoelens wil uiten!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je gevoelens uiten is beter dan macho praat.. dan maar een nicht.. maar wel een die goddess een snoeziewoezie vind![]()
Go brilliequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Hou t nou gezellig, laat t hier nou niet escaleren, anders draait het weer uit op rellen. En dat kunnen we niet gebruiken.
I rest my casequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad! vrouwen willen geen lompe boeren die netzo tegen hun praten als tegen hun vrienden. vrouwen willen, diep in hart, iemand die lief is en zijn gevoelens uit!
soms kan je echt tever gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je gevoelens uiten is beter dan macho praat.. dan maar een nicht.. maar wel een die goddess een snoeziewoezie vind![]()
Ach kom op joh! Wat een wartaal, je wil gewoon hard anaal gepenetreerd worden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad! vrouwen willen geen lompe boeren die netzo tegen hun praten als tegen hun vrienden. vrouwen willen, diep in hart, iemand die lief is en zijn gevoelens uit!
Maar dat slijmen hier is zo af en toen bij de k'nijnen af hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Bek houwe jij nichtquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ach kom op joh! Wat een wartaal, je wil gewoon hard anaal gepenetreerd worden.![]()
Ey niet zo he tegen goddessquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ach kom op joh! Wat een wartaal, je wil gewoon hard anaal gepenetreerd worden.![]()
Lijkt m'n oma welquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn mn stagebegeleider zit hier tegenover mij, gaat hij net beetje schuin zitten en ineens... prrrrrrrtttt zit gewoon een scheet te laten
[..]
[..]
[..]
En je deed net of je het niet hoorde?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn mn stagebegeleider zit hier tegenover mij, gaat hij net beetje schuin zitten en ineens... prrrrrrrtttt zit gewoon een scheet te laten
we ligge wel op 1 lijn he woepsie poepsiequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Uhuquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En je deed net of je het niet hoorde?
k'nijnen slijmen neit, die nuecken. dus dat gaat niet op!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar dat slijmen hier is zo af en toen bij de k'nijnen af hoor![]()
Als m'n oma dat doet zeg ik: "Oma, dat doet u toch niet!"quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Woepsie poepsie op je hoofd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
we ligge wel op 1 lijn he woepsie poepsie![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
we ligge wel op 1 lijn he woepsie poepsie![]()
draai er maar omheenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
k'nijnen slijmen neit, die nuecken. dus dat gaat niet op!
Ik heb je al eens gevraagd om een andere emmer te zoeken... DEZE IS SAAI AAN HET WORDEN !quote:
jah inderdaad, goed plan jitzquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga echt aandelen in een emmerfabriek kopen. Ik ga rijk worden door jullie
thuiszorg flachbackquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Als m'n oma dat doet zeg ik: "Oma, dat doet u toch niet!"
En dan zegt ze: "Zit niet zo te zaniken, ze stinken niet"
Gelukkig lijk ik niet op m'n oma, die van mij stinken wel
Een betere emmer is er nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb je al eens gevraagd om een andere emmer te zoeken... DEZE IS SAAI AAN HET WORDEN !
Ehm ik duide niet specifiek op de inhoud maar meer op de manier waarop.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb jij er ervaring mee, en wil je haar behoeden voor de pijnlijke dingen des leven?
Gadverdamme man !!! is toch ranzig je gaat toch niet zomaar een scheet zitten laten als iemand tegenover je zit !!! ga dan ff de gang op, of naar de wc ofzo !!!!!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Als m'n oma dat doet zeg ik: "Oma, dat doet u toch niet!"
En dan zegt ze: "Zit niet zo te zaniken, ze stinken niet"
Gelukkig lijk ik niet op m'n oma, die van mij stinken wel
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb je al eens gevraagd om een andere emmer te zoeken... DEZE IS SAAI AAN HET WORDEN !
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en jullie kunnen zeggen wat jullie willen. maar ik vind wat DracoAkaIk heel lief!
ik spreek namens de rest: wij iets minderquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en jullie kunnen zeggen wat jullie willen. maar ik vind wat DracoAkaIk heel lief!
dat redden die oude mensen nooit joh. ze moeten dan eerst hun rollator pakken en dan richting toilet schuifelen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gadverdamme man !!! is toch ranzig je gaat toch niet zomaar een scheet zitten laten als iemand tegenover je zit !!! ga dan ff de gang op, of naar de wc ofzo !!!!!!!!
Zo oud is mijn stagebegeleider nou ook weer niet, ik schat eind 40 ....... en hij ging er echt helemaal voor zitten en moest hem er bijna uitpersen !! dan kun je ook nog wel ff wachten en ff naar de plee lopen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat redden die oude mensen nooit joh. ze moeten dan eerst hun rollator pakken en dan richting toilet schuifelen.
bejaarden laten ook veel boeren....
Ja maar jij bent de liefstequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
fijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo oud is mijn stagebegeleider nou ook weer niet, ik schat eind 40 ....... en hij ging er echt helemaal voor zitten en moest hem er bijna uitpersen !! dan kun je ook nog wel ff wachten en ff naar de plee lopen hoor
ik dacht dat je het over die bejaarden had... voor de rest is het alleen leuk als je een wedstrijdje houdtquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo oud is mijn stagebegeleider nou ook weer niet, ik schat eind 40 ....... en hij ging er echt helemaal voor zitten en moest hem er bijna uitpersen !! dan kun je ook nog wel ff wachten en ff naar de plee lopen hoor
Nee niet fijn, dat is gewoon ranzig !!quote:
goh echt?? meen je dat nou, het is toch verrukelijk om een scheet te horen en daarna de zucht van opluchtingquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee niet fijn, dat is gewoon ranzig !!![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
goh echt?? meen je dat nou, het is toch verrukelijk om een scheet te horen en daarna de zucht van opluchting
Rot op met die oude emmer ofsow...quote:
Als je het persoonlijk komt brengen krijg je van mij een kusjequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ff rondje drinken doen. jullie ook wat?
bierquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hmm, beer!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Van mij ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je het persoonlijk komt brengen krijg je van mij een kusje
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en een massage.... heb je wel verdient
@ balli dank u
mtp'ze!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:04 schreef Ballicious het volgende:
Zo terug
nee hoor, aandacht blijft leukquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
goddess word je hier nou niet moe van?
have funquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
heren en dames,
Ik ben een uurtje in vergadering. Tot zo
Brabant mode:quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
goddess word je hier nou niet moe van?
jaloers? op iemand die zit te slijmen op fok en verder niet komt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Brabant mode:
gullie ben gewoan sjaloers
owkeej nou eehmz, laat 'm dat dan ergens anders doen ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee hoor, aandacht blijft leuk
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaloers? op iemand die zit te slijmen op fok en verder niet komt?
lief blijvenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
Hij komt vast vaak genoeg hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
moet dat?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lief blijven
turn it over ooonanana eeeey turn it over now, turn around now SWITCH
Hij kan er alleen niks meequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:10 schreef knox_ het volgende:
Ik ben jaloers op Fisher want hij heeft zoi'n grote piemel
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:10 schreef knox_ het volgende:
dan vind ik fisher ook heel liefquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:10 schreef knox_ het volgende:
Moet datquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:10 schreef knox_ het volgende:
ja.....*verwijst naar kalencer*quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:11 schreef Fisher het volgende:
[..]aaaaaaaaaaaaaaaaaaarg, is't anti mij dag ofzo?
praat niet over dingen waar je niets van weetquote:
Daar doe ik niet aan mij hoor fisher, je bent nog steedsquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:11 schreef Fisher het volgende:
[..]aaaaaaaaaaaaaaaaaaarg, is't anti mij dag ofzo?
Ik heb een sex motto....quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan vind ik fisher ook heel lief
Kom je tekort bij je vriend ofzo , daar lijkt het behoorlijk op namelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan vind ik fisher ook heel lief
wij ook toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens mij vinden wij vaak dezelfde nummers leuk
Neem jij de kettingzaag, dan pak ik de honkbalknuppelquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
Jongens jongens, we gaan niet rellen zonder mij he?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik heb een sex motto....
Ik neuk alleen als ik lang mag beffe...
![]()
Ik doe nixquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
Jongens jongens, we gaan niet rellen zonder mij he?
mooiquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mij hoor fisher, je bent nog steeds![]()
jij en wetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
praat niet over dingen waar je niets van weet
What about mequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:13 schreef knox_ het volgende:
[..]
Neem jij de kettingzaag, dan pak ik de honkbalknuppel
nee hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kom je tekort bij je vriend ofzo , daar lijkt het behoorlijk op namelijk![]()
quote:
Trance en '70 '80 vind ik topquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens mij vinden wij vaak dezelfde nummers leuk
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee hoor
* goddess-in-heaven heeft niets te klagen
vriendje komt vandaag weer
Denkt aan FP bericht waar vrouw haar benen verloor mbv kettingzaagquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:13 schreef knox_ het volgende:
[..]
Neem jij de kettingzaag, dan pak ik de honkbalknuppel
Link?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Denkt aan FP bericht waar vrouw haar benen verloor mbv kettingzaag
quote:
Moet nu heel erg mijn best doen niet weer te gaan lachenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bedoel ik...
is nog waar ook. vind da echt geweldig om te doen... als ik van me hobby me beroep kon maken.....
soul & rockquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
onee dan niet niet
houseclassics, club, techno en alle hardere housevarianten.
(en dan nog gewoon soul en rock)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef Ballicious het volgende:
HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH RELLENNN!!!!!!!!!
Hak hak, zaag zaag. grrrrrrrrr
hakken en zagen, zagen en hakken (hoe ging ie ook alweer verder?)quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef Ballicious het volgende:
toet toet boing boing....quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef Ballicious het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is niet vervelend voor jouw (ex) vriendinnen
Als stagiair heb je recht op vrije dagen dude, ik neme vrijdag ook vrij gewoon omdat ik vrij wil zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen even een serieuse vraag : Ik wil vrijdag vrij zijn, maar als ik dat vraag dan vraagt mn stagebegeleider altijd een reden waarom ik vrij wil.... wat moet ik opgeven als reden ????
SERIEUSE reacties graag
Omdat: Het simpelweg veel te mooi weer is om binnen te zitten vrijdag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen even een serieuse vraag : Ik wil vrijdag vrij zijn, maar als ik dat vraag dan vraagt mn stagebegeleider altijd een reden waarom ik vrij wil.... wat moet ik opgeven als reden ????
SERIEUSE reacties graag
ziek melden die dag?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
SERIEUSE reacties graag
je wilt je pr mtp'en verbrekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
SERIEUSZE reacties graag
Je hebt vrijdagavond een her examenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Die brengt mij nu een nummer ten gehorequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vooral combi van die twee....
ben grote fan van lenny kravitz
ik kan wel een serieuze geven...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
SERIEUSE reacties graag
WOENSDAG HAKKEDAGquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef Ballicious het volgende:
Maar dat krijg ik zelf mijn strot niet uitquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan wel een serieuze geven...
je zegt gewoon dat om prive redenen vrij wil. een baas mag nooit door vragen....
Je moet een hoop bankzaken regelen voor de vantie en dergelijk....quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
SERIEUSE reacties graag
welnee joh, je zegt gewoon dat je hebt lopen kotsen en klaar is keesquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:Ziek melden
Krijg je al dat gezeur met ziekenfonds en weet ik veel wat nog meer
Her examen vrijdagavondquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat krijg ik zelf mijn strot niet uit
in ieder geval geen vrij nemen met een reden waarmee jejezelf in de vingers kunt snijden. maar voor de huisarts is een goede reden, want ze mogen niet vragen waarom je naar de huisarts gaat of wat de uitslag wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat krijg ik zelf mijn strot niet uit
Ik zit elke dinsdagmiddag al op school voor toetsen / herkansingquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef knox_ het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen dat je naar school moet voor een toets ofzo Teardrop, dat werkte hier ook
en dat weet je dan pas 2 dagen van te voren?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zie het alweer, aan jullie heb ik ook niets, had zelf deze bedacht :
Opa en oma geven feest omdat ze 50 jaar getrouwd zijn
I belong to youquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vooral combi van die twee....
ben grote fan van lenny kravitz
Perfect dus, deze keer is je herkansing op vrijdagquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit elke dinsdagmiddag al op school voor toetsen / herkansing
Maar de huisartsen zijn aan het stakenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
in ieder geval geen vrij nemen met een reden waarmee jejezelf in de vingers kunt snijden. maar voor de huisarts is een goede reden, want ze mogen niet vragen waarom je naar de huisarts gaat of wat de uitslag was
Nee dat is een orginelequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
hehe, moet ik hier ook eens proberen..quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
dus heb je een huisarts in groningen gevonden die niet staaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar de huisartsen zijn aan het staken
Nee dat weet ik niet 2 dagen van tevoren, dat vraag ik 2 dagen van tevorenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en dat weet je dan pas 2 dagen van te voren?
maar gefeliciteerd dan![]()
een artsenbezoek. kan ook ziekenhuis zijn. niet trouwerij ofzo. dat is de meest gehoorde smoes en dan moet je maandag een verslag gevenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar de huisartsen zijn aan het staken
Maandag hakkûhdag!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Op andere dagen heb ik daar ook geen moeite mee.
Gabberrrrrrrrrrrrrrrr Pietquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Maandag hakkûhdag!!
Dinsdag hakkûhdag!!
Woensdag hakkûhdag!!
Donderdag hakkûhdag!!
Vrijdag hakkûhdag!!
Zaterdag hakkûhdag!!
Zondag hakkûhdag!!
Elke dag... hakkûhdag!!
![]()
Goed id
Maar mn opa en oma zijn in oktober 60 jaar getrouwd ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, moet ik hier ook eens proberen..
ik: wil graag vrijdag vrij zijn vanwege feest opa en oma je weet wel 50 jaar getrouwd enzo...
stagebegeleider: volgends mij zijn ons pap en ons mam nog pas 45 jaar getrouwd
ik:![]()
Laterzzzzzzzzquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:23 schreef Ballicious het volgende:
pfffffff, vrienden, ik ben even weg voor 45 minuten ofzo. Eindje lopen. Ben kapot. Ben er straks natuurlijk weer. En onthou 1 ding... niet rellen zonder mij.
Tot sebiet.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:25 schreef knox_ het volgende:
Je hebt last van je aambeien en vooral op vrijdag zijn ze erg besmettelijk
Haha niet bij mijn stagebegeleider hoor, die interesseert zich geen fuck voor de rest in mij... hij zegt amper wat.... dus hij zal zeker niet vragen hoe het wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een artsenbezoek. kan ook ziekenhuis zijn. niet trouwerij ofzo. dat is de meest gehoorde smoes en dan moet je maandag een verslag geven
Whehe. Als ik een doktersbriefje wil hebben kan ik dat hier gewoon vragenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een artsenbezoek. kan ook ziekenhuis zijn. niet trouwerij ofzo. dat is de meest gehoorde smoes en dan moet je maandag een verslag geven
*Fisher wilt ook vrij vrijdagquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha niet bij mijn stagebegeleider hoor, die interesseert zich geen fuck voor de rest in mij... hij zegt amper wat.... dus hij zal zeker niet vragen hoe het was
Ach thnx voor de reacties, ik verzin wel wat
Handig al die contactenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:26 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Whehe. Als ik een doktersbriefje wil hebben kan ik dat hier gewoon vragen
vorig jaar nog naar concert geweest in de arena. mag van mij wel weer een concert komen, damn wat was dat goed!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja is goed nummer...
staat iig in mijn fuckmusic playlist
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
in ieder geval geen vrij nemen met een reden waarmee jejezelf in de vingers kunt snijden. maar voor de huisarts is een goede reden, want ze mogen niet vragen waarom je naar de huisarts gaat of wat de uitslag was
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:27 schreef c0mpleX het volgende:
of je vraagt morgen aan je baas: "wat voor dag is t morgen?" hij: "vrijdag" en dan doe je net alsof je hebt verstaan dat t een vrije dag was
Paar vrienden van me zijn er ook geweest... ik moet/mag de volgende keer meequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vorig jaar nog naar concert geweest in de arena. mag van mij wel weer een concert komen, damn wat was dat goed!
of je vraagt morgen aan je baas: "wat voor dag is t morgen?" hij: "vrijdag" en dan doe je net alsof je hebt verstaan dat t een vrije dag was
Is hij ontsnapt uit zijn hok ?quote:
zeg roodkapje waar ga je heen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:27 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mosselmannnnnnnnnnnnn![]()
BRRRRRR HAKKUHH EN ZAGGENNN
we have a winnerquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:27 schreef c0mpleX het volgende:
ik kan zelf 't hok niet in, daarom zat hij erquote:
hallowquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:30 schreef Geitje82 het volgende:
Pffffff net toets gehadecht heel erg matig
![]()
Nee dat is de winnaar niet, ik herriner me net een hele goede reden om vrij te zijn....quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:30 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
hallow
och, misschien heb je 'm wel gehaalt
Neee toch!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:30 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mn pompom-dingen kunnen niet lager dan dit
Die Mazda?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee dat is de winnaar niet, ik herriner me net een hele goede reden om vrij te zijn....
Mijn ouders hebben pas een auto gekocht... oude auto rijdt niet meer...vrijdag kunnen we nieuwe auto ophalen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |