STOP! eerst was je nog wel relaxed, nu begin je toch aardig op Tear te lijken (in de beginnende reeks). Tear is er enigzins vanaf.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
toevallig wel zo van waar blijft me honey poney nu
Vrouwen horen beschaafd te zijn en niet dat soort dingen uit te brullenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ga jij lekker uit je l*l brullen
en jij weet hoe je 't moet zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
STOP! eerst was je nog wel relaxed, nu begin je toch aardig op Tear te lijken (in de beginnende reeks). Tear is er enigzins vanaf.
Mocht je niet weten waar ik het over heb...
SLIJM NIET ZO!
ik deed het beschaafdquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vrouwen horen beschaafd te zijn en niet dat soort dingen uit te brullen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
STOP! eerst was je nog wel relaxed, nu begin je toch aardig op Tear te lijken (in de beginnende reeks). Tear is er enigzins vanaf.
SLIJM NIET ZO!
Ik noem mijn gevoelens uiten niet slijmen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
SLIJM NIET ZO!
Iedereen wil net zo zijn als mij, dat weet je toch, ik ben stoerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
SLIJM NIET ZO!
wij welquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik noem mijn gevoelens uiten niet slijmen hoor![]()
In dit geval ben je flink aan het solliciteren naar een emmer. Kappen dus.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedereen wil net zo zijn als mij, dat weet je toch, ik ben stoer![]()
Tear en uiten onze gevoelens gewoon wat makkelijker dan de meeste hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij welquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik vind je wel een schatjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Inderdaad brillo is aardig bijgedraaidquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Megter het volgende:
Die Brillo is goed bezig deze week, goeie shit!
Laat ik hier niet op in gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
inderdaad, hij begint 't leven hier te begrijpenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Megter het volgende:
Die Brillo is goed bezig deze week, goeie shit!
Zulk een belachelijke opmerkingquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Tear en uiten onze gevoelens gewoon wat makkelijker dan de meeste hier![]()
Inderdaad maar dat begrijpt bijna niemand hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Tear en uiten onze gevoelens gewoon wat makkelijker dan de meeste hier![]()
Is sinds ik met 'm gepraat heb zaterdagavondquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad brillo is aardig bijgedraaid![]()
Begin hem ook wel oke te vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |