Nee dat weet ik niet 2 dagen van tevoren, dat vraag ik 2 dagen van tevorenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en dat weet je dan pas 2 dagen van te voren?
maar gefeliciteerd dan![]()
een artsenbezoek. kan ook ziekenhuis zijn. niet trouwerij ofzo. dat is de meest gehoorde smoes en dan moet je maandag een verslag gevenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar de huisartsen zijn aan het staken
Maandag hakkûhdag!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Op andere dagen heb ik daar ook geen moeite mee.
Gabberrrrrrrrrrrrrrrr Pietquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Maandag hakkûhdag!!
Dinsdag hakkûhdag!!
Woensdag hakkûhdag!!
Donderdag hakkûhdag!!
Vrijdag hakkûhdag!!
Zaterdag hakkûhdag!!
Zondag hakkûhdag!!
Elke dag... hakkûhdag!!
![]()
Goed id
Maar mn opa en oma zijn in oktober 60 jaar getrouwd ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, moet ik hier ook eens proberen..
ik: wil graag vrijdag vrij zijn vanwege feest opa en oma je weet wel 50 jaar getrouwd enzo...
stagebegeleider: volgends mij zijn ons pap en ons mam nog pas 45 jaar getrouwd
ik:![]()
Laterzzzzzzzzquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:23 schreef Ballicious het volgende:
pfffffff, vrienden, ik ben even weg voor 45 minuten ofzo. Eindje lopen. Ben kapot. Ben er straks natuurlijk weer. En onthou 1 ding... niet rellen zonder mij.
Tot sebiet.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:25 schreef knox_ het volgende:
Je hebt last van je aambeien en vooral op vrijdag zijn ze erg besmettelijk
Haha niet bij mijn stagebegeleider hoor, die interesseert zich geen fuck voor de rest in mij... hij zegt amper wat.... dus hij zal zeker niet vragen hoe het wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een artsenbezoek. kan ook ziekenhuis zijn. niet trouwerij ofzo. dat is de meest gehoorde smoes en dan moet je maandag een verslag geven
Whehe. Als ik een doktersbriefje wil hebben kan ik dat hier gewoon vragenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een artsenbezoek. kan ook ziekenhuis zijn. niet trouwerij ofzo. dat is de meest gehoorde smoes en dan moet je maandag een verslag geven
*Fisher wilt ook vrij vrijdagquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha niet bij mijn stagebegeleider hoor, die interesseert zich geen fuck voor de rest in mij... hij zegt amper wat.... dus hij zal zeker niet vragen hoe het was
Ach thnx voor de reacties, ik verzin wel wat
Handig al die contactenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:26 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Whehe. Als ik een doktersbriefje wil hebben kan ik dat hier gewoon vragen
vorig jaar nog naar concert geweest in de arena. mag van mij wel weer een concert komen, damn wat was dat goed!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja is goed nummer...
staat iig in mijn fuckmusic playlist
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
in ieder geval geen vrij nemen met een reden waarmee jejezelf in de vingers kunt snijden. maar voor de huisarts is een goede reden, want ze mogen niet vragen waarom je naar de huisarts gaat of wat de uitslag was
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:27 schreef c0mpleX het volgende:
of je vraagt morgen aan je baas: "wat voor dag is t morgen?" hij: "vrijdag" en dan doe je net alsof je hebt verstaan dat t een vrije dag was
Paar vrienden van me zijn er ook geweest... ik moet/mag de volgende keer meequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vorig jaar nog naar concert geweest in de arena. mag van mij wel weer een concert komen, damn wat was dat goed!
of je vraagt morgen aan je baas: "wat voor dag is t morgen?" hij: "vrijdag" en dan doe je net alsof je hebt verstaan dat t een vrije dag was
Is hij ontsnapt uit zijn hok ?quote:
zeg roodkapje waar ga je heen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:27 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mosselmannnnnnnnnnnnn![]()
BRRRRRR HAKKUHH EN ZAGGENNN
we have a winnerquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:27 schreef c0mpleX het volgende:
ik kan zelf 't hok niet in, daarom zat hij erquote:
hallowquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:30 schreef Geitje82 het volgende:
Pffffff net toets gehadecht heel erg matig
![]()
Nee dat is de winnaar niet, ik herriner me net een hele goede reden om vrij te zijn....quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:30 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
hallow
och, misschien heb je 'm wel gehaalt
Neee toch!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:30 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]