Link?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Denkt aan FP bericht waar vrouw haar benen verloor mbv kettingzaag
quote:
Moet nu heel erg mijn best doen niet weer te gaan lachenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bedoel ik...
is nog waar ook. vind da echt geweldig om te doen... als ik van me hobby me beroep kon maken.....
soul & rockquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
onee dan niet niet
houseclassics, club, techno en alle hardere housevarianten.
(en dan nog gewoon soul en rock)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef Ballicious het volgende:
HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH RELLENNN!!!!!!!!!
Hak hak, zaag zaag. grrrrrrrrr
hakken en zagen, zagen en hakken (hoe ging ie ook alweer verder?)quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef Ballicious het volgende:
toet toet boing boing....quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef Ballicious het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is niet vervelend voor jouw (ex) vriendinnen
Als stagiair heb je recht op vrije dagen dude, ik neme vrijdag ook vrij gewoon omdat ik vrij wil zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen even een serieuse vraag : Ik wil vrijdag vrij zijn, maar als ik dat vraag dan vraagt mn stagebegeleider altijd een reden waarom ik vrij wil.... wat moet ik opgeven als reden ????
SERIEUSE reacties graag
Omdat: Het simpelweg veel te mooi weer is om binnen te zitten vrijdag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen even een serieuse vraag : Ik wil vrijdag vrij zijn, maar als ik dat vraag dan vraagt mn stagebegeleider altijd een reden waarom ik vrij wil.... wat moet ik opgeven als reden ????
SERIEUSE reacties graag
ziek melden die dag?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
SERIEUSE reacties graag
je wilt je pr mtp'en verbrekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
SERIEUSZE reacties graag
Je hebt vrijdagavond een her examenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Die brengt mij nu een nummer ten gehorequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vooral combi van die twee....
ben grote fan van lenny kravitz
ik kan wel een serieuze geven...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
SERIEUSE reacties graag
WOENSDAG HAKKEDAGquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:17 schreef Ballicious het volgende:
Maar dat krijg ik zelf mijn strot niet uitquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan wel een serieuze geven...
je zegt gewoon dat om prive redenen vrij wil. een baas mag nooit door vragen....
Je moet een hoop bankzaken regelen voor de vantie en dergelijk....quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
SERIEUSE reacties graag
welnee joh, je zegt gewoon dat je hebt lopen kotsen en klaar is keesquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:Ziek melden
Krijg je al dat gezeur met ziekenfonds en weet ik veel wat nog meer
Her examen vrijdagavondquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat krijg ik zelf mijn strot niet uit
in ieder geval geen vrij nemen met een reden waarmee jejezelf in de vingers kunt snijden. maar voor de huisarts is een goede reden, want ze mogen niet vragen waarom je naar de huisarts gaat of wat de uitslag wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat krijg ik zelf mijn strot niet uit
Ik zit elke dinsdagmiddag al op school voor toetsen / herkansingquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef knox_ het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen dat je naar school moet voor een toets ofzo Teardrop, dat werkte hier ook
en dat weet je dan pas 2 dagen van te voren?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zie het alweer, aan jullie heb ik ook niets, had zelf deze bedacht :
Opa en oma geven feest omdat ze 50 jaar getrouwd zijn
I belong to youquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vooral combi van die twee....
ben grote fan van lenny kravitz
Perfect dus, deze keer is je herkansing op vrijdagquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit elke dinsdagmiddag al op school voor toetsen / herkansing
Maar de huisartsen zijn aan het stakenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
in ieder geval geen vrij nemen met een reden waarmee jejezelf in de vingers kunt snijden. maar voor de huisarts is een goede reden, want ze mogen niet vragen waarom je naar de huisarts gaat of wat de uitslag was
Nee dat is een orginelequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
hehe, moet ik hier ook eens proberen..quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
dus heb je een huisarts in groningen gevonden die niet staaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar de huisartsen zijn aan het staken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |