Niet uit je lul neem ik aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
* goddess-in-heaven gaat dit weekend weer flink brullen met dr vrienden
jitz je bent wel erg laat hoor, ik had dit al eerder gezegdquote:
Flauw... je bent toch geen nicht die hier zijn gevoelens wil uiten!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik vind jullie maar flauw...:(
blijkbaar wel hèquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Flauw... je bent toch geen nicht die hier zijn gevoelens wil uiten!
Daarom zijn wij goed voor chicks en hun de eeuwige singles .... ach ya...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad maar dat begrijpt bijna niemand hier![]()
Je zult wel moe zijn van die ene post hierquote:
Je hebt m bedreigdquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Is sinds ik met 'm gepraat heb zaterdagavond![]()
Dat hele bassie en adriaan hebben we vorige week al besproken hoorquote:
het leven is zo zwaar in dit topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je zult wel moe zijn van die ene post hier![]()
Ik wilde net zo zijn als jij, je bent zo stoerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
jitz je bent wel erg laat hoor, ik had dit al eerder gezegd
Hou t nou gezellig, laat t hier nou niet escaleren, anders draait het weer uit op rellen. En dat kunnen we niet gebruiken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Daarom zijn wij goed voor chicks en hun de eeuwige singles .... ach ya...
inderdaad! vrouwen willen geen lompe boeren die netzo tegen hun praten als tegen hun vrienden. vrouwen willen, diep in hart, iemand die lief is en zijn gevoelens uit!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Daarom zijn wij goed voor chicks en hun de eeuwige singles .... ach ya...
Je gevoelens uiten is beter dan macho praat.. dan maar een nicht.. maar wel een die goddess een snoeziewoezie vindquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Flauw... je bent toch geen nicht die hier zijn gevoelens wil uiten!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je gevoelens uiten is beter dan macho praat.. dan maar een nicht.. maar wel een die goddess een snoeziewoezie vind![]()
Go brilliequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Hou t nou gezellig, laat t hier nou niet escaleren, anders draait het weer uit op rellen. En dat kunnen we niet gebruiken.
I rest my casequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad! vrouwen willen geen lompe boeren die netzo tegen hun praten als tegen hun vrienden. vrouwen willen, diep in hart, iemand die lief is en zijn gevoelens uit!
soms kan je echt tever gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je gevoelens uiten is beter dan macho praat.. dan maar een nicht.. maar wel een die goddess een snoeziewoezie vind![]()
Ach kom op joh! Wat een wartaal, je wil gewoon hard anaal gepenetreerd worden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad! vrouwen willen geen lompe boeren die netzo tegen hun praten als tegen hun vrienden. vrouwen willen, diep in hart, iemand die lief is en zijn gevoelens uit!
Maar dat slijmen hier is zo af en toen bij de k'nijnen af hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Bek houwe jij nichtquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ach kom op joh! Wat een wartaal, je wil gewoon hard anaal gepenetreerd worden.![]()
Ey niet zo he tegen goddessquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ach kom op joh! Wat een wartaal, je wil gewoon hard anaal gepenetreerd worden.![]()
Lijkt m'n oma welquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn mn stagebegeleider zit hier tegenover mij, gaat hij net beetje schuin zitten en ineens... prrrrrrrtttt zit gewoon een scheet te laten
[..]
[..]
[..]
En je deed net of je het niet hoorde?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn mn stagebegeleider zit hier tegenover mij, gaat hij net beetje schuin zitten en ineens... prrrrrrrtttt zit gewoon een scheet te laten
we ligge wel op 1 lijn he woepsie poepsiequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Uhuquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En je deed net of je het niet hoorde?
k'nijnen slijmen neit, die nuecken. dus dat gaat niet op!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar dat slijmen hier is zo af en toen bij de k'nijnen af hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |