Als m'n oma dat doet zeg ik: "Oma, dat doet u toch niet!"quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn mn stagebegeleider zit hier tegenover mij, gaat hij net beetje schuin zitten en ineens... prrrrrrrtttt zit gewoon een scheet te laten
Woepsie poepsie op je hoofd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
we ligge wel op 1 lijn he woepsie poepsie![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
we ligge wel op 1 lijn he woepsie poepsie![]()
draai er maar omheenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
k'nijnen slijmen neit, die nuecken. dus dat gaat niet op!
Ik heb je al eens gevraagd om een andere emmer te zoeken... DEZE IS SAAI AAN HET WORDEN !quote:
jah inderdaad, goed plan jitzquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga echt aandelen in een emmerfabriek kopen. Ik ga rijk worden door jullie
thuiszorg flachbackquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Als m'n oma dat doet zeg ik: "Oma, dat doet u toch niet!"
En dan zegt ze: "Zit niet zo te zaniken, ze stinken niet"
Gelukkig lijk ik niet op m'n oma, die van mij stinken wel
Een betere emmer is er nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb je al eens gevraagd om een andere emmer te zoeken... DEZE IS SAAI AAN HET WORDEN !
Ehm ik duide niet specifiek op de inhoud maar meer op de manier waarop.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb jij er ervaring mee, en wil je haar behoeden voor de pijnlijke dingen des leven?
Gadverdamme man !!! is toch ranzig je gaat toch niet zomaar een scheet zitten laten als iemand tegenover je zit !!! ga dan ff de gang op, of naar de wc ofzo !!!!!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef Megter het volgende:
[..]
Als m'n oma dat doet zeg ik: "Oma, dat doet u toch niet!"
En dan zegt ze: "Zit niet zo te zaniken, ze stinken niet"
Gelukkig lijk ik niet op m'n oma, die van mij stinken wel
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb je al eens gevraagd om een andere emmer te zoeken... DEZE IS SAAI AAN HET WORDEN !
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en jullie kunnen zeggen wat jullie willen. maar ik vind wat DracoAkaIk heel lief!
ik spreek namens de rest: wij iets minderquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en jullie kunnen zeggen wat jullie willen. maar ik vind wat DracoAkaIk heel lief!
dat redden die oude mensen nooit joh. ze moeten dan eerst hun rollator pakken en dan richting toilet schuifelen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gadverdamme man !!! is toch ranzig je gaat toch niet zomaar een scheet zitten laten als iemand tegenover je zit !!! ga dan ff de gang op, of naar de wc ofzo !!!!!!!!
Zo oud is mijn stagebegeleider nou ook weer niet, ik schat eind 40 ....... en hij ging er echt helemaal voor zitten en moest hem er bijna uitpersen !! dan kun je ook nog wel ff wachten en ff naar de plee lopen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat redden die oude mensen nooit joh. ze moeten dan eerst hun rollator pakken en dan richting toilet schuifelen.
bejaarden laten ook veel boeren....
Ja maar jij bent de liefstequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
fijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo oud is mijn stagebegeleider nou ook weer niet, ik schat eind 40 ....... en hij ging er echt helemaal voor zitten en moest hem er bijna uitpersen !! dan kun je ook nog wel ff wachten en ff naar de plee lopen hoor
ik dacht dat je het over die bejaarden had... voor de rest is het alleen leuk als je een wedstrijdje houdtquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo oud is mijn stagebegeleider nou ook weer niet, ik schat eind 40 ....... en hij ging er echt helemaal voor zitten en moest hem er bijna uitpersen !! dan kun je ook nog wel ff wachten en ff naar de plee lopen hoor
Nee niet fijn, dat is gewoon ranzig !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |