Lord Vader mag ook wel eens bij de mode politie op bezoek....quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:34 schreef Marty het volgende:
[afbeelding]
Gisele Bundchen
[afbeelding]
Marilou York (Ik weet niet wie het is, maar ze kan wel een spiegel gebruiken)
Nee, die roddels gingen wel meteen de rondte, maar toen ze de volgende dag ergens verscheen in een figure hugging outfit, werden die ook meteen de kop ingedrukt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:07 schreef MissBliss het volgende:
En Gisele was niet zwanger op die foto toch?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
die van lil kim vinnik nog wel geil........
quote:
quote:
nou iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:13 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch ook een trailer trash paar...
Het is zo trashy dat ik het eigenlijk wel wat vind hebben!quote:
Nou, ik vind het eigenlijk wel leuk!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:43 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik vind het eigenlijk wel leuk!
Show die buik maar als je zwanger bent.
Die onderste vind ik ook nog behoorlijk truttig!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:55 schreef rena het volgende:
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zij lijkt ook wel dunner te worden![]()
En waarschijnlijk is het nog (deels) een ontwerpers-out van een paar duizend euro ook.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:47 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Die met het donkere haar zoals altijd in sloeberstijl, zelfs op het filmfestival in Cannes. Kijk ook dat bleke koppie van haar![]()
Vind ik nog best meevallen hier. Het ziet er best leuk uit. truitje mag alleen ietsjes hogerquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Nory het volgende:
Ik had deze ook al in een ander topic geplaatst, maar ik vind deze hier ook wel gepast:![]()
![]()
Brrr, MK wordt steeds enger.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:47 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Die met het donkere haar zoals altijd in sloeberstijl, zelfs op het filmfestival in Cannes. Kijk ook dat bleke koppie van haar![]()
Maar is ze dat dan ook verplicht? Laat dat mens toch lekker de kleren aantrekken waar ze zin in heeft. 't is een leuke jonge meid, die zich gelukkig niks van de papperazzi aantrekt en gewoon doet waar ze zelf zin in heeft. Jeetje, ze heeft ook nog gewoon een privé-leven waar wij ('t publiek) gewoon helemaal niets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef Nory het volgende:
Tja, de kleren zijn leuk voor mensen zoals wij. Alleen Britney heeft het geld om in designer kleren rond te lopen..
Ja, dat is dan ook wel weer waar. Ach, en die eerste foto was dan ook nog niet zo heel erg. Maar die anderen? Kom op zeg, als ze niet bekend was zou ik haar ook uitlachen. Zo kleed je je niet! Dat is gewoon echt asociaal.quote:Maar is ze dat dan ook verplicht? Laat dat mens toch lekker de kleren aantrekken waar ze zin in heeft. 't is een leuke jonge meid, die zich gelukkig niks van de papperazzi aantrekt en gewoon doet waar ze zelf zin in heeft. Jeetje, ze heeft ook nog gewoon een privé-leven waar wij ('t publiek) gewoon helemaal niets mee te maken hebben.
Ik zou het ook afschuwelijk vinden, maar om het nu meteen a-sociaal te noemen. Ik heb een andere definitie van a-sociaal (geen rekening houden met je medemensen). Ik zie ook regelmatig 'trailer-trash' voorbij komen. Dit vind ik ook geen benaming, er zijn genoeg mensen die op trailerparks wonen omdat het ze even tegenzit in het leven, maar die wel normen en waarden hebben en proberen om hun kinderen netjes op te voeden. Er wordt zo lekker gegeneraliseerd, als je er zo en zo uitziet dan ben je tuig, a-sociaal of trailer-trash. Laat iedereen lekker in z'n waarde en oordeel niet voordat je de feiten kent. Ik denk altijd maar zo: 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet' beetje oubollig, ben ik met je eens, maar wel met een grote kern van waarheid. Ik zou het ook niet leuk vinden als mensen over mij zouden oordelen nadat ze me gezien hebben of door een beeld dat van mij geschetst is, zonder dat ze me echt kennen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:42 schreef Nory het volgende:
[..]
Kom op zeg, als ze niet bekend was zou ik haar ook uitlachen. Zo kleed je je niet! Dat is gewoon echt asociaal.
Ik vind 't wel 'n grappig gezicht.. Zo'n trashy meisje wat zich 's avonds eventjes in 'n flateuzer pakje hijst en haar haar 'n beetje kamt en het sexy prinsesje uit kan hangen, en overdag als ze vrij heeft er lekker slonzig bij gaat lopen.. Ik bedoel hier zou je niet eens naar om kijken als ze langs je looptquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Maar is ze dat dan ook verplicht? Laat dat mens toch lekker de kleren aantrekken waar ze zin in heeft. 't is een leuke jonge meid, die zich gelukkig niks van de papperazzi aantrekt en gewoon doet waar ze zelf zin in heeft. Jeetje, ze heeft ook nog gewoon een privé-leven waar wij ('t publiek) gewoon helemaal niets mee te maken hebben.
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En dan ook nog Karen van Will & Grace (Megan Mullally) lachend op de achtergrond
Prachtig!
Vind ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond Britney altijd maar niks, maar sinds dit topic begin ik haar steeds geweldiger te vinden!
Hahaha, ja dat is ironischquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:04 schreef Chanty87 het volgende:
En dan ook nog Karen van Will & Grace (Megan Mullally) lachend op de achtergrond
Prachtig!
Laatst was ze op de tv met een of ander intervieuw. Wat een mega tutje is het toch, met haar "less-is-more" kledingstijl.quote:
Ik vind haar inderdaad ook echt niks aantrekkelijks hebben nu. Het is dat ze in allerlei mooie dure creaties staat en 'n bekend gezicht heeft (alhoewel, ook vrij vaak onherkenbaar) maar anders had ik niet eens naar d'r om gekeken als ze langs me liepquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef Nory het volgende:
Renee Zellweger mag ook wel een keer in de zon![]()
En dan moet ze gelijk naar het terras om wat borden patat te eten
, zo dun is gewoon lelijk.
Hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:51 schreef _Femme_ het volgende:
Ze heeft van die rare knijpoogjes. Ik vind haar echt helemaal niet knap en ze heeft ook geen uitstraling. Begrijp nog steeds niet hoe zij zo'n bekende actrice heeft kunnen worden...
Wat erg.quote:
Daarbij zie je de streepjes van haar halter bikini lopen.....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef Echtwelkloon het volgende:
[afbeelding]
Wat een vreselijke misser was dit toch. Lelijk bij de borsten, en je ziet haar witte slip eronder zitten. Ze is ook veels te vlezig voor een jurk als dit.
Die komen nu ook niet bepaald op hun voordeligst uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:54 schreef xman het volgende:
Ik denk dat niemand op haar jurk let met zulke tieten!
In die jurk kan je geen BH aan, dat doet het hemquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die komen nu ook niet bepaald op hun voordeligst uit.
Yep en dan gaan ze hangen he.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:00 schreef rena het volgende:
[..]
In die jurk kan je geen BH aan, dat doet het hem![]()
Wehehe wat zit er voor lijk achter haar? De zanger van The Cure ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:02 schreef Turbomuis het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Gelukkig heeft ze meer van die prachtige truien...
Geweldige site!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:50 schreef marie-jo het volgende:
Voor de fans van fout geklede sterren bestaat er een leuke site mèt bijhorende comentaren
www.gofugyourself.com
Wel lef dat ze zo over straat durftquote:
Fergie? Volgens mij is dit die doos van The Black eyed peasquote:
En liplezenquote:
En die heet..?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:06 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Fergie? Volgens mij is dit die doos van The Black eyed peas
En die doos heet dus Fergiequote:Op maandag 20 juni 2005 10:06 schreef Turbomuis het volgende:
Fergie? Volgens mij is dit die doos van The Black eyed peas
quote:
Oh. Ehm, ja...quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:31 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Piper Parebo (Coyote Ugly)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:35 schreef apestaartje het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=70305
Kijk ook even in dit topic, van een ander forum, voor inspiratie.
quote:
Ik vind het er mooi uitzien eigenlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Afschuwelijke jurk! Schijnt nog door ook.
Wat ziet ze er mollig uit daar?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:16 schreef Echtwelkloon het volgende:
Whoa, wat een gedrocht.
Ik vind die 3 outfitjes van Globe nog niet zo lelijk, eigenlijk. Durf die van Tyra Banks zelfs mooi te noemen.
Dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het er mooi uitzien eigenlijk
Maar goed, ik ben een man en heb er de ballen verstand van
I'm a Virginquote:
Ik ook, heerlijk sexy jurk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het er mooi uitzien eigenlijk
Maar goed, ik ben een man en heb er de ballen verstand van
Wanneer Kirsten Dunst rent, slaat ze zichzelf knock-outquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:16 schreef Aventura het volgende:
Kisten Dunst ziet er nooit leuk uit. Die hangtieten!! Al op die leeftijd
Is dat niet dat plastic samenraapselgeval van America's Next Topmodel? Janice Dickenson ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:15 schreef Skaai het volgende:
Wie dit is, weet ik niet. Maar het ziet er niet uit. De jurk en ketting los zijn mooi, maar de combinatie kan niet.
[afbeelding]
Aha, dus daar herken ik die verlepte kop vanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat niet dat plastic samenraapselgeval van America's Next Topmodel? Janice Dickenson ofzo?
Voor de cellulite in de bestandnaam moet ik een vergrootglas hebben hoor.quote:
De meest onaantrekkelijke man die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:01 schreef -Kate- het volgende:
Kevin Federline
[afbeelding]
Hij kan er echt nooit normaal bijlopen hè.
Natuurlijk. Hij nueckt Brit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:52 schreef rena het volgende:
[..]
De meest onaantrekkelijke man die ik ooit gezien hebHij lijkt me ook totaal niet aardig, was pas een interview met hem in een of ander programma, hij komt best wel arrogant over.
quote:
Echt onaardig vind ik het toch niet moet ik zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:01 schreef -Kate- het volgende:
Kevin Federline
[afbeelding]
Hij kan er echt nooit normaal bijlopen hè.
Nu weten we wel waarom zij er nu ook zo 'trailer park' bij loopt.....hij vindt dat natuurlijk sexy..!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt onaardig vind ik het toch niet moet ik zeggen.
schoenen? welke schoenen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef Kiki het volgende:
De jurk van Carmen Electra valt nog wel mee, maar dan die vreselijk lelijke plastic schoenenreus achtige sandaaltjes erbij...
Als echte schoenenfanaat, doet dit pijn aan mijn ogen...
[afbeelding]
die knieënquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:39 schreef Kiki het volgende:
Leuk vestje, Virginia Madsen....
[afbeelding]
Jee, zo zou Camilla Parker Paard Bowles er uitgezien kunnen hebben, toen ze nog (relatief...) jong was...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:48 schreef Kiki het volgende:
Die tàs, met die schoenen!! Een horror van een jurk!! Ben sowieso niet echt fan van Laura dern...shabby hoor...
[afbeelding]
Maar niet met die jurk!!! Dat bedoelde ik eigenlijk..quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die schoenen best leuk eigenlijk. En die jurken ook. Die tas past inderdaad niet bij de schoenen, maar op zich is zelfs die tas nog oke.
Teenage Mutant Ninja Turtles!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef -Kate- het volgende:
Kevin Federline had koude voeten.
[afbeelding]
teenslippersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef -Kate- het volgende:
[afbeelding]
Überfoutquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef -Kate- het volgende:
[afbeelding]
Kort haar staat bij haar eigenlijk wel leuk.quote:
quote:
Zo! dat ziet er behoorlijk lelijk uit jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:08 schreef Duiveltja het volgende:
Xtina heeft het koud blijkbaar
[afbeelding]
Ze greep mis in het donker en had de kroonluchter te pakkenquote:Op zondag 17 juli 2005 02:22 schreef Chanty87 het volgende:
Jeetje wat heeft Sylvie in d'r oor hangen?
In de bak, jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:35 schreef SocialDisorder het volgende:
Lil Kim roeleert.
quote:This verse goes out to my niggas in jail
Beating their dicks to the double X-L
Magazine, you like how I look in the aqua green?
Get your Vaseline
rollsome weed with some tissue and close your eyes
And imagine your tongue between my thighs
*Moans
Baby open up cell block eight
Alright nigga that's enough
Stop, look and listen
Get back to your position
Kim got your dick hard start fights in the yard
I'm hotter than a Pop Tart fresh out of the toaster
Niggas do anything for a Lil' Kim poster
Eses, bloods, Crips, all the thugs up north in the hole
They all wanna know
Ik dacht eerst, wie is die gast en zijn kleding is nog best ok. Maar opeens zag ik het!!! Gandalf leeft weer!!!quote:
Kelly wat doe je nou?!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef SEMTEX het volgende:
Kelly Clarkson's euhhh... 'badpak' ?
[afbeelding]
Britney spears, ik dacht dat die wel bekend wasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:20 schreef diep-in-de-war het volgende:
kunnen er geen namen bij de foto's? wie is dit?
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:07 schreef Copycat het volgende:
En dit is Jennifer Love Hewitt:
[afbeelding]
Terug naar de tekentafel met die jurk.
Dat slaat inderdaad echt helemaal nergens op, dat quasi gedrapeerde schort...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
Brooke Burns:
[afbeelding]
What's with dat schortje rondom een verder prima pak?
Volgens mij heeft GoFugYourself ook een deel van de webspace aan haar gespendeerd. En dat heeft ze verdiend... Waar is zij eigenlijk (semi) famous van?quote:Bai Ling
[afbeelding]
Zij is echt notorious voor al die lelijke outfitjes, zal eens zoeken naar de site waar ze allemaal stonden
Die bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad echt helemaal nergens op, dat quasi gedrapeerde schort....
[..]
Volgens mij heeft GoFugYourself ook een deel van de webspace aan haar gespendeerd. En dat heeft ze verdiend... Waar is zij eigenlijk (semi) famous van?
Mijn god! Ze kijkt hier volgens mij ook een partij scheel !!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:12 schreef Ripley het volgende:
En, de nieuwe aanwinst van Fregie vna the black eyed peas, straight from Sluts 's Us:
[afbeelding]
Die laarzen zijn van Diesel!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
Bai Ling
[afbeelding]
Zij is echt notorious voor al die lelijke outfitjes, zal eens zoeken naar de site waar ze allemaal stonden
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:04 schreef Moonah het volgende:
Maar als ik ze zo weer zie vind ik dat toch niet zo heel erg.![]()
Tnx but no tnx.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan vragen of Toine of iemand anders ze volgende week -met korting- voor je koopt...![]()
Ze lijkt wel zanger van een courgettequote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:12 schreef Ripley het volgende:
En, de nieuwe aanwinst van Fregie vna the black eyed peas, straight from Sluts 's Us:
[afbeelding]
Dat meen je nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:08 schreef _Femme_ het volgende:
Vind dat jurkje wel heel leuk. Alleen die schoenen...![]()
mee eens, jurkje UIT!quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:21 schreef Nory het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Dat jurkje heeft totaal geen vorm.. De schoenen vind ik dan nog het minst lelijkst
Trek dan gewoon niets aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Ook maar hier...
Celine Dion dus...
Ieeeeuw.. wandelend lijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Ook maar hier...
Celine Dion dus...
Ha Dizerquote:
Ze gaat voor de MILF-award? Nou, sorry Celine, die kun je op je buik schrijven. Ja, daar links onder.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Ook maar hier...
Celine Dion dus...
E.T. phone home!quote:
Welke buik?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze gaat voor de MILF-award? Nou, sorry Celine, die kun je op je buik schrijven. Ja, daar links onder.
Omdat ze dat ook dóetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:17 schreef ChrisJX het volgende:
Waarom ziet die ene Olsen er altijd uit alsof ze haar kleren drie maten te groot bij het Leger des Heils haalt
http://marissajaretwinokur.net/resume.htmquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:25 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Waar we mevrouw Marissa Jaret Winokur van moeten kennen weet ik zo snel niet zonder te spieken, maar ze ziet er in ieder geval niet uit.![]()
Daar kijkt toch niemand naar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:20 schreef Together-Alone het volgende:
En deze jurk is ook niet erg flatteus voor de knieen.![]()
Sowieso is zij één van de meest overschatte topmodellen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:15 schreef --Globe-- het volgende:
tyra banks..
M'n-moeder-bewaart-alles-en-gooit-niets-weg in mijn vocabulaire.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:02 schreef diep-in-de-war het volgende:
vintage heet dat tegenwoordig
Een cantrell, is dat niet een soort paddestoelquote:
Cantarel.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een cantrell, is dat niet een soort paddestoelZo ja, dan doet ze haar naam eer aan met dat mutsje
Wat zijn die Olsens toch een gnoompjes joh.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:06 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
10 zakken voor de prijs van 1 kennelijk
Sokken en pantys zijn fout maar de rest ziet er normaa uit.... tochquote:
Jaiks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
Sean Astin (remember, die hobbit in LOTR? ) in een rode speedo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat het meer de combinatie van alles is..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sokken en pantys zijn fout maar de rest ziet er normaa uit.... toch
Heeft die arme man geen spiegel ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
Sean Astin (remember, die hobbit in LOTR? ) in een rode speedo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |